Marianne - Arnhem

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
Advertentie op sj stond gisteren ook op Amsterdam (deze is overigens nu weg. Daar had ik ook op gereageerd, maar geen reactie. Nu in Arnhem.. of de plaatsnaam was een foutje, of een rondreizende tante, of fake.
Ik ben benieuwd wie er nog meer contact hebben opgenomen/gehad met Marianne.

A

Anonymous

Guest
Toen ik Marianne appte was de plaats op SJ Nijmegen en de adv. onder de categorie "Neuken zonder condoom".
Later, toen ik id avond weer keek, was het gewijzigd naar Arnhem en stond de adv onder "Thuisontvangst".
De updates lijken frequent. Ik denk een fake adv.

A

Anonymous

Guest
Kan naar de beerput want dit klopt simpelweg gewoon niet. Adverteerde gisteravond ineens met plaats Amsterdam en vanochtend weer met Arnhem.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Er wordt in de ad gewoon NZC aangeboden.

Dus waarom fake? Fake betekent nep, een niet bestaand persoon, een soort grapje. Dit wordt vaak geroepen als een dvp niet (snel genoeg) reageert. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat er niet zc geneukt kan worden. Al die updates zijn niet gratis en een beetje raar voor iemand die een grapje wil uithalen. Het zou wel een handelsadvertentie kunnen zijn, dus de foto' s zijn gejat van internet en/of er zitten "wisseldames" achter. Maar uit niets blijkt dat er niet zc te neuken zou zijn, ook zijn de foto's niet gecheckt

De beerput ontgaat me helemaal. Die is voor dvps die nzc aanbieden maar dat uit ervaring gebleken niet leveren, of bij zware oplichting (delft bende). Daar is hier zeker geen sprake van, er is geen ervaring die dat aantoont.

Beide catagorien worden ook vaak aangeroepen als er een noshow is na een gemaakte afspraak. Heel irritant, maar ook onterecht, vooral als anderen wel een nzc ervaring hebben.

Concluderend zou je kunnen stellen dat het misschien om een handelsadvertentie gaat, maar ook dat is speculatie zonder ervaringen.en/of fotocheck.

Dit moest ik even kwijt.

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Heb gisteravond, toen de advertentie nog op Amsterdam stond, even kort app contact gehad. Locatie kwam mij wat onhandig uit. Daarom geen afspraak gemaakt.

Terug
Naar boven