Onderzoek naar de invloed van de coronacrisis op jouw sekswerk bezoek

Thirza soaaids

Toogplakker
3 jul 2015
134
12
Beste mensen,

Willen jullie alsjeblieft meewerken aan een onderzoek naar de invloed van de coronacrisis op je bezoek aan sekswerkers?
De vragenlijst is in samenwerking met klanten van sekswerkers gemaakt.

Hartelijk dank!

Naar de vragenlijst: Error

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
wat een hopeloze opzet van dit onderzoek .
Waarom staat er niets over de 2de lockdown in .....

Ben er aan begonnen maar na enkele pagina's al moedeloos van de vragen ....

suc6 met je onderzoek ....

gr

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ingevuld, stelde niet zoveel voor, zeker daar ik sinds de coronacrisis droog sta. :cry:

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Iets is me niet duidelijk : gaat het alleen over Nederland of ook over België ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Heb hem ook ingevuld maar soms leken de vragen wel op elkaar dus soms goed lezen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ik heb de vragenlijst eens bekeken,ik vul hem niet in want waar is mijn garantie van deze overheidsginstelling die dit onderzoek doet hiermee niet naar het OMT gaat en alles het komende jaar gewoon stil en in definitieve einde maakt aan de prostitutie

Toen de vragen kwamen over 1,5 meter ik wist genoeg hoe moet je anders neuken?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zonder moeite heeft zeker een punt: als wij al die info geven dan kan men daarop actie ondernemen of bijstellen.
En een overheidsinstantie zal dat ook zeker doen, dat lijkt mij wel zeker.
Laten we onze eigen glazen niet ingooien!
Ik heb dus niets ingevuld, zal dat ook niet gaan doen.

Thirza soaaids

Toogplakker
3 jul 2015
134
12
Zonder moeite zei:
(...) mijn garantie (...) definitieve einde maakt aan de prostitutie (...)
1,5 meter (...)

Beste Zonder moeite, Cerato en anderen,

Wees gerust, hoewel ik begrijp dat je dat misschien lastig vindt.

Zoals je op onze website kunt lezen: "Soa Aids Nederland vindt dat sekswerkers gelijk moeten worden behandeld als alle andere mensen met legaal werk in Nederland. Stigma, geweld, toenemende repressieve regel- en wetgeving en slechte toegang tot zorg hebben een negatief effect op de directe veiligheid en gezondheid van sekswerkers. Soa Aids Nederland zet zich daarom in voor verbetering van de situatie van sekswerkers in Nederland." (https://www.prostitutie.nl/nl/standpunt-over-sekswerk/)

Oftewel wij zijn zéker geen maatje van het OMT of van de regering of van de Tweede Kamer of van die dan ook. Wij staan aan de kant van sekswerkers. En ik, in mijn functie als voorlichter en preventie medewerker, sta ook aan de kant van klanten van sekswerkers.
De enige garantie die ik je kan geven is mijn garantie.

Ik zeg t maar even in de hoop dat je alsnog mee wil werken.
120 klanten van sekswerkers hebben tot nu toe al de lijst ingevuld. Heel blij mee!!

De risicoreductie adviezen over toch sekswerk kunnen doen, maar dan met zo weinig mogelijk risico, voor zowel sekswerker als klant, staan hier: https://www.prostitutie.nl/nl/seksw...ona/sekswerk-zonder-anderhalve-meter-afstand/

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ook ingevuld, al was het voor mij vrij simpel want geen DVP bezocht sinds een jaar!

:|

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb meegedaan, fijn dat er niet om persoonlijke gegevens gevraagd wordt.

Terug
Naar boven