M-Exclusiv, Dülmen-Buldern

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag in de MEx. Loopt goed onder Nelly.
Verder veel dames, vandaag 9, maar normaal rond de 11 zei Melissa.
Lekkere broodjes en allerlei zaken daarbij. Helaas koffiezetapparaat beetje armzielig, voor de rest weer super.
In de loop van de middag relatief veel mannen. Dames hadden het druk.
Ga zelf maar eens kijken, hoe en wat van de dames kun je in vorige berichten lezen. Was maar één nieuwe, rest oude bekenden. De nieuwe niet getest.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Onderlaatst deze tent weer eens bezocht.
Na een ontbijtje alhier de dames verkend.
Had oog laten vallen op knappe Indische Julia maar die had helaas geen rtc service in haar pakket
Bij onderstaande dames kreeg ik een opwarmer op de sofa (zoenen, trek- en pijpwerk) en rtc service op de kamer
- Ruby: fors postuur grote meloenen, voor het hardere knalwerk
- Melissa: expert in prostaat massage (zij kende mij verbazingwekkend genoeg nog van vorig jaar)
- Maria: lief, mooi gezicht (behalve gebit), aanrader

Gentlesyeux

Snuffelaar
4 feb 2024
17
28
Vanuit Midden Nederland is het gauw 2,5 uur rijden, maar na een afspraak in het Oosten was het slechts een uurtje verder, reden om toch maar weer eens een bezoekje aan Buldern te brengen. Was er ooit één keer eerder geweest, maar dat was op afspraak met een vaste vlam die daar tijdelijk even was neergestreken. Nu dus "in het diepe", op verkenningstocht. Entree met 4 tickets was nog 120 euro, wordt binnenkort (15-3) verhoogd naar 145 euro.
Na een kopje koffie en een saunaatje eerst kennis gemaakt met Mia en Ruby, twee Bulgaarse dames met vrouwelijke rondingen op de goede plekken. Ze wisten me al op de bank in het hoekje van Mia (rechts naast de toiletdeur) dermate te verwennen, dat ik het niet nodig vond een kamer op te zoeken, en dat voor 2 tickets... Daarna nog met Bulgaarse Nicole en Tsjechische Alexia wat op de bank van Nicole gespeeld, maar dat was misschien niet de beste combi voor een "Dreier". Beter is om dat te doen met Alexia samen met Karina (Tsjechische nichtjes), daar ben ik (na aanvulling van het aantal tickets), wel mee naar boven gegaan om de hobby van dit forum uit te oefenen, met als beperking geen intern cadeautje. Weliswaar beiden tsjechisch en blond, maar qua figuur heel verschillend, waarbij Karina de strakke slanke is. Later dan ook nog een keer een kamertje gemaakt met haar alleen.
Er waren 9 dames aanwezig, afgaand op een bericht op Freiercafé (met namen, rugnummers en voorkeursbankjes), waren dat Melissa (links naast toiletdeur), Narcissa (tegenover projectiewand) en Sonja en Diana (in kamertje richting kleedruimte). Vanwege haar strategische plek, met uitzicht op projectiewand én TV, heb ik uiteindelijk nog bij Diana op de bank plaatsgenomen. Mooi lijf, lief gezicht, helaas slecht gebit, maar ze heeft me op haar bankje schaamteloos verwend met een vol programma. Publiekelijk ongedwongen spelen bevalt me uitstekend, erg prettig dat dit hier gewoon gebeurt, jammer (of... misschien maar goed ook...) dat het zo'n klere-eind weg is...

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Heden morgen binnen gewaaid. Kreeg meteen de nieuwe prijsstelling te horen.
- 65 € 1x
– 100 € 2x
– 130 € 3x
– 145 € 4x
Alle inclusief entree. Er was ook een prijs voor een quickly, 50 € en max 15 min op kamer.
Als ik kijk naar de prijs kwaliteit verhouding, dan prijzen ze zich nu uit de markt. Hier lopen geen skinny top meiden, etc. Ik denk dat de meiden over 14 dagen jankend weglopen en of de prijzen weer omlaag gaan.
Vandaag Susi op kamer geweest, 21 jarige meid, leuk om te zien. Op de kamer geen super service, ken betere. Met Melissa alles maar goed gemaakt, die presteert altijd en ver boven gemiddeld. De zusjes Sonia ( ja ja weer terug 😏) en Diana, zagen er ook lekker uit. Misschien dat ik daar binnenkort voor terug ga. Zo'n 10tal meiden aanwezig, allen probeerden ze klantjes te lokken met hun blik. Alexia stond met me onder de geweldige douche, en waste mijn pik twee keer. Ze wilde me helemaal inzepen, maar ik wilde eigenlijk niet kameren met haar. Na mij pakte ze de volgende heer🤣. Wel tactisch om onder de douche al klantenbinding te doen.
Hopelijk ziet de theke snel in dat deze prijsstelling niet bij deze club past.

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Even een prijsvergelijking met VV in Duisburg:

Aantal keer. MC-Exclusiv. VV
1x €65 €60 (uitgaan van €20 entree)
2x €100 €100
3x €130 €140
4x €145 €180

- Ik begrijp dat in MC-Exclusiv NZC een beetje afwachten is; in VV is dat bijna een zekerheid
- Looks van de dames is een kwestie van smaak
- Douches/sanitair van gelijke kwaliteit
- In MC-Exclusiv is een ontbijtbuffet beschikbaar; VV nada
- VV is goed bereikbaar per snelweg. MC-Exclusiv is bereikbaar over B-wegen.

