Onmogelijk om af te spreken.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik denk dat een gemiddelde dame in een club veel vaker gecontroleerd word dan een prive dame die bij zit te beunen zich niet aan de afspraak houd en veelal een aan de drugs zit. Moet eerlijk bekennen dat in in al die jaren nooit wat heb op gelopen

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Veel ellende is te voorkomen door niet met planners afspraken te maken.
Dan is het bijna zeker dat je lang wachten moet of voor niets komt.

Dames die alleen middels whatsapp afspreken spreken meestal geen Nederlands of Engels.
Voor mij ook een reden niet met hen af te spreken.

Ik zal vast wel eens een kanjer missen maar heb ook geen last van zinloze ritjes.

Steef80

Snuffelaar
30 nov 2022
8
5
Zeker bij zuid amerikaanse dvp's is afspreken een drama. Ze spreken met meerdere klanten af, en wie eerst komt mag naar binnen en de andere klant mag wachten. En je mag blij zijn dat ze de dame van de foto's zijn, vaak meegemaakt dat een andere dame opendoet. Voordat ze je hun adres geven ben je mentaal zo uitgeput van het wachten dat je geen zin meer hebt in seks.

Laatst bewerkt:

ThorstenUndThorben

Snuffelaar
5 dec 2023
7
6
Dat veranderd niet zoveel aan de situatie.
De planners die iedereen maar de straat laten komen hebben gewoon te maken met zogenaamde piekuren.
Op bepaalde tijden komen er gewoon veel tegelijk, en als er 1 een afspraak maakt van 1 of 2 uur dan wordt de rest aan de praat gehouden met "wait 15min bby" of "I am shower bby" tot de meeste er na een uur wachten de brui aan geven.
Is het misschien een idee om met de planner voor 1 uur af te spreken en daarna bij de dame gewoon te zeggen dat je hier bent voor een half uur?

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ik vind dat op zich zeker een idee.
Als je zegt een uur te komen heb je meer kans dat je voorrang krijgt.
Nadeel is wel dat je kans heb dat de planner een kruisje achter je naam/foto gaat zetten, en je de volgende keer helemaal geen reactie meer krijgt. En sommige werken voor meerdere meiden tegelijk dus…

Bigotes

Snuffelaar
18 okt 2023
11
12
Vandaag ook 2 dames geprobeerd. Lana in barendrecht en Roos in rotterdam. Beide reageren op locatie helemaal nergens meer op. In totaal 2 uur benzine verreden voor jan lul.

Met alle dames die op locatie ineens niet meer te bereiken zijn of die een advertentie online zetten en dan vervolgens ook nergens op reageren is de lol er wel een beetje af. Ik denk dat ik er maar voorlopig even mee stop.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het kan ook liggen aan de keus die je maakt waarop je reageert.
Probeer eens wat anders, whats app contact is redelijk vaag.
Er zijn ook dames die gewoon de telefoon opnemen.
Dat is meestal meer succesvol.

Vermijdt planners dat is een recept voor ellende.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Als er planners zijn krijg je die te spreken of het nu via whatsapp of telefoon gaat. Die kan je niet altijd vermijden.

MarcoKnakkers

Snuffelaar
2 jun 2024
21
40
Ik vind dat op zich zeker een idee.
Als je zegt een uur te komen heb je meer kans dat je voorrang krijgt.
Nadeel is wel dat je kans heb dat de planner een kruisje achter je naam/foto gaat zetten, en je de volgende keer helemaal geen reactie meer krijgt. En sommige werken voor meerdere meiden tegelijk dus…
In mijn beleving maakt het allemaal niet uit. Ik probeer duidelijk te reserveren voor een uur. Met Kaath had ik dat en er was geen planner. Zij liet mij gewoon stikken voor een andere klant. Ik had ondertussen een andere afspraak via zo'n planner met Alis. Ik vroeg specifiek of ik moest afspreken of gewoon langskomen. Ze zegt; kom maar. Ik geef zelfs aan wanneer ik er zal zijn. Vervolgens krijg ik nog 1 bericht; busy babe. Daarna nooit meer iets. Tank leeg, tijd op, dag naar de klote en mijn bui ook. Kuthoeren denk ik dan. Ik kom altijd mijn afspraken na temeer omdat ik snap dat er mannen zijn die niet komen opdagen. Maar eerlijk; ze verdienen niet anders.

Shfunk3

Toogplakker
23 jun 2022
25
21
In mijn ervaring houden dames in sexclubs zich beter aan de afspraken. Tegenwoordig is het een zooitje met buitenlandse dames, dubbele afspraken, angst voor politie of planners die een dutje doen midden op de dag als je er staat.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Kommer en kwel, allemaal goede redenen de dames met planners te mijden.
Er zijn zat alternatieven. Kost misschien iets meer maar het scheelt veel ellende.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
factoren waarom je niet lukt om een afpraak maken
1. Ze zijn bezig met een(vaste)klant of ze hebben iemand voorrang gegeven. Wie het eerst komt, het eerst maalt
2. Je telefoonnummer wordt op hun neplijst gezet als je meerdere keren niet op komt dagen voor afspraken.
3. Je ontvangt een vals adres en moet vervolgens langs het pand lopen, waarna ze je vanuit het raam beoordelen op huidskleur, leeftijd of andere criteria.
4. De planners zijn niet in Nederland gevestigd, wat de communicatie en planning bemoeilijkt.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Sommige dames vinden de nepperslijst zo interessant dat je daar al na een keer niet verschijnen op staat.
Eigen schuld dikke bult voor wie zich begeeft in het gedoe met planners. Je weet wat je te wachten staat.
Klagen heeft weinig zin.

MarcoKnakkers

Snuffelaar
2 jun 2024
21
40
factoren waarom je niet lukt om een afpraak maken
1. Ze zijn bezig met een(vaste)klant of ze hebben iemand voorrang gegeven. Wie het eerst komt, het eerst maalt
2. Je telefoonnummer wordt op hun neplijst gezet als je meerdere keren niet op komt dagen voor afspraken.
3. Je ontvangt een vals adres en moet vervolgens langs het pand lopen, waarna ze je vanuit het raam beoordelen op huidskleur, leeftijd of andere criteria.
4. De planners zijn niet in Nederland gevestigd, wat de communicatie en planning bemoeilijkt.
Geen van deze factoren zijn van toepassing op mij. Ik wijt het aan planners; die maken er echt een respecloos potje van.

Terug
Naar boven