Naar NZC vragen bij vast NMC dame

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
291
226
Ik ben dan wel benieuwd waar jij die jonge dames tegenkomt. In mijn ervaring werken de mooie jonge dames allemaal met aan agency en gebruiken die altijd condooms. Daar is nzc echt een taboe.
Ik bedoel de jonge dames in het uitgaanscircuit.
Werkende jonge dames weten wel van wanten dus ook met condooms.
Hoewel je soms geluk kan hebben want in Moldavië bijvoorbeeld neuken ze allemaal zonder, op
een enkele uitzondering na, dat is dan meestal iemand die geld heeft.
De meeste mensen kunnen zich geen condooms veroorloven, ze zijn ook slecht verkrijgbaar daar
en de moraal van het land helpt ook niet mee.
Mannen mogen alles, vrouwen niet of nauwelijks, maar daarom doen ze het nog wel.
Dus daar kan je een jonge dame makkelijk zonder condoom nemen.
In mijn geval geen risico want ik ben gesterriliseerd.

JamesBlake0250

Snuffelaar
16 feb 2025
8
10
Meerdere malen geprobeerd met een jonge latina als vaste klant.. tot nu toe helemaal niks 🤣 en jullie ?
Een jaar geleden eens geprobeerd met een latina in Brussel. Eerste date nmc en er was een goede klik. Tijdens een tweede date deden we ronde 1 met condoom. Daarna volgde een massage waarbij ze op haar buik ging liggen. Natuurlijk was de 1e condoom al lang in de vuilbak. Tijdens de massage duwde ze haar kont langzaam en traag naar boven. Mijn eerste gedachte was dat ze een soort assjob wilde, maar plots ging m'n tip toch tegen haar poosje aan en duwde ze hem traag naar binnen. Ik was even verbaasd, maar nadat ze 20 seconden licht stootte, zei ik iets van "no condom?". Ze stopte meteen en met paniek in haar ogen draaide ze zich om. Kort gezegd: de dame was door alle geilheid de condoom vergeten. Wat volgde was een tirade... Ik heb dan maar m'n excuses aangeboden en ben met de staart tussen de benen vertrokken.

Raar maar waar: laat in de nacht nog een berichtje ontvangen waarin ze zich excuseerde en toegaf dat ze in paniek was. Ik kreeg toch de toestemming om terug te komen en heb voor 1 keer (voor een meerpijs) nzc met haar kunnen doen.

Latinas die nzc doen blijven de zeldzame uitzondering. En zoals de commentaren hierboven vermelden, is de klik die je met de dvp hebt, het belangrijkste.

Iron mike

Snuffelaar
18 jul 2018
6
12
Heb ooit ook zo een latina gehad.
Op de 1e date pijpen zonder, wat masseren en nmc.
2e date was ze merkbaar losser, direct stevige tongzoen bij binnenkomst. Daarna zette ze zich op bed en ik werd rechtstaand gepijpt waarna ze mij vroeg op bed te gaan liggen. Ze deed wat heup bewegingen en pussy sliding waarna ze me even serieus aankeek, pakte mijn stijve en gleed hem zonder condoom in haar. Ik gaf geen kik en deed rustig mee. Op haar rug gelegd en stevig doorgeneukt met cip. 2e ronde doggy met cip.
Daarna nog 3 dates gehad, steeds nzc en 2x cip.
Ze is daarna « op vakantie » vertrokken, niet meer teruggezien.

JPmotoclub

Snuffelaar
9 sep 2024
12
14
Heb redelijk wat ervaringen met Latina's die best openstaan voor nzc na enkele dates. Deze dames, zeker Colombiaanse, hechten meestal veel belang aan hygiëne en persoonlijk voorkomen dus als dat goed is, dan is de kans al niet onbestaande dat ze ervoor openstaan, vaak weliswaar mits meerprijs.

