Sexvakantie

Mario_

Snuffelaar
11 nov 2022
7
10
Zuid Afrika heb ik vroeger eens gedaan. Mooi land, maar in de steden had ik toch ander gevoel dan in Kampala.
Zijn natuurlijk korte tijd dat je er verblijft, maar sfeer in Johannesburg was veel grimmiger. Voelde me veel veiliger en mensen veel opener in Kampala.
De man die me wegwijs maakte, dat deed wel heel veel. Op 1 dag wist al heel wat qua hoe verplaatsen, welke wijken, goede restaurants.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Fortaleza is geweldig, maak een taxi chauffeur je beste vriend voor 2 weken je huurt er een huis met zwembad voor 2 weken voor €600 en je neemt echt iedere dag een nieuwe vrouw mee sommige blijven 3 dagen, restaurants zijn goed daar maar Spaans is een pre, echt de hemel op aarde, je hebt kunnen lezen dat ik regelmatig naar Marokko ga neuk daar gewoon geen minderjarigen en de magische taxichauffeur natuurlijk ik heb een vaste daar,

Columbia medellin top ook daar geweest met een vaste taxichauffeur, ze weten alles gewoon doen ze weten de veilige plekken waar je gerust je gang kan gaan hij kwam 's morgens om 11 uur naar mijn huis maakte ontbijt voor ons tween al zijn maaltijden werden gedurende dag betaald en € 50 per dag dan zijn ze de koning te rijk

Om de een of andere manier trekt Azië mij niet, Africa daarentegen wel

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
De taal spreken, of in ieder geval niet klinken alsof je er voor het eerst bent is toch wel het eerste hulpmiddel tegen "wat hogere prijzen".. of in iedere geval een taal waar de dames ook ervaring mee hebben, zoals bv Frans in Congo.

Waar ik overigens geen bare ervaring heb opgedaan.

Voormalig lid 32006

Toogplakker
26 aug 2022
40
17
Waar ik toch ook rekening mee zou houden is veiligheid in sommige landen die hier opgenoemd worden zoals Columbia en andere Zuid Amerikaanse landen. Kunnen riskant zijn voor onverwachte confrontaties met criminelen, zeker in prostitutiebuurten. Vietnam heb ik destijds ook gedaan en was zeer tevreden, leuke meiden die voor weinig geld bare neuken en zuigen. Ik herinner me nog dat ene meisje in Vietnam die mij gewoon meenam bij haar thuis. Haar ouders en familieleden zaten te kaarten beneden en wij op de bovenverdieping zonder deur gaan neuken.....

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Laat U vooral niet foppen en verliefd worden... Ze denken dat jij een ATM geldmachine bent... die Thaise dames.. eten nog eens 6 x per dag.. Tarief 1 full day = 100 Euro in Thailand.

jasonwachtmeester

Toogplakker
17 dec 2016
175
35
Fortaleza is geweldig, maak een taxi chauffeur je beste vriend voor 2 weken je huurt er een huis met zwembad voor 2 weken voor €600 en je neemt echt iedere dag een nieuwe vrouw mee sommige blijven 3 dagen, restaurants zijn goed daar maar Spaans is een pre, echt de hemel op aarde, je hebt kunnen lezen dat ik regelmatig naar Marokko ga neuk daar gewoon geen minderjarigen en de magische taxichauffeur natuurlijk ik heb een vaste daar,

Columbia medellin top ook daar geweest met een vaste taxichauffeur, ze weten alles gewoon doen ze weten de veilige plekken waar je gerust je gang kan gaan hij kwam 's morgens om 11 uur naar mijn huis maakte ontbijt voor ons tween al zijn maaltijden werden gedurende dag betaald en € 50 per dag dan zijn ze de koning te rijk

Om de een of andere manier trekt Azië mij niet, Africa daarentegen wel
Mm zo iets lijkt me ook wel eens een leuk idee naar Colombia en dan een paar dagen genieten van een leuke White Party.

Maar ik vind de stap best groot om van Groningen naar Colombia te gaan voor white Party wil natuurlijk niet bij sbs6 in nieuws komen.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Besmettingsgraad & kansberekening ;)

Als je die 2 een beetje begrijpt dan snap je dat je in die landen zonder prep een significant hoger risico loopt dan elders :sick:

Ah, sommigen houden van wat extra spanning ......

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@jasonwachtmeester: als je werkelijk denkt dat in die landen risico hetzelfde is als bij ons dan
heb ik geen hoge pet op van je verstand.
Serieus: de besmettingsgraad is daar vele malen hoger en ze hebben ook zeer moeizaam teogang
tot medicatie ervoor.
Ik ben ook een bare liefhebber en weet dat er altijd en overal risico is.
Maar in Oeganda e.d. landen is het toch even net wat anders: daar is een flink risico vanwege de hoge
besmettingsgraad.
Maar ach, er zijn hier meer leden die Hiv ontkennen of als een normale ziekte zien die verder niks geen
problemen geeft.
Dan zou ik zeggen: veel plezier maar niet huilen als het je dan toch eens overkomt hè.
Al gun ik je dat niet want leuk is beslist anders kan ik je verzekeren.

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
326
@jasonwachtmeester , maybe think about it this way. Instead of playing Russian roulette with 1 bullet in the barrel, then you play the same game with 5 bullets in that barrel 😂 . Good luck!

medoty

Snuffelaar
22 jul 2022
6
7
Alleen in Cambodja kunnen hobbyen en is inmiddels een jaar of 10 geleden. Was daar met een vriend met Cambodjaanse ouders wat alles wel makkelijker maakte. Leuke gewillige vrouwen die je echt willen plezieren. Overigens ook gewoon een grietje op straat mee kunnen nemen zonder iets te hoeven betalen.

Terug
Naar boven