Ik ben 1x in MC-Exclusiv geweest en bereikbaarheid is voor mij een belangrijk minpunt maar verder denk ik dat het prijstechnisch niet zo slecht is. Tuurlijk, wij vinden een verhoging nooit fijn maar mij lijkt het dat ze nog steeds aan de onderkant van de markt zitten.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Als je maar één keer bent geweest, vind ik toch dat je al een sterk oordeel hebt, al is het alleen maar wat betreft de dames.
Douches zijn van veeeeeel betere kwaliteit bij Mc dan bij VV. Sauna is bij MC veel beter dan bij VV.
Verder moet je vooraf beslissen hoe vaak je wil kameren. En vooral qua looks en aantal kan het bij MC behoorlijk verschillen.
In grote lijnen kan ik in je verhaal wel meegaan, die b wegen vragen veel tijd, vooral als er ook vrachtverkeer is.
Verder is het in Mc veel meer familiair, in VV zitten de dames vaak maar op de bank, bij MC kom je ze overal veelvuldig tegen, zelfs onder de douche 🤣🤣

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Ik ben er regelmatig geweest maar sommige zaken kan ik niet zo goed plaatsen. De lockers/omkleedruimte en douches zijn achter het pand in een soort goedkope aanbouw waar het flink koud kan zijn. De douches vond ik behoorlijk ranzig. In Venus is het geen luxueus baddercentrum maar zakt in ieder geval niet door de hygienische ondergrens.

De dames waren grotendeels niet mijn smaak en het prijsmodel staat me tegen. Als je mazzel hebt dan ben je na 1 of 2 sessies wel aan je trekken gekomen maar hoeveel sessies moet je boeken? Je hebt er of te veel of te weinig of een speterende sessie voor omgerekend een fors bedrag waarvoor je wellicht elders met minder risico ook wel voor elkaar had gekregen. Wellicht helpt het als je daar iedere week komt, dat herken ik ook wel van de RTC's maar daar stopt de meter met tikken per definitie als je of een goede sessie hebt of besluit je verlies te nemen en naar een andere club te gaan.

Familiair zeker. In de zomer gaat te barbecue aan en hebben ze jonge poesjes van het harige type waar je beter niet je lul in kunt stoppen. En ze zijn lekker lang open waar de RTC's om een of andere reden heel vroeg open gaan maar ook heel vroeg sluiten.

Dat binnendoor rijden is een beetje afhankelijk waar je vandaan komt. Het ligt langs de A43 en als je normaal via Venlo de grens over steekt dan heb je vrijwel het hele stuk snelweg. Vanuit het noorden heb je een behoorlijke doorsteek naar de A31 maar via Arnhem is het inderdaad wel ver, praktisch vanaf de grens.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Ik zit er toch eens aan te denken om naar deze club te gaan voor in ieder geval Melissa en Sonja. Dan betaal ik in totaal 100€ inclusief entree maar als ik toch nog een aantrekkelijke dame zie met wie ik wil kameren wat betaal ik dan voor deze 3e kamergang als ik dus vooraf al 100€ heb betaald?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Maar als je de dames nog niet kent en dus nog nooit gezien hebt lastig beslissen want je moet vooraf betalen en weet niet hoe de dames eruit zien en als ik gelijk voor 3 x ga en dus 130€ betaal bespaar ik wel 35€ dan als ik vooraf voor 2 x betaal en daarna nog voor een derde kamergang wil gaan.

En hoe is de service in deze club doorgaans want ik kom uitsluitend in RTC saunaclubs waar neuken zonder de standaard is maar geldt dat ook hier zo?

spiderbot22

Snuffelaar
4 jun 2022
7
3
3x is 135., 4x is 145. Nzc is niet standaard. Zou wel verwachten dat Sonja en Melissa wel nzc doen En optisch ligt het nivo lager dan de clubs die jij normaal bezoekt. de nieuwe prijzen niet perse gunstig .Gemiddelde leeftijd ligt ook hoger , en bij de jongere meer kans op nmc

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Na lange tijd gisteren om 11.00 maar weer eens binnen gestapt. De prijsstelling nog steeds Idem als hierboven beschreven. Behoorlijk veel meiden al bezig met zich klaarmaken, oa Karina, Mia, Melissa, Simona, Elena, Narciza, Ruby, Tina en later kwam Lucy nog daarbij. Wat mij betreft een mooie selectie waar ik mee vooruit kan en bij mij goede service bieden.
Met mannen bleef het de eerste uren heeeeel rustig en de meiden verveelden zich zichtbaar. Sauna was lekker warm, jammer dat er geen teiltje of emmer is om de hitte verder op te stoken.
Tina was voor mij nieuw. Ze zegt zelf van Jamaica. Een type a la Diana (momenteel in Arabella), gezet, donker en toch wel een stuk ouder. Ze was blij met me en ik heb een goede kamer gehad, echter vergeleken met Diana heeft ze maar 30% van die energie. Voor mij is zij niet meteen een herhaling, zou eerder voor een van de andere dames gaan.
Verder stond er een uitgebreid ontbijt met broodjes, kaas en vleeswaren klaar. Tesamen met de sauna weer een geslaagde Duitsland rit.
Bij vertrek zag ik nog meer Nederlandse autos staan, jammer dat die alleen lezen en niet schrijven, er zijn voldoende jonge en ervaren meiden aanwezig die je met een glimlach (en lege zak) naar huis laten rijden.

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag even de bloemetjes buiten gezet hier. Gebruikelijke dames aanwezig zoals hierboven wel beschreven. Enige extra was wel Isabella, had ze al lang niet meer gezien.
Sauna was uit, het was te warm zeiden ze 🤣🌞. Misschien hadden ze wel gelijk, maar ik heb liever de hitte van de sauna ipv de felle zon. Minpuntje vandaag.

Terug
Naar boven