Sexdate met haar moeder

Dave30

Toogplakker
14 aug 2017
39
2
Op de site deernes had ik haar destijds gevonden, een gewone dame die een centje wou bijverdienen, niet de knapste, zeker niet de lelijkste, ze was nl haar borsten kwijt en had een correctie laten doen, dit had ze ook netjes op voorhand verteld en ik maakte er dus geen probleem van. Dus na de afspraak kom ik aan op haar appartement, we roken een sigaretje en babbelen wat, ze bied me iets te drinken aan en dan begint het rare!

Plots komt de dochter binnen, de moeder zelf was slank, normaal gebouwd, de dochter was een grote flinke meid, niet dik maar wel voller waar ik van hou! Mooi voorzien van oren en poten! Ze had een kort zwart rokje aan met kousen, en een topje met mooi decolleté . Blijkt dat zij wist waarvoor ik bij haar moeder kwam. Ik vond dit natuurlijk beschamend voor mij maar beiden stelden me op men gemak dat ze alles wisten van elkaar. Ik had natuurlijk de dochter zeer goed bekeken telkens ik de kans had, en dat had zij ook al door maar daar kom ik later op terug. Dus zij vertrekt naar haar werk, ze zegt goedendag tegen mij, ze glimlacht en zegt: amuseer jullie ;-)

Nu dat we met ons 2 zijn, gingen we eindelijk naar de slaapkamer, idd zo een borstcorrectie is raar , maar zoals gezegd dit wist ik en heb er geen spel van gemaakt, bij beiden was er uitgebreid voorspel, condoompje aan nadien ( aangezien het de eerste keer was, nadien zou bare mogelijk zijn). Klaargekomen, opgefrist en weg. Nu zal je denken wat een flauw verhaal, maar dat is nog maar het begin :)

De dochter bleef door mijn hoofd spoken! Ik vroeg aan de moeder of zij mijn nr aan naar dochter wou geven indien zij hier interesse voor had, dit had ze gelukkig en zo begonnen we elkaar te sturen. Ik vertelde haar dat ze er zeer goed uitzag toen ze vertrok bij haar moeder op appartement. Ja zei ze dat heb ik gemerkt dat je nogal vaak naar me keek. Maar eerlijk gezegd ben ik ook wel wat flirterig geweest, omdat ik je wel zag zitten. Dus in mijn hoofd werd het al feest e! De eerste keer spraken we af rechtover de moeder haar appartement op een bankje. We leerden elkaar wat beter kennen en nadien ging ik terug naar huis. Als ik iets geleerd heb uit al mijn ervaringen is dat je nooit te snel mag gaan, laat haar het tempo bepalen en dan gaat alles vanzelf, krijg je er veel meer van gedaan , dit even terzijde.

Dus de tweede afspraak spraken we af op een bankje bij het water langs een wandeldijk. Het was al wat later dus het was rustig. Ze was flirterig en extreem uitdagend. Plots draaide zij haar om met haar knieën op bankje en armen op de leuning en ze trekt haar slipje opzij onder haar rok. Ik wist meteen hoe laat het was en twijfelde niet. Het was geil zalig nat!! Beiden genoten enorm. Doordat ik zeer geil was duurde het uiteraard niet lang voor ik klaar kwam in haar jonge frisse kutje.
Nadien hebben we nog verschillende keren op haar kamer geneukt terwijl mama doodleuk in de living zat.
Enige tijd later ging ze alleen wonen , waardoor ik nog meer op bezoek ging. Ze was een echte nymfomane! Gek op alles en deed alles! Vele keren heb ik haar kutje en kontje volgespoten ! Op gegeven moment had ze zelfs een echte fuckmachine gekocht.( wat nog maar eens getuigd van haar nymfogehalte). Maar na enkele jaren kwam er helaas een eind aan ons zeer mooie verhaal! Ik en een andere neukvriend van haar hebben haar nog een laatste keer afgeneukt tijdens trio op hotelkamer , en nadien ging zij naar het verre buitenland wonen en trouwen :-( zeer sporadisch hebben wij nog contact via fb.

Ik weet dat dit verhaal misschien onzin klinkt voor velen of sommigen , maar het is een eerlijk waargebeurd verhaal. Ik heb zowel moeder als dochter geneukt en ze wisten het van elkaar, maar helaas nooit samen. Dat wouden ze niet.

Afhankelijk van de reacties zal ik misschien nog andere verhalen en gebeurtenissen vertellen , ik ben nog jong , maar wandel al meer dan tien jaar , dus heb het nodige materieel al om volledige boek te schrijven :D

Terug
Naar boven