Moni - Oldenburg

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Moni was snel beschikbaar, makkelijk te bereiken op een voor Oldenburg bekend adres en gaf duidelijke prijzen door. Ik had goede hoop en de fotos spraken me aan.

https://www.ladies-phone.com/info/0152-16663944/moni_20_jahre_70a/

Haar lichaam lijkt helaas niet op de fotos. Ze is een stuk zwaarder en minder mooi gevormd dan het slanke meisje op de fotos. Pijpen wilt ze niet, om de 15 seconden stopt ze en vraagt "Ficken?!" . Reageerd geïrriteerd als je meer gepijpt wilt worden. Ze doet het ook niet heel goed.

Eenmaal op haar rug mag je alles doen met haar kutje. Dat was heel geil. Twee, drie of vier vingers naar binnen, bijna mijn hele vuist. Ze trekt haar kutje open voor je en doet niet moeilijk, ik mocht er ongestoord lang mee spelen, zo geil!

Omdat ik mocht filmen toch nog tevreden maar voor de kwaliteit van service kom ik niet meer terug. Ze hielp zelfs met filmen door mn telefoon af en toe te nemen, zo had ik mn handen vrij en filmde zij hoe ik haar kutje neukte.
Half uur €80, uur €130, alles incl. Ik heb haar 100 gegeven, had niet kleiner en zij had zogenaamd niet terug.1000000628.jpg1000000621.jpg

Terug
Naar boven