Sexjobs vs kinky

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
zoals ik het begrijp is '' kinky '' meer een soort platform gericht op de professionele dienstverlening . en maakt ook de politie en gemeentes en finnacelle instanties (uwv , belasting dienst ect.) gretig gebruik van de publiek informatie op '' kinky '' voor controles en verzamelen van data op personen mogelijk actief in het vak , als wel hun klanten . ( kinky = BIG BROTHER IS WATCHING ) '' sexjobs '' is zowel pro als semi pro als amateur als leek , ligt ook bij bovengenoemde onder de loep ivb met verzamelen data voor controles en ect. maar mocht je een onschuldig leek zijn , en enkele keren per maand enkel een onschuldig kijkje nemen en of een enkele keren een afspraakje hebben via deze platforms , is de overheid op zich niet direct heel erg geintreseert . voor de overheid ben je dan enkel een toevallige passant van het moment .

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
"Kinky.nl / Midhold B.V. is verplicht zich te houden aan de wet bescherming persoonsgegevens en maakt gebruik van uitgebreide veiligheidsprocedures voor de bescherming van de verwerkte gegevens."

Adres Midhold:

Parkstraat 22

2514 JK Den Haag

"De website www.sexjobs.nl ( 'Website') wordt aangeboden door Tease Media B.V., gevestigd te Parkstraat 22, (2514 JK) Den Haag en ingeschreven in de Kamer van koophandel onder nummer: 27248937"

Adres Tease Media:

Parkstraat 22
2514 JK Den Haag

Oftewel, Kinky = Sexjobs = gerund door eigenaren voormalig Hookers.nl etc etc etc ......

Midhold BV (en nu vanwege de beroerde reputatie Tease Media BVen het inmiddels weer teloor gegane Triple X Advertising B.V.) is overigens een onbetrouwbaar bedrijf wat vol zit met vreemde machtswellustelingen die niet altijd even integer zijn.

De verschillen zijn er dus v.w.b. uiterlijk op de site tussen Kinky en Sexjobs, in aanbod en zo nog vast wel wat meer, maar de databases komen uiteindelijk bij hetzelfde pand in Den Haag uit!

Laatst bewerkt:

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
408
334
Op kinky vind ik de echte pro's en rondreizende dames. Weinig nederlands, weinig die echt voor de hobby gaan ook weinig waar ern echt gesprek mee te voeren is. En ook met het huidige dames bestand vele "missers" gelopen waarin toch de afstandelijkheid vanaf druipte.
Sexjobs bevat wat meer "rommel" maar daar vind ik toch heel af en toe een zeldzaam pareltje. Ik denk ook dat sexjobs wat makkelijker voor de hobbydames te gebruiken is.

Dus mijn evaring is echt andersom. Kinky is voor mij niet de beste plek om een dvp te vinden waar ook een connectie mee mogelijk is. Prachtige dames maar bijna altijd het gevoel het met een dure pop gedaan te hebben.
Yes a lot more foreigners on Kinky, very rarely it's possible to find a real Dutch lady there unfortunately. I've tried SJ a few times for this purpose and also actually found some gems. Finding a nice women to connect with on Kinky is very possible, but it won't be with a Dutch women indeed.

Voormalig lid 19739

Snuffelaar
5 jan 2021
13
3
Op kinky vind je veel oost europese dames die rondreizen. pros, spreken engels als je geluk hebt of hun regelaar ;)
Sexjobs kan je van alles tegenkomen van pros tot amateurs. Ik denk ook dat sexjobs wat makkelijker voor de hobbydames te gebruiken is. je herkent deze dames vooral als ze geen telefoonnummer hebben bij hun advertentie

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dat de dames niet graag herkenbaar adverteren kan ik best begrijpen.
Je kunt altijd vragen of ze een selfie wil sturen met whats app.
Anders zit er niets anders op dan een afspraak te maken en je geluk te beproeven.

Terug
Naar boven