Had onlangs nog een Colombiaanse van het rondtrekkende type. Al lang in het vak, actief geweest in Spanje en Duitsland en nu voor de tweede keer in België. Bij de 3e date haar lekker gebeft tot ze kletsnat was, al dan niet fake klaargekomen. Vervolgens naar boven gegaan, wat aan haar tepels zitten zuigen en tongzoenen terwijl ik mijn pik tegen haar duwde. Na wat over en weer te duwen, glipte hij erin omdat ze zo nat was en ik begon haar heel voorzichtig te neuken. Dacht even dat ze niks zou zeggen maar ze vroeg of ik zonder wou waarbij ik affirmatief knikte. Ze zei dat ze normaal €150 vroeg maar dat het voor mij 'slechts' €100 was. Uiteraard gelogen maar ik had er graag de €100 voor over en heb haar heerlijk geneukt en 2 x gevuld. De keren nadien mocht ik altijd zc. En zo gebeurt het meestal, gewoon rustig opbouwen, aanvoelen of je een klik hebt en dan heb je kans, wetende dat er uiteraard al tientallen voor jou waren die dezelfde kans genomen hebben.

Trnighteld

Toogplakker
11 okt 2024
48
68
Heb een paar jaar in de randstad een dame bezocht die het altijd veilig deed bij een club.
Omgeving leiden/den-haag.
Rebecca heette ze bij de club.

Tot ze aangaf te gaan stoppen.
Vondt dat heel erg jammer niet gevraagd waarom natuurlijk.
Bij de laatste keer nog een een stevige neuk partij gehad.
Ze was van achteren zo lekker en vaak zo geil heerlijk kontje.

Bij weggaan drukte ze snel een briefje in mn hand en deed direct de deur dicht.
Haar 06-nummer met nog 1 keertje thuis.

Haar een appje gestuurd direct die avond met wie ik was.
Kreeg na 2 dagen reactie of ik dat weekend bij haar thuis wilde neuken voor 1 keer.

Dat weekend langs geweest en nu was de prijs lager ipv de club prijs.
Lekker hetzelfde dus eerst heerlijk samen douchen en tongzoenen.
Daarna ging ze in de douche naar beneden.

Dit keer vol verbazing begon ze te pijpen zo der iets te zeggen.
Al vrij snel kwam ze naar beneden boven en draaide zich met haar borsten tegen het glas van de douche en duwde mn jongeheer zo in der kutje.
Geen seconde getwijfeld en begon haar direct hard te neuken.

Zalig gewoon z'n strak kutje voor het eerst bare te neuken.
Kwam binnen no time klaar en ze trok me strak tegen haar aan.

Lekker he kreeg ik met een grijns.
Afgespoeld en lekker op bed gekletst binnen no time was ik weer keihard en ze ging plat op der buik liggen.
Kom maar grijnsde ze

Ben er lekker op gaan zitten en heb haar nogmaals achterlangs geneukt zo heerlijk strak was bij haar mn favoriete standje.

Kei en keihard was ik.
Na een tijdje flink stoten was ze dat en wilde bovenop me komen zitten.
Daar zat ik heel snel aan mn max snel ging ze eraf en nam alles in haar mondje en liet het direct langs haar nek naar beneden lopen.

Zo geil maar was wel kapot.
Nog even gedouched en bij afscheid legde ze 2 handen op haar buik.

Zwanger van mn vriend zei ze.
Met een grote glimlach.
Toen nog een maandje of 2 zo af en toe bij der langs geweest kon geen genoeg van der kutje krijgen.

Tot ineens geen reactie meet op appjes.
Tot 3 weken geleden (na 4 jaar) hey hoe is het?
Bezoek je nog steeds meiden?

Sorry maar mn vriend wilde dit niet meer.
Inmiddels 2 kids en single.
Ik heb wel zin weer is en jij?

Na een zeer pikante foto bevestiging mn avond vrij gepland en nog is heerlijk bij de langs geweest.
Klein beetje veranderd maar nog steeds heerlijk kontje.
Deze keer had ze een camera klaargezet.

Na een stevige neukpartij alles samen nagekeken en kreeg alles later opgestuurd.
Ze doet het werk inderdaad niet meer maar zo heeeel af en toe mag ik der volspuiten heeerlijk.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
444
189
Heb een paar jaar in de randstad een dame bezocht die het altijd veilig deed bij een club.
Omgeving leiden/den-haag.
Rebecca heette ze bij de club.

Tot ze aangaf te gaan stoppen.
Vondt dat heel erg jammer niet gevraagd waarom natuurlijk.
Bij de laatste keer nog een een stevige neuk partij gehad.
Ze was van achteren zo lekker en vaak zo geil heerlijk kontje.

Bij weggaan drukte ze snel een briefje in mn hand en deed direct de deur dicht.
Haar 06-nummer met nog 1 keertje thuis.

