Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

PostImage bevalt me op zich uitstekend en hoeft wat mij betreft er echt niet afgegooid te worden. Prettig en overzichtelijk is ook dat je met de kleinere plaatjes van PostImage een serie foto's naast elkaar kan plaatsen, anders scroll je je suf als je dat als bijlage op vol formaat in een post zet via de server. Dan oefen ik liever wat geduld uit bij PostImage om alles netjes te presenteren.Barefan zei:als er problemen blijven met die plaatjes dan gooi ik dat PostImage er af hoor en dan mogen jullie gewoon weer door posten op mijn server. (...)
Klopt, want ook Kinky is soms irritant traag merk ik de laatste tijd, al helemaal als ik even vlot de nieuwe advertentienummers aan het doornemen ben.kwatta2 zei:Eigenlijk merk ik de laatste tijd dat overal het internet trager is, (...)
EmenA zei:En op andere sites crasht regelmatig Firefox als ik veel pagina's open heb staan. Ook veilingsites lopen niet altijd even soepel.
-
kwatta2 zei:Installeer dan de nieuwste Firefox, veel sneller en stabieler, uit sinds dinsdagEmenA zei:En op andere sites crasht regelmatig Firefox als ik veel pagina's open heb staan. Ook veilingsites lopen niet altijd even soepel. -