Thai - Mol

PirateBenji

Toogplakker
7 jun 2019
51
23
Dit gaat eerder over een massagesalon in het algemeen, maar is de Thai aan de Rozenberg in Mol gestopt met NZC aan te bieden? Heb een tijdje geleden een heerlijk Thais figuurtje volgespoten, maar elke keer ik nu vraag voor NZC, antwoorden ze steevast dat ze dit niet meer doen... Zeer spijtig wel.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Voor wie dit salon zou zoeken: het is Fa Thai, Voogdijstraat 7 in Mol.
Nooit binnen geweest...

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Niet aangenaam om naar binnen en buiten te gaan wegens vlak naast de weg gelegen, waar dikwijls auto's staan aan te schuiven voor het verkeerslicht. De thai die er werken zijn oud en willen geen nzc, alsof er al iemand zou in geïnteresseerd zijn...hahaha

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Fa Thai is inderdaad niks meer voor NZC . dit komt omdat ze nu de niet thaise en afrikaantjes laten werken want die zijn goedkoper . . en die allemaal beneden peil zijn , jah zelfs geen jota kennen van het opbouwen van massage naar happy end !! .. de thaise waar NZC mogelijk was die er vroeger werkten zijn allemaal gestopt omdat Fa thai te veel "andere soort" in dienst nam . waar dus ruzie onderling was ontstaan .. die bouwwerf er naast maakt ook alles minder aantrekkelijk want je loopt zo in de kijker ! nee Fa Thai is in mijn ogen niet veel meer geworden dan een gemiddelde Bar .

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Het klopt wat mijn voorganger beweerd. De dames die nzc doen zijn echter wel elders gaan werken of zelfstandig.

PirateBenji

Toogplakker
7 jun 2019
51
23
Ahah, interessante openbaringen hier...

Ik vreesde ff omdat het was dat ik er één zwanger had gemaakt. Ergens een klein Vlaams-Thais grut rondlopen. Zou wel romantisch zijn 😅

Maar neen. Inderdaad te dicht tegen de baan, dat riskeer ik niet meer...

Benji

Terug
Naar boven