Neuken zonder condoom

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Wat probeer je te bereiken met dit bericht?

Het moge duidelijk zijn dat ncz meerdere facetten heeft. Iedereen geeft een andere smaak qua vrouw. En "in iemands anders zijn zooi te zitten" spreekt meer mannen niet aan, je bent daar echt niet de enige in. Zelf heb ik er ook niets mee.
Niets nieuws onder de zon en dus een zinloos onderwerp wat mij betreft.

Hou het lekker bij 1 op 1 ontmoetingen om de kleinste kans te hebben om contact met "zooi" te hebben en dan zal je nzc hopelijk heerlijk blijven vinden. Deel vervolgens die ervaring, ook als die misschien minder/niet heerlijk was en waarom, zodat iedereen daar zijn voordeel mee kan doen.

Voormalig lid 38743

Toogplakker
23 jul 2023
53
18
Wat ik daar mee wil zeggen dat ik best goed vind nzc Maar niet met elke vrouw
En dar is deze forum voor maar hoe kerel Ier dar over praten ook al geloof ik niet verhaal wat er staat maar zijn kerel die behandelen vrouwen als beesten heb respect voor zulke vrouwen en als je ze goed behandeld dan heb je mee kans op dat mee werken
Ik heb zelf een.vast persoon

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
in iemands
anders zijn zooi te zitten nee bah
I
ik begrijp jou volkomen , ik ken nog veel mensen die zelfs als ze op stap gaan in hun broek schijten , omdat ze niet op het toilet van het cafe willen gaan zitten , want wie heeft daar al allemaal opgezeten !!! Bah !! stel je voor ! ... ( waar gaat dit over ....)

Voormalig lid 38743

Toogplakker
23 jul 2023
53
18
Wat probeer je te bereiken met dit bericht?

Het moge duidelijk zijn dat ncz meerdere facetten heeft. Iedereen geeft een andere smaak qua vrouw. En "in iemands anders zijn zooi te zitten" spreekt meer mannen niet aan, je bent daar echt niet de enige in. Zelf heb ik er ook niets mee.
Niets nieuws onder de zon en dus een zinloos onderwerp wat mij betreft.

Hou het lekker bij 1 op 1 ontmoetingen om de kleinste kans te hebben om contact met "zooi" te hebben en dan zal je nzc hopelijk heerlijk blijven vinden. Deel vervolgens die ervaring, ook als die misschien minder/niet heerlijk was en waarom, zodat iedereen daar zijn voordeel mee kan doen.
Er zijn hier veel.kerels die hun hersenen op een verkeerde plek moeten ze zelf weten maar dek 90% droom.verhalen droom droom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven