Borstenlover
Ervaringsdeskundige
- 12 mrt 2017
- 310
- 328
Edit moderatorteam: titel aangepast én topic verplaatst naar correcte rubriek.
Nina is mijn 50 jarige fwb.
nu wil ze graag aanstaande vrijdag 1 extra man erbij.
ik geil er enorm op als een andere man haar neukt. En als Nina 2 mannen pijpt.
verder kijk ik graag toe, laat haar aan mijn pik zuigen terwijl een ander haar neukt.
haar droom ziet er als volgt uit.
Nina boekt een hotel,Nina en ik gaan er heen en spelen wat samen.
ik vraag haar haar blinddoek om te doen en wijdbeens op haar rug te gaan liggen.
op mijn verzoek draagt ze een buttplug of niet.
jij hoort via app hoelaat je op welke plek moet zijn.
je klopt op de deur, ik doe de deur open en ziet mijn slet wijdbeens liggen. Je kleed je uit, stelt jezelf aan haar voor door je tong in haar mond te steken, verruilt je tong voor je pik en ze zal je gewillig stijfzuigen.
daarna neem je plaats tussen haar benen, steekt je pik in haar, met condoom (sorry mannen, of je moet kunnen aantonen dat je soa vrij bent)
je neukt jezelf leeg in haar kut, ik zak mijn vingers erbij in steken of in haar kontje steken terwijl jij haar neukt.
zodra je het condoom hebt gevuld trek je je pik terug, knoopt het rubber dicht, geeft dat en mij en kleed je weer aan om te vertrekken.
je bent max 1 uur binnen en neukt haar hard en diep.
als je een soa vrij verklaring hebt mag je zonder rubber je ballen diep in haar leeg neuken. Anders in een rubbertje.
ik zal je aanmoedigen haar goed te neuken terwijl ik toekijk en me door haar laat pijpen en rimmen.
rimmen zal ze bij jou niet doen.
heb je interesse. Dan moet je me een pm sturen.
Nina is mijn 50 jarige fwb.
nu wil ze graag aanstaande vrijdag 1 extra man erbij.
ik geil er enorm op als een andere man haar neukt. En als Nina 2 mannen pijpt.
verder kijk ik graag toe, laat haar aan mijn pik zuigen terwijl een ander haar neukt.
haar droom ziet er als volgt uit.
Nina boekt een hotel,Nina en ik gaan er heen en spelen wat samen.
ik vraag haar haar blinddoek om te doen en wijdbeens op haar rug te gaan liggen.
op mijn verzoek draagt ze een buttplug of niet.
jij hoort via app hoelaat je op welke plek moet zijn.
je klopt op de deur, ik doe de deur open en ziet mijn slet wijdbeens liggen. Je kleed je uit, stelt jezelf aan haar voor door je tong in haar mond te steken, verruilt je tong voor je pik en ze zal je gewillig stijfzuigen.
daarna neem je plaats tussen haar benen, steekt je pik in haar, met condoom (sorry mannen, of je moet kunnen aantonen dat je soa vrij bent)
je neukt jezelf leeg in haar kut, ik zak mijn vingers erbij in steken of in haar kontje steken terwijl jij haar neukt.
zodra je het condoom hebt gevuld trek je je pik terug, knoopt het rubber dicht, geeft dat en mij en kleed je weer aan om te vertrekken.
je bent max 1 uur binnen en neukt haar hard en diep.
als je een soa vrij verklaring hebt mag je zonder rubber je ballen diep in haar leeg neuken. Anders in een rubbertje.
ik zal je aanmoedigen haar goed te neuken terwijl ik toekijk en me door haar laat pijpen en rimmen.
rimmen zal ze bij jou niet doen.
heb je interesse. Dan moet je me een pm sturen.
Bijlagen
Laatst bewerkt door een moderator: