Natascha & Amanda a.k.a Martta & Svetlana - Arnhem & Rotterdam

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
De ene in arnhem en de ander in rotterdam ? :lol: Als ze een trio boeking krijgen zullen ze wel als de donder heen en weer moeten haha..

Maar zag het toevallig ook gister avond, de adv. in Rotterdam was er eerst weet ik wel en de tekst is ook al een paar keer veranderd. Er heeft nooit iets van NZC bij gestaan. Wel stond er een keertje dat het 100,- p/u was per dame (nmc neem ik aan).

Zag er al een beetje te mooi uit, maar dat komt wel eens voor.

Maar nu er een tweede adv. bij is op sexjobs in Arnhem heb ik wel sterk m'n twijfels over de echtheid. Het kan ook nog zijn dat iemand dacht van heeee leuke foto's dat trekt wel mensen en de foto's van kinky heeft geknipt en nu gebruikt op sexjobs om mensen op te lichten.. Want is het niet toevallig dat bij elke foto op sexjobs het randje waar het Kinky logo zit er precies buitenvalt? :lol:

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Richard zei:
(...) Want is het niet toevallig dat bij elke foto op sexjobs het randje waar het Kinky logo zit er precies buitenvalt?
Ik denk dat Richard dat heel scherp opmerkt, want die foto's van Sexjobs zijn duidelijk geplukt van Kinky en versneden door een simpele ziel waardoor het geen zuivere koffie lijkt. Misschien dat die de boel wil flessen of klanten wil werven voor andere meiden, vooral omdat er staat "Je dient via whatsapp een afspraak te maken!".
Doe maar een melding bij Sexjobs van gejatte foto's zou ik zeggen.

Wat betreft de advertentie op Kinky weet ik alleen te melden dat die aangemaakt is op vr 21 juli 2017, dus 3 dagen voor de advertentie op Sexjobs. De Kinky-advertentie is die dag niet meteen goedgekeurd door Support, maar pas na het weekend toen op Kinky toegelaten. Heb helaas ook geen printscreen van hoe de advertentie oorspronkelijk op Kinky verscheen.
-

Terug
Naar boven