Haar een appje gestuurd direct die avond met wie ik was.
Kreeg na 2 dagen reactie of ik dat weekend bij haar thuis wilde neuken voor 1 keer.

Dat weekend langs geweest en nu was de prijs lager ipv de club prijs.
Lekker hetzelfde dus eerst heerlijk samen douchen en tongzoenen.
Daarna ging ze in de douche naar beneden.

Dit keer vol verbazing begon ze te pijpen zo der iets te zeggen.
Al vrij snel kwam ze naar beneden boven en draaide zich met haar borsten tegen het glas van de douche en duwde mn jongeheer zo in der kutje.
Geen seconde getwijfeld en begon haar direct hard te neuken.

Zalig gewoon z'n strak kutje voor het eerst bare te neuken.
Kwam binnen no time klaar en ze trok me strak tegen haar aan.

Lekker he kreeg ik met een grijns.
Afgespoeld en lekker op bed gekletst binnen no time was ik weer keihard en ze ging plat op der buik liggen.
Kom maar grijnsde ze

Ben er lekker op gaan zitten en heb haar nogmaals achterlangs geneukt zo heerlijk strak was bij haar mn favoriete standje.

Kei en keihard was ik.
Na een tijdje flink stoten was ze dat en wilde bovenop me komen zitten.
Daar zat ik heel snel aan mn max snel ging ze eraf en nam alles in haar mondje en liet het direct langs haar nek naar beneden lopen.

Zo geil maar was wel kapot.
Nog even gedouched en bij afscheid legde ze 2 handen op haar buik.

Zwanger van mn vriend zei ze.
Met een grote glimlach.
Toen nog een maandje of 2 zo af en toe bij der langs geweest kon geen genoeg van der kutje krijgen.

Tot ineens geen reactie meet op appjes.
Tot 3 weken geleden (na 4 jaar) hey hoe is het?
Bezoek je nog steeds meiden?

Sorry maar mn vriend wilde dit niet meer.
Inmiddels 2 kids en single.
Ik heb wel zin weer is en jij?

Na een zeer pikante foto bevestiging mn avond vrij gepland en nog is heerlijk bij de langs geweest.
Klein beetje veranderd maar nog steeds heerlijk kontje.
Deze keer had ze een camera klaargezet.

Na een stevige neukpartij alles samen nagekeken en kreeg alles later opgestuurd.
Ze doet het werk inderdaad niet meer maar zo heeeel af en toe mag ik der volspuiten heeerlijk.
Wilde je een pb bericht sturen maar dit gaat niet bij je
Zou ze nog meer willen ontvangen, en welke regio eigenlijk

Gert36

Snuffelaar
5 apr 2018
18
1
Jaren geleden ben ik veel bij 1 zelfde dvp geweest. Goede klik, goede babbels maar altijd met. Tot op een bepaald ogenblik na intensief gevrij het condoom toch achterwege kon blijven. 1 voorwaarde: niet intern doneren. Lastig, maar ik heb dat altijd gerespecteerd. Het kan maar als je respect toont denk ik.

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Als ik een rubberdame heb die ik graag bare wil, leg ik mijn stijve zonder condoom tussen haar schaamlippen en daarna op en neer. ( zie 'sexgodin met handboeien') Lange halen, af en toe even iets verder naar beneden. Zodra ze goed nat is heel even dippen en kijken hoe ze reageert. Trekt ze haar lichaam snel weg, dan niet erin. Laat ze het toe, dan duw ik wat dieper. Heb al paar x gehad dat de dame vroeg hoeveel ik ervoor over heb om zonder te neuken en 1x een jongedame die bovenop me zat en zo geil werd van het rijden over mijn blanke pik dat ze zelf doorduwde. "Fuck.. dit is veel te lekker". Ik zat erin voor ze het zelf besefte maar de rest van de date was bare, 2x volgespoten.
Ook een keer een donkere meid in een bordeel gehad die met condoom deed (verplicht door de baas) maar al na twee stoten met rubber mijn pik uit haar poes haalde, het condoom er vanaf trok en hem weer terugstopte.

SemX30

Toogplakker
21 apr 2025
35
32
Jaren geleden ben ik veel bij 1 zelfde dvp geweest. Goede klik, goede babbels maar altijd met. Tot op een bepaald ogenblik na intensief gevrij het condoom toch achterwege kon blijven. 1 voorwaarde: niet intern doneren. Lastig, maar ik heb dat altijd gerespecteerd. Het kan maar als je respect toont denk ik.
Mijn tactiek: ik laat de dvp de voorwaarden bepalen. Beloven niet intern te doneren werkt het om de dame nzc te laten toestaan.

