sexjobs oproepje KAN werken...

A

Anonymous

Guest
In de verhalen rubriek want ik ga GEEN contact informatie delen (dus ook niet naar vragen via PM!)

Dame reageerde op mijn oproepje. Lang, slank en midden 20. Absoluut lekker wijf maar ook weer geen fotomodel. Deed onwijs moeilijk over fotos dus geen idee hoe/wat ik kon verwachten. Uiteindelijk na wat app contact toch afgesproken. Zeker vanwege de prijs van 100e (!) voor een date. Ze vind een klik belangrijk en in praktijk dus ook zeker 2u binnen geweest inclusief best lang iets drinken. Zij vooral vokda. Ik sapje (moest ook terug rijden). Uiteindelijk sex en wow... ondanks het ADHD gehalte bleek dit een deepthroat queen te zijn! Eerste keer was wel neuken nog MET. Inmiddels een paar keer geweest en altijd alles zonder.... en dat voor 100e zonder enige druk van tijd met een NL dame!

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Congratulations on posting a review and yes they work, sometimes takes long and plenty fake between but definitely works if you have patience

I only fuck without so ain't no way a rubber going on the first time or any time, especially if I posted a review and I'm paying :lol: :lol: :lol: :lol:

Terug
Naar boven