Spermagames gangbang te Wulfrath bij Dusseldorf op 16 Mei 17

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello,
vandaag naar deze gangbang geweest. De organisatie kondigde 8 à 10 koppels aan en twee van hun vaste dametjes.
Ik was er om 1215hr en verliet de zaak om 1800hr. 100 € in plaats van 120€ omdat er minder vaste dametjes waren. Verplichte HIV en syfilis sneltest.
Koppels: in totaal 9.
Dametjes van de organisatie: in totaal 4. Ze vulden vooral de kalmere periodes op, toen de koppels even iets dronken of douchten
Heren: redelijk veel, maar iedereen heeft volop kunnen neuken.
- 1 redelijk jong en slank koppel enkel met condoom, maar het dametje kreeg er niet genoeg van; ze slikte volop en likte zelf de kutjes van volgespoten dames leeg. Ze nam amper de tijd om iets te drinken.
- 1 Transseksueel, ging bare en werd volop geneukt.
- 1 Zweeds of Noors koppel verliet de zaak na een uurtje zonder iets te doen. Het blonde dametje was verrast van de actie in de kamers. Blijkbaar eerste keer in een club.
- 1 Aziatisch dametje dat pas rond 1700hr toekwam, was actief, deed bare, maar ik was leeg. Ik heb me door haar nog laten pijpen, maar verder dan een halve harde kwam ik niet meer.
- Nog 5 andere koppels die volop bare geneukt werden, voor ieders wat wils (slank, mollig jong en oud). Enkelen kende ik reeds en er waren voor mij ook nieuwe koppels.
Ik heb met zes dames geneukt en er twee volgespoten, leeg maar voldaan naar huis.
Conclusie: volgende keer nog eens;

Terug
Naar boven