Michel010

Toogplakker
6 mei 2022
35
163
Ooit in Delft en ietwat donkere dame regelmatig bezocht. Ze noemde zich iets van Sugar Vanilla Latte of zoiets. Ze adverteerde expliciet met nmc.

Ze was altijd erg geil en begon vaak snel met heel gulzig pijpen zonder. Daarna was steevast onderdeel om op me te zitten terwijl ze een soort van twerken op mijn pik deed. Maar nooit ging ie er zonder in.

Bij de derde date merkte ik dat ze extra geil was. Tijdens het twerken gaf ik aan dat het net leek of ie er al in zat. Zo voelde het ook echt. Hierna merkte ik dat mijn pik langzaam maar zeker steeds op het ritme een stukje naar binnen gleed bij haar. Op een gegeven moment gleed ze er uit zichzelf helemaal overheen en fluisterde in mijn oor: zo nu zit ie er helemaal in... toen gingen alle remmen los van beide kanten. Wat was zij geil zeg. Helaas op een gegeven moment niet meer vindbaar helaas. Zou er een moord voor doen om haar weer eens te kunnen bezoeken. Iemand toevallig ook ervaring met haar?

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
444
189
Als ik een rubberdame heb die ik graag bare wil, leg ik mijn stijve zonder condoom tussen haar schaamlippen en daarna op en neer. ( zie 'sexgodin met handboeien') Lange halen, af en toe even iets verder naar beneden. Zodra ze goed nat is heel even dippen en kijken hoe ze reageert. Trekt ze haar lichaam snel weg, dan niet erin. Laat ze het toe, dan duw ik wat dieper. Heb al paar x gehad dat de dame vroeg hoeveel ik ervoor over heb om zonder te neuken en 1x een jongedame die bovenop me zat en zo geil werd van het rijden over mijn blanke pik dat ze zelf doorduwde. "Fuck.. dit is veel te lekker". Ik zat erin voor ze het zelf besefte maar de rest van de date was bare, 2x volgespoten.
Ook een keer een donkere meid in een bordeel gehad die met condoom deed (verplicht door de baas) maar al na twee stoten met rubber mijn pik uit haar poes haalde, het condoom er vanaf trok en hem weer terugstopte.
Ook een link van de jongedame toevallig😋

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Die werkt er ondertussen niet meer denk ik, als je de donkere juf bedoeld

Edvandebef

Toogplakker
22 nov 2022
35
17
Ooit in Delft en ietwat donkere dame regelmatig bezocht. Ze noemde zich iets van Sugar Vanilla Latte of zoiets. Ze adverteerde expliciet met nmc.

Ze was altijd erg geil en begon vaak snel met heel gulzig pijpen zonder. Daarna was steevast onderdeel om op me te zitten terwijl ze een soort van twerken op mijn pik deed. Maar nooit ging ie er zonder in.

Bij de derde date merkte ik dat ze extra geil was. Tijdens het twerken gaf ik aan dat het net leek of ie er al in zat. Zo voelde het ook echt. Hierna merkte ik dat mijn pik langzaam maar zeker steeds op het ritme een stukje naar binnen gleed bij haar. Op een gegeven moment gleed ze er uit zichzelf helemaal overheen en fluisterde in mijn oor: zo nu zit ie er helemaal in... toen gingen alle remmen los van beide kanten. Wat was zij geil zeg. Helaas op een gegeven moment niet meer vindbaar helaas. Zou er een moord voor doen om haar weer eens te kunnen bezoeken. Iemand toevallig ook ervaring met haar?
Ik kan mij haar nog goed herinneren. Ze genoot er echt van. Het was wel heel donker in haar kamer zodat je haar nauwelijks kon zien. Maar voelen des te beter 🤣🤣

Michel010

Toogplakker
6 mei 2022
35
163
Ik kan mij haar nog goed herinneren. Ze genoot er echt van. Het was wel heel donker in haar kamer zodat je haar nauwelijks kon zien. Maar voelen des te beter 🤣🤣
Inderdaad vaak redelijk donker binnen door de zwarte gordijnen. Echter de laatste paar keren viel dat mee. Kon haar en alles goed zien. Maar inderdaad...voelen des te beter😄.... en hoe... wat een heerlijke kut had zij zeg...jammer dat ze niet meer actief is...

