Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PeeweeHerman zei:(...) antilichamen.
amazing zei:(...) genitale herpes (...) achterhalen (...)
Thirza soaaids zei:Beste Thirza,amazing zei:(...) genitale herpes (...) achterhalen (...)
Daar zeg je wat, dat zou natuurlijk best kunnen, dat weet ik niet natuurlijk of hij "het" al eerder heeft opgelopen.
Ik wist niet dat het zo heftig eruit zag trouwens. Daar schrok ik behoorlijk van!
Gelukkig is hij nu vrijwel van alle klachten af en gaat het de goede kant op.
Ik schreef mijn reactie met goede bedoelingen, wie weet kon het wel wat uitmaken of we konden achterhalen waar hij het opgelopen heeft.
Verder zal het ook mijn schrikreactie zijn geweest. Ik zou er niet aan moeten denken om zoiets op te lopen.
Klopt het dat de persoon die dit onder de leden heeft het inderdaad enkel kan overbrengen als er blaasjes zichtbaar zijn?
Alvast bedankt en blijf vooral doorgaan met het geven van informatie!
Beste amazing en anderen,
Beetje onzinnig om te proberen te achterhalen van wie deze 'maat' herpes heeft opgelopen. De kans dat dat gaat lukken is extreem nihil.
Meteen te denken dat de herpes die hij nu heeft, komt van één van de prostituees die hij bezoekt, is nogal kort door de bocht.
Zijn vrouw, of vorige vriendin of zijn moeder kan herpes hebben. Hij kan het van zijn beste vriend opgelopen hebben die hij omhelsde bij een doelpunt.
Hij kan het via seks hebben opgelopen, met wie dan ook of waar dan ook. Hij kan het door een zoen hebben opgelopen. Van wie dan ook.
Hij kan het kortgeleden hebben opgelopen, hij kan het tientallen jaren geleden hebben opgelopen.
Hij heeft vooral erge pech. Blijkbaar is hij gevoelig voor dit virus, ontwikkelt hij klachten en heeft hij nu een forse eerste aanval.
Maar gelukkig is herpes geen ernstige soa.
Belangrijk voor hem is te zorgen dat zijn arts hem met pillen behandelt. En bij heftige blaasjes en pijnlijke plekken in de schaamstreek: niet smeren met zalfjes! De boel met rust laten, niet aankomen, geen seks hebben, niet masturberen.
Geen zeep gebruiken en liefst katoenen ondergoed dat een beetje wijd zit dragen (en handen wassen vóór en na het plassen).
Lees meer over de grootste mythes over herpes op: Herpes: 10 x de waarheid over deze veelvoorkomende soa.
Vriendelijke groet,
Thirza soaaids
amazing zei:(...) Klopt het dat de persoon die dit onder de leden heeft het inderdaad enkel kan overbrengen als er blaasjes zichtbaar zijn?
CWP zei:http://www.ad.nl/buitenland/hiv-weg-uit-bloed-na-stamceltransplantatie~aba04eb2/
Nog even en we kunnen helemaal los !! :lol: