Sexjobs advertenties

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Zijn de gratis advertenties verdwenen in het verleden leuke afspraakjes daar gehad
Eerst had je ook nog de rubrieken automonteur of bijv timmerman gezocht

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Alleen is het even uitvinden hoe je daar het om welkom van dickpics van radeloze zoekende mannen heenkomt. Maar ja, op sj wordt de baregb pagina daar ook al tijden ontsierd door zo'n add. Foei wat ben ik weer intolerant...

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
De vrouw zoekt man en dergelijke zijn helaas ook verdwenen. Was altijd leuk om even te kijken.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Wat ik irritant vind is dat als iemand geband wordt op sexjobs (wat nog al eens gebeurt), ze gewoon in je inbox blijven staan.
Ze zijn dan met geen mogelijkheid meer uit je inbox te krijgen.

Dus altijd heb je dan in je inbox wel een heel aantal gebande personen. Ik wil gewoon die inbox kunnen opschonen.
Maar ze gaan er pas na 3 maanden uit.

Dan staan er al lang weer nieuwe in je inbox dus altijd vervuiling daarin.
Andere berichtjes kan je wel gewoon verwijderen. Heel ergelijk dit. Heb het al eens gemeld daar, maar ze doen er niets aan.
Hebben anderen hier ook last van?

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Er moet geld verdiend worden....voor niets gaat de zon op.
Helemaal voor niets was het toch niet? Aan de rubrieken 'man zoekt vrouw' en 'vrouw zoekt man' e.d. verdienden ze ook gewoon geld met alle omhoog-plaatsingen.
Ik vond de reden die ze gaven voor het opheffen van deze rubrieken nogal vaag: We willen met Sexjobs een andere richting op en daar past het vragen of aanbieden van gratis sexcontact niet meer bij.
OK, maar welke richting is dat dan?

Niet dat het mij persoonlijk veel uitmaakt. Ik kreeg toch weinig reacties op mijn adje in 'man zoekt vrouw'.
Ik krijg veel meer reacties op mijn adje voor betaald contact, al zitten daar helaas tot nog toe weinig echt aantrekkelijke vrouwen tussen.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ik vond de reden die ze gaven voor het opheffen van deze rubrieken nogal vaag: We willen met Sexjobs een andere richting op en daar past het vragen of aanbieden van gratis sexcontact niet meer bij.
OK, maar welke richting is dat dan?
Dat je er nu voor moet betalen. Maar ook om het kaf van het koren te scheiden. Waarschijnlijk veel meer bagger wat je krijgt als het gratis is. Het is gratis dus vaak ook minder serieus.

Terug
Naar boven