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Ik heb bij verschillende malen bij nmc dates voorzichtig nzc voorgesteld. Met wisselend succes. Ik kreeg bijna nooit direct een "Ja" maar bij een volgende keer dan wel. Gaat sommige dames blijkbaar toch in het koppie zitten.

Bij 1 dame heeft het contact 10 jaar geduurt. In 2016 gestart, dit jaar contact verbroken (door mij) Dame stond destijds op hookers en ik besloot haar bezoekje te brengen. Dat beviel best goed. Wel alles met condoom. Na paar bezoekjes had ik toch wel zin om haar eens zonder condoom te voelen. Dit voorzichtig ter sprake gebracht. Het antwoord was kort: Nee, geen nzc. Wel heeft ze me die date wat knullig zonder condoom gepijpt. Dit deed ze normaal ook met condoom. Ben toen vervolgens tijdje niet bij haar geweest. Niet zozeer omdat ik niet zonder condoom mocht, maar het kwam gewoon zo uit. Na een tijdje heb ik haar weer bezocht. Ze was blijkbaar bang dat ik haar voorbij zou lopen, want met veel gebaren haalde ze me binnen. Dat was de heftigste date die ik tot dan met haar had gehad. Het gebeurde nog wel nog met condoom. Wel een beetje pijpen zonder. Bij het daarop volgende bezoek werd er behoorlijk wat aan pussysliden gedaan. Op bepaald moment duwde ze hem er gewoon in. Vrijen als met een vriendin. Maar niet intern doneren. Heerlijk om haar zonder rubber te voelen. Lekker warm en nat.

Er volgenden nog veel dates en vanaf 2018 hoefde ik eigenlijk ook nooit meer te betalen. Soms neuken zonder, maar ook nog regelmatig met. Soms gaf ze alleen handjob of blowjob als te moe was van het neuken met klanten. Er zaten nogal eens hardhandige heren bij die er als een gek op los beukten. Ik respecteerde dan dat ze geen sex wilde, maar kwam altijd wel met lege zak buiten. Slechts 3 keer heb ik intern mogen doneren. Dan was ze zo geil dat ze het zaad in haar wilde voelen. In Corona tijd alleen via Whatsapp contact met haar gehad. Daarna weer zoals vanouds zonder vergoeding en soms zonder rubber heerlijk los. Het is me nooit echt duidelijk geworden waarom ze de ene keer zonder condoom wilde en de andere keer weer niet. Intern doneren had ook nooit probleem hoeven zijn omdat ik geen dames meer zwanger kan maken. Het laatste jaar werd het contact wat minder. Ze was minder vrolijk. De inkomsten vielen tegen en ook ik was niet mijn normale zelf.

Ik heb paar keer afspraak moeten afzeggen (buiten mijn schuld) en ook ik heb wel eens lang moeten wachten vanwege miscommunicatie met haar. De keren dat ik dan niet kwam gaf ze aan dat ik niet meer wilde langskomen. Niet waar. Het was vaak overmacht (bijvoorbeeld problemen in het verkeer) waardoor ik niet of niet op de afgesproken tijd kon komen. Ze had dan later ook zelf weer afspraken staan waardoor het gewoon niet kon.

Sinds 2025 heb ik soort van friend with benefits relatie met partner van een vriend van me (staat in verhalen rubriek) Ook dit zorgde er voor dat het allemaal wat minder werd. Afgelopen voorjaar de knop doorgehakt: Ik heb het contact verbroken. Heel abrubt en zonder uitleg (Okay, niet netjes, maar dit leek me het beste) Ik had voor het wandelen een extra telefoonnummer. Ik heb het whatsapp account verwijderd en de prepaid simkaart, die toch op paar cent bijna leeg was, weggegooid. Ik zit verder niet meer op de bekende sociale media kanalen, dus via die weg kan ze me niet vinden. Ze weet ook niet waar ik nu woon. Ze werkt nog steeds. Zie dat haar advertentie nog online staat en ook wordt geupdate. Ik hoop dat ze snel kan stoppen met dit werk en niet zoals sommige dames tot in haar 60e door gaat. Ik ga haar naam uit respect niet posten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven