Risico's uitsluiten

Mr. M

Snuffelaar
1 aug 2021
10
1
Hoi medewandelaars,

Hoe beoordelen jullie eigenlijk of het wel goed zit bij een dame en dat ze zo mogelijk alles aan doet om SOAs te voorkomen? En hoe zou een dame ons beoordelen of het wel goed zit? Ben benieuwd.

M

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ik hoop dat alle leden van die forum het melden als ze bij of na een dame of dames en dan een soa hebben opgelopen het hier melden.
Gewoon opletten en als je een voorgevoel krijg of heb is het meestal waar.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Ik laat mij gewoonlijk 3 maandelijks testen. Als ik iets vermoed, dat ik iets heb opgelopen, laat ik mij eerst testen, daarna meld ik het hier op het forum.
Soms wel jammer dat ik door sommige mede-forumleden hier als de " oorzaker van een soa" word aanzien. Sommige laten zich pas testen als het te laat is, of meldden hier zelf niks. :(
Ik heb altijd mijn laatste soa test op zak. Als een dvp erom vraagt laat ik deze zien, zo is het ook makkelijker om een dvp ZC te mogen neuken. Zelf zou ik het ook aangenaam vinden mocht een dvp wederzijds een recente soa test kunnen voorleggen, dat zou alvast de soa´s doen dalen, alhoewel ze volledig uitsluiten kan je nooit doen. :!: Dat is mijn mening hierover :ugeek:

Terug
Naar boven