SpermaGames - Düren-Lendersdorf

A

Anonymous

Guest
Pietje@home zei:
Wordt gek van die testen. Ik weet het is voor het "goede" doel maar het doet voor mij toch afbreuk. Ik ben (zover ik weet) helemaal gezond maar een test doe ik niet. Ik van al van de stoel als ik een naald zie, is overigens ook echt gebeurd tijdens een bezoek aan de dokter lang geleden.
Voor mij dus graag een bare GB zonder test!

Goed dat ik dit weet, voor mij een reden om je te mogen als de pest. Niet testen en nzc is wat mij betreft misdadig. Als CWP was had ik je meteen gebanned.

Pietje@home

Toogplakker
7 mei 2016
56
9
Rob is een moraalridder. Misschien moet jij je aanmelden bij de Viva of Margriet, of een ander boekje wat je eigen vrouw leest.

coliflor

Snuffelaar
19 nov 2018
22
1
Ben het met Rob eens, meer met gezond verstand te maken. En als jij niet over je prikangst heen stapt heb je bij Spermagames niks te zoeken. Sterker nog: je komt er niet in.

A

Anonymous

Guest
Precies. Je brengt bewust anderen in gevaar. Als jij zo iemand een hiv besmetting geeft wordt en dat wordt bevestigd wordt je aangeklaagd voor poging tot doodslag. Moraalridder? Dude, denk ff na aub...

Pietje@home

Toogplakker
7 mei 2016
56
9
Hallo sorry hoor maar ik heb toch niet gezegd dat ik iets heb? Je begint meteen al van aangeklaagd en jij hebt gegeven. Als je het zo graag safe houdt dan moet je stoppen met deze hobby. Als je leest in de andere postings kan hier 80% wel stoppen. Dat wil niet zeggen dat ik geen ziekte wil krijgen, en dus ook niet wil doorgeven. Maar stop met iemand de les te lezen als je weet dat je een hobby hebt met bijbehorende gevaren. Motorrijders met een helm komen helaas ook niet allemaal goed terecht. Wil je meer zekerheid, gebruik een condoom of nog beter blijf thuis. Maar hang niet de moraalridder uit. Dan kun je beter naar een ander forum.
Ik stop met schrijven, en ga door met mijn hobby

A

Anonymous

Guest
Nee, ik zit gelukkig niet op de stiel van de rechter. Ik kan het alleen niet uitstaan dat er nog steeds mensen zijn die nogal wat risico nemen, vooral naar anderen, door zich willens en wetens niet laten testen en dat gewoon mededelen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Knul.

A

Anonymous

Guest
@pietje, sorry dat ik wat hard uit de hoek kom. Het is echt niet leuk om met bv gonorroe rond te lopen zonder dat je het weet. Maar ik hou m'n mond wel verder.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste allen,

Ja ik ben tot 1500u aanwezig geweest, het was helaas snikheet dus weinig activiteit,er waren 7 dames en tot 1500u 60-75 mannen.
Ik denk dat uiteindelijk de helft van het aantal aanmeldingen de courage gehad heeft om met deze temperaturen aanwezig te zijn

Gr Alex

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Iedereen weet toch dat die testen niet volstaan... de meeste besmettingen: Chlamyda en Gono daar wordt op al deze GB alle ohne NIET gecontroleerd. En daar knalt het schoentje. Je speelt gewoon Russische roulette, en dat zal de eigenaar van de zaak een worst wezen...als ik nu lees dat er met deze hittegolf nog steeds 60 mannen op afkomen, dan is er dus voldoende vraag.

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
feynoord zei:
Iedereen weet toch dat die testen niet volstaan... de meeste besmettingen: Chlamyda en Gono daar wordt op al deze GB alle ohne NIET gecontroleerd. En daar knalt het schoentje. Je speelt gewoon Russische roulette, en dat zal de eigenaar van de zaak een worst wezen...als ik nu lees dat er met deze hittegolf nog steeds 60 mannen op afkomen, dan is er dus voldoende vraag.

Nou bedankt voor deze informatie ! De meesten hier zullen dat wel niet weten en nu gelijk stoppen met hun hobby. Bedankt voor de waarschuwing.
Als je er zo in staat wat doe je dan überhaupt op dit forum ??

Gr. Kaatje

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

De feestjes worden niet zomaar door het Deutsche Ordnungsambt toegestaan.je moet alvorens het verkrijgen van een vergunning een compleet uitgewerkte procedure overleggen.

Mensen die ervoor of op een later tijdstip een Dame bezoeken kunnen uiteraard elders Iets oplopen.

Gr Alex

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik heb interesse om naar hun volgende GB in Düren te gaan (15/09). Is er iemand de vorige keer (dacht 25/08) geweest die me kan vertellen of het de moeite was qua opkomst en locatie?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Er zijn vanaf dr eerste ronde na Corona steeds meer dames aanwezig geweest, de laatste keer 25e minstens 10 dames tussen 27 en 47 jaar.
Er waren ca: 80 betalende mannen

Gr Alex

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Hallo Allemaal,

Ik ben er de laatste keer ook geweest, maar ik vond het maar rustig (was er vroeg in de middag), 2 amateurs, Linda Lush en vriendin, Spermarie en Dacada zelf natuurlijk. Het hele mondkapjes gebeuren vond ik maar lastig, maar ja het is niet anders, we hopen op betere tijden.

Ik denk dat ik even af wacht tot het echt weer meer wordt zoals vroeger in Wulfrath.

Gr. Kaatje

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste allemaal,

Vandaag Via een app van Michelle het nieuws gekregen dat Duren niet door kan gaan.
De vergunningen voor de volgende evenementen worden voorlopig niet verleend

Lang leve Corona

Alex

Terug
Naar boven