Mr. Parker
Toogplakker
- 26 sep 2015
- 56
- 20
Deze kreeg ik paar keer en meteen heb ik het geblokkeerd en een screenshot van gemaakt. Ik heb er nooit op gereageerd en raad ik ook niet aan te doen. Ik moest enorm lachen over dit berichten dat ik ontving via sms/WhatsApp.Ik kreeg vandaag deze tekst per SMS.. weet alleen niet zeker welke ad daar achter zit. Heb op meerdere ads gereageerd, waarvan een aantal niet helemaal zuiver leek.. de sms:
Jij hebt een heel groot probleem. Je bent met mijn dames aan het kloten op sexjobs kinky. Ik heb genoeg info over jou, en zal je familie, vrienden en naasten alle gesprekken laten zien. Los dit nu netjes op, dan zal ik alles verwijderen en zal je geen problemen krijgen. Als je het op wilt lossen whatsapp 0686186608. Bij geen reactie pleur ik direct alles online
Misschien iets voor een journalist bijvoorbeeld Kees van der Spek voor een onderzoek. Ik denk dat ze waarschijnlijk om geld gaan vragen.
Ik betaal nooit vooruit en heb het nog nooit gedaan. Ik blokkeer meteen als ze vragen of ik vooruit kan betalen
Laatst bewerkt: