Thailand STD situation in 2026

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I have been in Thailand 4 times in 2026 .
I stayed in Pattaya and Bangkok .
I chose girls from Thai Friendly .
On the first trip I stayed in Pattaya .
I dated with 2 girls one Thai and one from Madagascar .
I was meeting with my new girlfriend and she asked for us to get a STD test .
We went to the Pulse clinic results in 24 to 36 hours .
After the test we had dinner and went back to my Hotel .
A night of unrestricted passion .
In the next afternoon her phone pinged she had clear negative results .
I went to check mine unfortunately Chlamydia detected .
So both of us go back and get treatment as fucking was intense
and frequent.
Obviously she is not happy .
Back to the Hotel and no sex.
I was leaving to go to Singapore early the next morning .
So I finish the treatment and go back to Thailand to meet and fuck my girlfriend again .
The next day I went back to Thai Friendly and arranged a couple of girls one in the morning early .
And another girl in the evening .
I leave Bangkok again and go to Hong kong .
When I arrived in Hong kong I didn't feel good .
I had another test this time Gonorrhea luckily it was a quick result and I immediately get treatment .
Back to Bangkok 12 days later .
I don't tell my girlfriend so I wait until I am 14 days post treatment so 100% safe .
I have another couple of sex filled days with my girlfriend .
She has to leave Bangkok for a few days for her work .
Back to Thai Friendly another couple of girls .
Next few days don't feel good again test this time Chlamydia again .
I go back to Hong Kong again no sex while having treatment .
Eventually I am clear again so meet and fuck my girlfriend for the weekend .
Again she has to leave Bangkok and I will fly home in a few days as I was delayed by the situation in Iran .
Again I tried another couple of girls from Thai Friendly .
I arrived home on Saturday I hardly saw my wife .
I had to travel today and I noticed in my pants a discharge so Gonorrhea again .
So be warned Thailand is having a STD outbreak .
I know that it is just bad luck .
But the reality is that the girls who do this work are very poor and con not afford to be tested .
Anyway if you have been active recently in Thailand have a test.
Bareboy

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
@bareboy Another possibility is that the chlamydia and gonorrhea strain that you caught, were resistant to the antibiotics they gave you.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
No I was tested in Bangkok and Hong Kong and the infection was cleared .
I arrived in Munich yesterday and I had to find a clinic for treatment .
I told the doctor what happened and she said that they have had a lot of patients who were infected in Thailand in the past few months .
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
So to say it another way I got more infections In a few weeks (and pussy's) in Thailand .
Than in the previous 10 years here in Belgium , NL, France .put together .
For a very sexual guy this is alarming bad luck .
I think that next time I am working in Asia I will try to go back to Angeles City.
In all the big venues (Dolls house Atlantis etc )all the girls are checked every week for the standard STD's .
And once every 3 or 4 months for HIV. In Asia I take prep so I don't worry about HIV.
So Angeles City is really a better option for bareboy's like me .
Bareboy

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Damn sounds like bareboy is living the life ... apart from the STDs ofcourse. What kind of job do you have that you can to travel to these (BEST) places? I need a paid sex trip as well. Or if its not for work how do hide your trips from your girlfriend?

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
She is my wife . And I don't hide my girlfriends in Asia. I tell her about it .In the year before covid one of my Chinese girlfriends came to Belgium and visited couples clubs with us.
And a month later joined us on vacation in France for a week in Cap d'agde . We had many episodes of 3 4 and 5 in the bed with her . And my wife still keeps in touch with her .
Obviously I don't share everything with her but I don't have so many secrets .
However the past 7 weeks are too embarrassing to tell her about it .
Bareboy

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Misschien een beetje domme vraag (en ik kan ook op Google zoeken, maar op de een of andere manier maak ik mezelf wijs dat ik hier meer nuttige info en feedback krijg van "bekenden"):
1) Hoe kan ik het merken als ik chlamydia of gonorrhea zou hebben opgelopen?
2) En als ik daarvoor laat testen, volstaat dan een urinetest of moet dat met een bloedtest?
3) Waar kan je dat in Bangkok/Pattaya/Hongkong laten doen en wat zijn de kosten van zo'n test?
4) Hoeveel kost een kuur en krijg je dat meteen mee van de kliniek waar je test, of moet je daarvoor naar een aparte apotheek?

