Oostenrijk

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Onderweg naar een nieuwe vakantiebestemming maakte ik een tussenstop in Graz, alwaar ik Laufhaus Lotus Girls had gevonden. Het wordt een Laufhaus genoemd, maar het is eigenlijk gewoon een prive huis. Je moet aanbellen om binnen te raken in tegenstelling tot andere echte Laufhausen die in Graz te vinden zijn (niet bezocht).

Maar goed... Lotus Girls dus. Hoewel het huis aan een doorgaande weg zit, is de entree discreet aan de achterkant. Het parkeerterrein van de supermarkt ernaast zat me niet in de weg.
Een prettige gewaarwording is dat de foto's op de website echt zijn. Misschien een heel klein beetje bewerkt, maar het is feitelijk wat je ziet, is wat je krijgt. Zoveel had ik ook al begrepen van een lokaal Oostenrijks NZC forum. Er zijn ook nog een paar korte video's.

Mijn oog was op Mia gevallen en precies zij deed open, en ook in het pakje wat je in de video kan zien.
Het is daar van het principe dat je gaat met dame wiens beurt het is (tenzij je een Termin hebt). We gingen direct naar boven naar de kamer.

Betaling (120 voor 1 uur) is vooraf, wat ze wegbrengt terwijl je je uitkleed en even douched (nodig, want dik 30°). Bijzondere is dat de douche een glazen wand heeft (schijnt op alle kamers zo te zijn).

De service was adequaat, pijpen was goed, neuken vond ik iets minder. Ze was strak, maar ik kon het ritme niet vinden, ondanks dat meerdere standjes geen probleem waren. Moest hard werken voor een hoogtepunt. Kamer had wel een draagbare airco, maar die kon de hitte maar met moeite wegwerken, omdat die niet constant aanstaat. En er recht voor gaan staan was het weer veel te koud.

NCZ kwam aan bod (door mij) toen ze het condoom erbij pakte en ik 'ohne?' vroeg. Ze verblikte of verbloosde niet en zei okay for extra money, waarbij ze 3 vingers ophield (cum on body). Enfin, na 30 min waren we klaar en maakte ze het af met een 'massage' wat ik wel beter heb meegemaakt.

Al met al is het uurtje netjes volgemaakt en met 30 euro voor Mia verliet ik het pand. Daarbij zag ik ook Lili, die ook op mijn lijstje stond (ook waarheidsgetrouw qua foto's). Zij schijnt haar kamer in de kelder te hebben.

Conclusie... Als je in de buurt bent, kan je je geen buil vallen om langs te wippen. Recensies zijn goed, foto's zijn niet misleidend. Ga alleen als het normale temperaturen zijn. Communicatie was een beetje Duits en nog minder Engels.

Overigens las ik dat er blijkbaar, zoals in NL en BE, een carousel gaande is met een andere locatie (in Wenen).

Terug
Naar boven