Site girlsreview.nl offline.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
Girlsreview is inmiddels terug up and running en ze houden de situatie nog in de gaten. Post van één van de admins:
Sinds afgelopen donderdag 13u werd de site quasi van het een op het andere moment onbruikbaar, zonder dat wij iets gedaan hadden. De afgelopen dagen is er uren gezocht naar wat er aan de hand is maar als je vervolgens geen ddos- of ander soort aanval aantreft en bij het uitpluizen van de logs ook geen verklaring vindt dan wordt het steeds complexer. Af en toe werd het forum dus "open" gezet om te kunnen testen omdat de problemen alleen voorkwamen zodra er veel gebruikers actief werden (en 's nachts leek er dus niks aan de hand).

Vandaag hebben we een server klaargemaakt om het over te nemen en draait GR sinds 16 uur op een andere server, die verder qua capaciteit gelijk is en we vooralsnog geen problemen ervaren. We zullen de vorige server verder onderzoeken om te kijken of er qua hardware iets defect is gegaan.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Inderdaad niet zo nuttig die site. Meeste bezoek zijn die off topics...maar inderdaad ze hebben wat dvp's afgezeken daar. Misschien dat die dat teruggedaan hebben. Ik was tijdje terug bij een shemale ( niet bare) die vooraf vroeg of ik daar op zat. Ik zei nee en toen zei ze maar goed ook anders kan je gelijk vertrekken. Kwam door een of ander lid daar die ze niet als klant wilde waarop hij begon te dreigen dat hij haar zou afbranden op girlsreview wat ie ook min of meer deed. Ze is toen op die site gekomen om daar op te reageren. Wel triest hoor dat soort klanten. Aan de andere kant: ik las hier een recensie die gewoon gekopieerd was vandaar alleen die deed het voorkomen of ie daar net geweest was...wat niet zo was.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Komt er ook iemand uit de kelder gekropen. GR forum is nu puur een discussie forum. Alleen maar jank topics. Dat is gewoon een feit.
En je weet zelf ook dat bepaalde leden alles maar mogen roepen. En weer andere worden mond gesnoerd. Denk daar maar eens goed over na.

Laatst bewerkt:

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
En GR.....wat ik vertel over dat lid die een shemale aan het afbranden en chanteren was is geen kletspraat en dat weet je zelf ook wel dus niet hier gaan liegen. Het topic staat er nl nog compleet met dat soort idioterie. Overigens ben ik nooit lid geweest van die club. Ik lees die topics en dan lees ik bv dat er iemand tekeer gaat over shemales en bare en hoe schandalig dat is. Vervolgens gaat ie wel naar een shemale die alleen maar bare doet en schrijft ie dat nog even lekker haar ass heeft gelikt. Klinkt vrij hypocriet.
Maar we weten nu wie GR is. De admin van het gelijknamige forum!! Precies hetzelfde toontje en leugens. En daar opereert hij ook onder de naam Cumcum. Heel erg doorzichtig.

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Ach laat ze daar lekker. In essentie is het idd 99% jank topics. Laat die fantasten daar maar blijven.

Review die nep zijn, "ze ziet eruit zoals de fotos". Ondanks dat de dame fotos heeft van 10 jaar terug en 30 kilo meer is.

Gross is daar uitkeringstrekker of in de 70 met pensioen. Nog steeds in de waan dat dvp's geen bare doen.

Met uitspraken als "ik was de eerste s'ochtends, heb haar gebeft en ze was lekker fris" "dvp liegen nooit"

Wij hier wetende dat ze klodders van ons zaad hebben zitten vreten. 🥳🥳🥳

Ik zou zeggen geniet van het feit dat het gross van die pipo's (en admin Sander) op GR zit en niet hier.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ter info:
https://www.girlsreview.nl/threads/bardelines-almere.3793/

Dit is het onderwerp wat ik bedoel. Dame in kwestie heeft die mafkees gelijk geblokkeerd. En de hele discussie met die idioot bewaard. En mij en andere vaste klanten van haar laten lezen. Beetje domme gast want een aantal mensen weten nu zijn werkelijke naam. Heeft het onder een ander nummer nog eens geprobeerd. Maar ze had hem door. Dit soort zaken gebeuren soms en dat is al erg genoeg maar dat een site daar een platform aan geeft is nog erger. En dan kan die admin (GR) hier wel gaan liegen en het kletspraat noemen maar hij is nog de stom voor woorden omdit te laten staan. Ze lagen al onder vuur in de media en daar natuurlijk stoer roepen dat ie een advocaat ging inschakelen ( even geld storten daarvoor door de leden) maar misschien even moeten nadenken en dat topic moeten opschonen en dat lid eraf trappen maar dat zal wel een van zijn minions zijn.
Overigens dat lid ziet hier ook en zeikt een andere shemale af. Voer een psychiater zou je zeggen hahaha.

GR

Snuffelaar
6 aug 2017
3
4
Iedereen heeft z'n eigen voorkeur qua forum en dat is prima, kies waar je je comfortabel voelt of ben actief op beide. (Al hebben JohnBare, Pietvanheel en Baredvpgirlslover die keuze niet 😋)

GR

Snuffelaar
6 aug 2017
3
4
4406.jpg
😘

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven