Natalie Alba

20 aug 2022
1.328
767
Natalie Alba is zeker geen onbekende in de bare scene, zij heeft al menige gangbangs en solo drehs gemaakt en laat zich volledig volpompen in alle gaatjes. Ben vorig jaar al een keertje op een gangbang van haar geweest, via deze kun je tegen betaling van coins via messenger berichten sturen en wanneer je gratis mee wil doen aan een gangbang bv, wil zij een volledige lichaamsfoto van je. Daarna ontvang je de locatie en na een HIV test, kun je haar lekker volpompen.

Nu heb ik haar vrijdag een boodschap gestuurd om ergens in November een 1 op 1 ontmoeting met haar, waarbij er zonder gezichtsherkenning door haar vriend/man gefilmd wordt, wanneer ik haar anaal doorneuk, want dat wil ik graag. Hiervoor moet ik zelf een hotelkamer regelen in een straal van 50km vanaf Leverkusen (daar woont Natalie). Ze heeft aan gegeven, dat zij elke woensdag en vrijdag in de voormiddag beschikbaar is.

Nu zijn er al zogenaamde 'Stunden hotels' waar tussen vanaf 8:00 een kamer kan boeken, heb er een gevonden in Keulen voor 50 euro, komt nog een HIV test bij van 25 euro dus totaal 75 euro. Dus deze week maar eens een datum prikken en deze doorgeven aan Natalie, zo'n zin om haar geile kont vol te spuiten.

20 aug 2022
1.328
767
Volgende week zaterdag een 'date' met Natalie in een motel in Keulen.
Afgesproken om haar anaal vol te pompen.
Verslagje volgt.

jeedee35

Toogplakker
24 mei 2019
76
26
Ben erg benieuwd naar je ervaring @potentebeer. Ben ook benieuwd naar het motel waar je afgesproken hebt.
Over uiterlijk en aantrekkelijkheid kan natuurlijk veel gezegd worden. Zelf vind ik haar ook niet meteen super aantrekkelijk, maar het feit dat ze zich gewillig vol laat steken in die filmpjes, maakt het wel interessant. Ik wil dat ook wel eens meemaken.
En als ik kijk wat er zoal op dit forum besproken wordt, is zij zeker niet de minste.

20 aug 2022
1.328
767
Heb al eens een keer mee gedaan met een gangbang van Natalie, maar vond het niet zo aantrekkelijk om in andermans zaad haar vol te pompen.
Vandaar een afspraak in een motel waarbij haar vriend filmt, overigens zonder gezichtsherkenning, voor haar content op haar site.
Dus even afwachten of ik haar anaal kan volspuiten.

20 aug 2022
1.328
767
Vanavond een bericht gekregen, dat ze corona heeft en een week niet actief is.
Jammer, ben de 50 euro motel kosten kwijt (not refundable).
Voorlopig geen Natalie, helaas,

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Hopelijk spreekt ze de waarheid want corona komt weinig voor en wel erg toevallig net nu je met haar had afgesproken.

20 aug 2022
1.328
767
Heb ook zo mijn twijfels, maar ja het is wat het is.
Wel jammer, want ik had haar best 1 op 1 willen volspuiten, vindt het een geile milf.
Maar ik zie er vanaf.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
voor de geïnteresseerden: donderdag 6 juli organiseert ze een (gefilmde) gangbang in Bochum. Meer info op haar website onder 'Blog'

Gangbanglover74

Snuffelaar
30 mrt 2023
17
14
Heb haar een aantal keren meegemaakt en vond het best geil en lekker. De eerste keer was een paar jaar geleden bij Spermastudio. Daar was de zgn Barfuck. Lekker aan de bar zitten en dan gepijpt worden. Dat loopt langzaam uit op een gangbang. Daarna locatie iets veranderd en weer lekker geneukt. Was een lekker feestje dat gefilmd is en waar het zaad rijkelijk vloeide.

Daarna heb ik haar nog eens in El Brasi in Bochum meegemaakt en een aantal keren op een P-treffen in Ruhrgebied. Met een aantal mannen achter haar aan de bosjes in bij een P. En haar dan onderklodderen. Staat er ook weer een voor de 22e!

Creampie

Snuffelaar
28 jun 2024
19
38
aanstaande donderdag heeft ze weer een gangbang. zijn er mensen die willen meerijden? ik moet vanuit haarlem komen.

Creampie

Snuffelaar
28 jun 2024
19
38
beste Dave,
Als nieuw lid kan ik geen prive berichten sturen, dus dan maar op deze manier ;) Ik rij rond 9:00 langs Amsterdam, A9-A2 waar wil je dat ik je ophaal? en wat is je telefoonnummer zodat ik onderweg contact kan houden. 9::00 is wat vroeg, maar ik wil in Essen nog even langs de lego store, hopelijk vindt je dat niet erg. Om deel te mogen nemen moet je je wel aangemeld hebben. mocht je dat nog niet gedaan hebben, weet ik niet of dat mogelijk nog is.... daar zal je zelf even achteraan moeten. Ik zal morgenochtend hier op het forum kijken of je gereageerd hebt. Ik hoor van je,
Groet,
Mike

Creampie

Snuffelaar
28 jun 2024
19
38
Vandaag een heerlijke gangbang gehad met Natalie. Opkomst vond ik wat mager, slechts 12 mannen. Ze deed verschillende standjes op verzoek, al ging het communiceren wat lastig, maar dat komt door mijn gebrekkige duits.

Dave2278

Snuffelaar
3 jul 2024
2
0
Jeetje wat vervelend om te lezen dat ik je bericht aan mij gemist heb, ik kreeg er ook geen bericht van.
Zonde van de 12 mannen, je hoopt toch op een man of 30
Hopelijk was de gangbang wel geslaagd.
Zou graag in contact met je komen.

rdamnoordsw

Toogplakker
20 jul 2018
40
29
Hoi, weet iemand toevallig of ze nog steeds gangbangs doet, en zo ja, hoe kan je je dan het best aanmelden ?
Vind haar filmpjes altijd erg geil. Evenals die van die andere Natalie (Pearl). Jammer dat ze geen bangs in NL of BE doen.

Terug
Naar boven