Ontmoeting 23jaar en evenveel kilo's later in de Matonge.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Ik was maandagavond aan de Porte de Namur en was van plan een paar brochetten en wat oliebollen te gaan halen in Matonge galerie.

Toen ik wou aanschuiven voor dat kraampje kwam er ineens een oudere Afrikaanse dame één van de vele kapsalonnetjes uitgelopen en riep mijn naam.

Bleek een 'vriendin' te zijn die ik denk de laatste keer heb gezien rond de eeuwwisseling.

Eigenlijk was het een vriendin van mijn toenmalige Congolese vriendin die regelmatig bij ons kwam, omdat haar vent nogal losse handjes had...

De relatie met mijn toenmalige vriendin begon toen al tegen de uiterste houdbaarheidsdatum te lopen en was regelmatig weg, dikwijls voor dagen naar Parijs.

Ik zat toen alleen met haar in m'n kot en van het één komt het ander en we hebben regelmatig geneukt. Was best een mooie vrouw, einde 20 bolle kont, wel beetje hangtieten want ze had al een kind en een mooi gezicht.

Toen de relatie met mijn vriendin definitief over was heeft deze haar vent op de hoogte gebracht van onze avontuurtjes en is deze haar bij mij met de nodige tamtam (vent had het postuur van Jerommeke en bleek ook een bokser te zijn. De prinsemarij is toen moeten tussenkomen.

Toen heb ik haar niet meer gezien, later hoorde ik dat ze zwanger was en heb toen toch even met de schrik gezeten, maar de baby had toch het juiste kleurtje!

Ze stelde me voor om samen iets Afrikaans te gaan eten in de buurt i.p.v. Iets uit te halen. Het was al na 18u en haar zaak ging zo sluiten. Zo kwam ik terecht in een Afrikaans eethuisje een paar straten verder. Het was al een eeuwigheid geleden dat ik de gezellige sfeer en het lekkere eten in de Matonge mocht genieten. Bij het eten samen 4 van die grote flessen van 75cl Jupiler soldaat gemaakt bij het eten.

Even later kwamen er twee superknappe grieten binnen, maar echt wel superknap. Dit bleken haar twee tienerdochters van 15 en 18 jaar te zijn waarvan ik niet wist dat ze bestonden.

Volgens mij hadden die geen zin om met twee ouderlingen als wij te blijven want die waren al snel weer vertrokken.

Ze vertelde dat ze niet meer bij haar vent was en ergens aan den Baseliek woonde met haar 2 jongste dochters. De twee oudere kinderen waren het huis al uit en ze was intussen ook al Bomma geworden. Ik zei haar dat m'n vrouw me er uit had gegooid, een tijdje op m'n kantoor gewoond had maar nu een appartement betrok aan de Akenkaai.

We besloten nog een Cognacje te drinken en ik zou haar dan afzetten aan de Baseliek wat trouwens vlak bij mij was. Dat afzakkertje smaakte en het bleef niet bij eentje.

Toen het haar duidelijk was dat ik geen vrouw of vriendin had vroeg ze gewoon op de man af wanneer we nog eens gingen neuken zoals vroeger.

Het was al na 20u en dan is het drukste verkeer voorbij en zijn we naar m'n appartement gereden. Eerst nog even lang kantoor gereden om een flesje wijn uit de bar van kantoor te halen (de directeur generaal weet wat goede wijn is!)

Daar was ze al snel ontdaan van haar Afrikaanse kleren en stond ze na 23 jaar en evenveel kilo's extra weer naakt voor mij. Nog steeds diezelfde bolle kont, wel iets groter formaat, buikje en dikke hangtieten. Maar ik kreeg er zo een stijve van ondanks dat ze enkele jaren ouder is dan ik.

Al snel zat m'n lul in haar mond. Ik merkte zo dat deze sloerie al een tijdje droog stond. De fles wijn hebben we zelfs niet opengemaakt. Wat volgde was een hevige vrijpartij van zeker een half uur met alles er op en er aan. Als hoogtepunt ontplofte mijn lul in haar bolle kont.

Ik heb haar dan thuis afgezet, bleek slechts een paar straten verder, want haar dochters waren intussen ook al thuis. In de wagen zei ze me dat ik haar maar moest bellen wanneer ik m'n zak wou leegmaken.... Iets wat ik zeker ga doen!

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Leuk verhaal, ook leuke buurt de Akenkaai, op een boogscheut van tippels, 5th Avenue en de rue

Neem je soms tippels mee op je appartement?

Ps: de directeur bij ons is gedeeld onthouder.... spijtig

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Zal noodgedwongen een optie worden, gezien alle slettennotelletjes dicht zijn.....
Er wonen wel een aantal bekakte figuren op leeftijd naast mij, maar gelukkig kan je via de ondergrondse garage ongezien binnen geraken....
En meestal slapen die al uren als ik iemand meebreng.
Karina nog gezien, heb wel één deze zin in een Wodka-Coke wapdate. en het wat extremere werk....

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Karina gaat zeker mee naar je appartement. Als ze je een beetje kent.

Neem haar soms mee naar mijn huis 15 km van de tippelbuurt voor een nacht, 500 euro. Ze heeft wel vorige keer mijn halve fles Chivas, special edition opgelopen alsof het redbull was

Grapte nog: A special edition for my Alhambra special edition 🤣

Terug
Naar boven