Sanne - Enschede (vh Vlaardingen, Berkel en Rodenrijs, Bergschenhoek)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Advertentie verscheen eergisteren nieuw op Kinky met als plaats Rotterdam. Gisteren werd dat Bergschenhoek.

Sanne - Anaal, pijpen zc en nog veel meer...
www.kinky.nl/id=580605
> advertentie aangemaakt ma 19 mrt 2018

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Deze dame is een doorleefde junk van Duitse origine waar ik voor geen geld mijn lul in 1 van haar gaten zou durven steken.

2 weken geleden had ik een afspraak met een dame die haar afspraak niet nakwam. In een desperate bui geprobeerd een andere date te regelen voor die nacht. Inmiddels was het al na 24:00.

Daarna kwam ik een ad tegen op SJ van ene "Nikki" in Vlaardingen. Zij had op dat late tijdstip nog wel zin en tijd, én stond open voor bare date waar ze niet mee adverteerde, voor € 150,00/uur.
Eenmaal aangekomen bij de flat waar ze zei dat ik moest zijn, had deze flat heel erg de indruk van een woonvoorziening voor bejaarden. Over de telefoon wist ze te vertellen dat de werkplek eigenlijk niet hier was, maar 2 straten verderop. Ik moest nog 'even' op haar wachten. Na 20 minuten kwam ze dan eindelijk naar buiten en was het niet '2 straten' verderop, maar moesten we er met mijn auto heen rijden. Het duurde wat langer omdat ze de pastoor moest afwimpelen.
In de auto maakte ze een aparte indruk, ze zei dat ze weleens recreatief drugs gebruikte en schepte op over haar kwaliteiten als DVP. Ze zou in alle grote clubs van Rotterdam hebben gewerkt, en overal uit zijn gekicked vanwege jaloezie van andere dames. Onder het genot van een slok sterke drank uit haar handtas en sjaggie, stuurt ze mij ondertussen door heel Vlaardingen. Uiteindelijk heb ik haar het adres gevraagd en navigatie aangezet; we moesten een heel stuk terug rijden. Bij de plaats van bestemming aangekomen; een flat waar ze iemand wakker belde. Bij de woning deed een bejaarde meneer open. Ik groette hem vluchtig en volgde haar snel naar een kamertje achterin. Hier zag ik foto's van een jonge meid. Was dit de logeerkamer van meneer zijn kleindochter? Nikki deed het licht aan.... en zag haar toen voor het eerst duidelijk voor wat ze is: een doorleefde junk. Enge wonden op haar armen, onhygiënisch, slecht gebit. Totaal niet aantrekkelijk.
Ik heb gezegd dat ik toch maar afzag van de date en ben weggegaan.
Wat een kutavond was dat.
In de auto wist ze nog te vertellen dat zij een woning heeft in Bergschenhoek. Daar lijkt ze nu mee te adverteren.

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
geinig ik heb gister gebeld en toen was het in Berkel en Rodenrijs, had inderdaad een licht Duits accent, en klonk vrij duf, aangezien Berkel best uit d buurt is heb ik bedankt, maar na het lezen van dit maar goed ook

Voormalig lid 4559

Toogplakker
6 jan 2017
133
22
Klopt. Ik ben 1 keer bij haar geweest. Ze ontvangt in een nieuwbouw wijk in Berkel. Ik had met haar afgesproken voor een cardate rond 23:00 in de avond maar ik kreeg later een appje van haar dat ze geen zin heeft om zo laat nog buiten te komen dus werd ik uitgenodigd om bij der thuis te komen. Het is Duitse. Toen ze de deur open deed werd ik snel geloosd naar de slaapkamer en in de woonkamer stond de tv aan en hoorde ik wel stemmen van mannen. We gingen voor een half uurtje met condoom voor 50 euro. Maar ze zei dat er geen condooms meer waren dus werd het een pijpbeurt zonder condoom voor 35 euro en heeft ze netjes wisselgeld teruggegeven. Maar of ik er weer heen ga denk t niet.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Deze Nina tippelde vroeger in Rotterdam, op de Nw Binneweg en Schiedamseweg.
Ooit een keertje opgepikt en bare in de auto geneukt, ging allemaal niet echt makkelijk, ze moest eerst nog hier en daar wat ophalen, etc.
Tegen beter weten in, toch weer een keer opgepikt, maar voordat we op de plek van "bestemming" waren, omgekeerd en vriendelijk bedankt, had er geen zin meer in vanwege haar moeilijke houding.
Als je in de buurt ben, en de nood is hoog, dan is het een gokje waard, anders ver uit de buurt blijven.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Met dit soort gedrag nomineert ze zichzelf voor de beerput zou ik zeggen :?
Ze snappen niet dat ze met dit soort gedrag, zichzelf in hun vingers snijden en een keer de verkeerde tegenkomen.

Bern

Toogplakker
7 jun 2018
61
9
Zijn al meerdere posts van mensen die opgelicht zijn... Waarom zou je je hier nog aan wagen

Terug
Naar boven