Sex pop / real doll huren of bij privehuis

Dirtywhorebanger

Snuffelaar
16 jun 2024
20
21
Weet iemand een adres in Nederland (of België) waar je een real doll kan neuken? Ik wil dat graag eens ervaren. Mogelijk wil ik er 1 gaan kopen.

Ik bedoel dan bij een privehuis of dat ik er 1 kan huren (liefst privehuis).

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Om bare te neuken?
Hm, interessante gedachte. In Japan zijn ze bezig met robots te maken die op echte mensen lijken. Met huid die als huid aanvoelt etc. Waar je ook een soort van interactie mee kunt hebben. Ze zijn daar best ver mee. Het lijkt me interessant om te kijken wat je daar op sexueel vlak mee zou kunnen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Gewoon zelf één kopen dan, mits je alleen woont.
Dan haal je de kosten er snel uit ook denk ik.

harry 1970

Toogplakker
5 aug 2024
57
34
bij sexshop Eros in Rotterdam kan je leuke deal maken hangt een pop als demo, je kan dan zelf samenstellen, en dan heb je een goede pop, daar je echt lang mee kan doen

Dirtywhorebanger

Snuffelaar
16 jun 2024
20
21
@Cerato Nou dat overweeg ik wel alleen je bent zo 800e kwijt. Dus ik wil eerst even een proefrit maken.

@bare Bedankt, maar als je / iemand een aan adres weet in zuid / west nederland zou dat fijn zijn. Ik woon zelf namelijk in het westen van brabant en afstand is altijd een dingetje.

@harry 1970 Bedankt alleen wil ik eerst even kunnen testen. Wel een leuk idee, alhoewel ik denk dat je online ook vast kan samenstellen. Maar als ik er zo over denk, heb je gelijk een "look and feel" omdat je het in het echt ziet.

@fiebert3 Ja die had ik gezien! Linkjes ervan staan ook in één van mijn posts bovenaan.

Peterke1987

Toogplakker
3 jun 2021
35
26
Bij cest la vie in weert hadden ze een aantal jaar geleden ook 2 poppen. Zelf een keer (in het kader van je moet alles een keer geprobeerd hebben) zo'n pop gehuurd en ik moet eerlijk zeggen dat is me echt niet tegengevallen! Of ze ze nog hebben durf ik niet te zeggen

Dirtywhorebanger

Snuffelaar
16 jun 2024
20
21
Nou ik heb een heen eind moeten rijden (1,5 uur) naar A1 Massage Hasselt maar heb daar een pop uitgeprobeerd.

Ik vond het eerst een beetje raar zo, maar ik vond het ook wel weer opwindend om dit zo eens te doen. Zal je eerlijk zeggen het beste aan een pop is dat ze niet zeurt, ze doet niet moeilijk praat niet, je doet gewoon volledig je ding op eigen tempo zonder dat ze zucht en op de klok kijkt.

Anyway de pop zelf was van heel slechte kwaliteit, overal scheuren, de vingers zaten soms niet meer om het skelet en hingen er wat bij, de huid is niet zacht maar heel stroef, lang niet zoals een echte huid. Het gezicht was ook heel niet mooi en gedetailleerd of proportioneel aan het lichaam, ik denk dat de pop zelf ook een stuk kleiner was of leek althans dan geadverteerd (1,65m).

De pop in een positie leggen is zowat onmogelijk waarschijnlijk gewoon een goedkoop skelet, maar de pop was ook best zwaar.

Nou goed. De daad zelf echter, in combinatie met het feit dat je kan doen wat je wilt op eigen tempo laten we het zo maar zeggen, de pop kut voelt lekker aan. Je kan haar ook oraal nemen, alleen bij mij floepte ie er steeds uit. Maar de pop neuken was op zich wel geil en lekker.

Als ik ooit een pop zou kopen, dan zou ik zeker een kwaliteitspop (moeten) aanschaffen en dan praat je makkelijk over 1500-2000 euro. De goedkoopste versies van dit formaat liggen rond de 800-1000 euro, dan krijg je waarschijnlijk de kwaliteit zoals ik die beschreven heb in Hasselt.

Ik zou er misschien een kopen maar ja, ten eerste is het een enorme investering, wat genant ook om te hebben, en straks heb ik ineens weer een vriendin en waar ga je dan die pop laten? Of wat als een bekende ineens onverwacht op bezoek komt en die pop ligt nog op je bed. De kamerdeur hoeft maar net genoeg open te staan. :LOL:

Het grote voordeel dat ik zie is dat er geen tijdsdruk heerst, geen gezeur over de tijd, geen gezeur uberhaupt, en alles is mogelijk wanneer jij dat wilt, in vergelijking tot in het echt.

ricketjesdick

Toogplakker
3 apr 2024
135
120
Hoezo zou dat gênant zijn? Als je op een goeie basis begint aan een relatie, dan zal zij haar seksspeeltje laten zien en dan laat jij die pop zien! En voila! Een nieuwe parkeerplek voor haar dildo🤣👌🏻

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Misschien kan je een gebruikte pop kopen, bijvoorbeeld van iemand die weer een vriendin heeft gekregen? ;)

Net als met een gebruikte auto, zakt de prijs vast flink 'nadat de eerste kilometers erop zitten'. De afschrijving gaat in het begin het hardst.

Koop je voor minder geld een veel mooiere kwaliteit. De meesten hier doen het ook 'op een al eerder gebruikte DVP', dus daar zit het verschil ook niet in.

ricketjesdick

Toogplakker
3 apr 2024
135
120
Nou met die huidige occasion markt zal de prijs niet erg dalen, en dan nog niet gesproken te hebben over enige geborgen gebreken, ga je tweedehands, vraag dan in ieder geval garantie🙈

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Voordat je je goeie geld uitgeeft, kan ik je aanraden eerst eens op dollforum.com te kijken.

Gangbanglover43

Snuffelaar
16 apr 2024
5
7
Heb hier twee poppen en een body liggen + een silicone vagina. Ooit aangeschaft in de corona tijd toen alles dicht was. Als je interesse hebt mag je wel langs komen om ze bare te neuken.

Terug
Naar boven