Nuru massage met sex

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Een echte Nuru massage is alleen in massagehuizen te krijgen. Iedereen die het thuis aanbied, geeft geen nuru.

Nuru is namelijk nog al een "natte bende", omdat er veel water bij nodig is. Maar echt heerlijk om te ondergaan.

Er zijn een aantal massagehuizen waar je ook terecht kan voor sex.
In de regel zal dit dan met condoom zijn.

13 mei 2015
1.163
462
Lang, lang geleden was er een massagezaak in Boortmeerbeek waar ik een nuru-ùassage kreeg, met bare sex inbegrepen.
Het is inderdaad een 'nat gedoe' maar dat werd eerst voorbereid door een natbestendig zeil op het bed te plaatsen.
Jammer genoeg bestaat deze zaak niet meer, ik zou er wel meer gegaan zijn!
Moest iemand van zo'n plaats weten, laat maar horen!

Geile groeten,
Ypp

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Adressen voor Nuru en NZC zou ik niet weten, dat is zoeken naar een spelt in de hooiberg ben ik bang. Af en toe neem ik een Nuru massage, altijd dezelfde dame en zonder het doel om te neuken. Wel 1x gehad dat ik per ongeluk bij haar naar binnen gleed. Ze fluisterde in mijn oor, nu zit je er toch al in, ga maar door.

Nickswinger

Snuffelaar
22 apr 2022
19
1
Adressen voor Nuru en NZC zou ik niet weten, dat is zoeken naar een spelt in de hooiberg ben ik bang. Af en toe neem ik een Nuru massage, altijd dezelfde dame en zonder het doel om te neuken. Wel 1x gehad dat ik per ongeluk bij haar naar binnen gleed. Ze fluisterde in mijn oor, nu zit je er toch al in, ga maar door.
Waar was dit?

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Ik ga niet verder dan te zeggen dat het Deventer was. De salon ontslaat dames die in de salon neuken. Ben trouwens weer bij haar geweest en alles weer braaf volgens de regels van de salon gedaan. Het was gewoon een eenmalige uitglijder. Bedenk hoe gemakkelijk je naar binnen glijdt bij Nuru.

Terug
Naar boven