Voor zover ik mezelf "ken" lijk ik nergens last van te hebben, maar dat kan ook onwetendheid zijn. Ook schuw ik normaal gesproken eigenlijk doktersbezoeken, waardoor ik meestal pas ga als het echt niet anders kan. Mijn huisarts zag ik bijvoorbeeld zo weinig,dat die plots van jongeman was veranderd in een oude kerel, en daarna plots al gepensioneerd bleek, en inmiddels vervangen door wederom een jongeman (wiens pensionering ik waarschijnlijk niet meer ga meemaken... dus dat scheelt weer...)

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
1) Hoe kan ik het merken als ik chlamydia of gonorrhea zou hebben opgelopen?

Je kans niks merken maar als je het merkt zwart ondergoed en na een paar uur zie je witte streepjes en er komt wat vocht uit je eikel. (Kan ook mycoplasma zijn identieke symptomen maar een andere behandeling)

Gonnoroe dat merk je heel rap want pijnlijk en echt branden.

2) En als ik daarvoor laat testen, volstaat dan een urinetest of moet dat met een bloedtest?
Ja urine test is ok.
Je hebt de gewone test en de pcr urine test die ook Mycoplasma kan aantonen.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Zou die bareboy nog nooit dat verhaal gehoord hebben, van die ezel die zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot?

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Zou die bareboy nog nooit dat verhaal gehoord hebben, van die ezel die zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot?
Doe toch eens normaal, ik ben heel blij dat bareboy dit sort verhalen met ons deelt op dit forum, zonder dat hij zich zorgen hoeft te maken over dominees-vingertjes... tot nu toe dan...

Anyway, persoonlijk heb ik weinig aan stichtelijke "Postbus 51"-voorlichtingfilmpjes (en hélémáál niets aan domineevingertjes). Des te meer hecht ik waarde aan verhalen van mensen, die het aandurven om zich voor ons "bloot te geven", en waar ik mezelf redelijk in herken. Niet in dezelfde mate, maar wel dat ik ook regelmatig onbeschermde hetero-sex met freelancers op TF heb etc. Dat is (zo dacht ik) toch een heel ander risicoprofiel dan iemand die bijvoorbeeld aan onbeschermde seks doet met ladyboys, of laat ik het zo zeggen: anale sex tussen twee mensen met een XY chromosoon, in een armzalige poging om zo min mogelijk (ver)oordelend over te komen...

Ik ben ook erg blij met de antwoorden van 0o0!
Misschien mede door zijn "opzetje" (hulp), ben ik ietsje meer gerust gesteld, in de zin van dat ik een urinetest minder bezwaarlijk vind om uit te laten voeren, ook als ik nog geen symptomen herken. Mede daardoor ga ik nu verder zoeken op wat en waar ik terecht kan voor urinetesten en hoeveel die kosten.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
@Sklaas Misschien niet verstandig, maar net als jij ren ik ook niet zo snel naar de huisarts. Ook in het geval van een SOA ga ik pas als ik klachten heb. En in ZO-Azië ben ik zelfs nog nooit naar een arts geweest (niet voor een SOA tenminste, wel voor wat anders) en heb ik me ook nog nooit laten testen. De keren dat ik klachten had (de laatste keer is godzijdank alweer 9 jaar geleden), betrof het in alle gevallen een ietwat pijnlijke lul waar pus uit kwam. Dan is het dus óf chlamydia óf gonorroe, die allebei met een kuurtje van een paar dagen zijn te genezen (tenzij je pech hebt en een heel resistente variant hebt opgelopen). Ik ging dan gewoon naar de dichtstbijzijnde apotheek (pharmacy) en vroeg om de beste medicijnen voor chlamydia én gonorroe. Een paar dagen later was ik er dan vanaf. De kosten waren destijds onder de 1000 baht, als ik het mij goed herinner.
Ik ging wel naar een kleine pharmacy en niet naar een grote pharmacy van een landelijke keten, omdat die meestal om een doktersrecept vragen.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Ik heb helemaal niks tegen een reisje naar een NZC walhalla, en als je al na 2 neukjes 'prijs hebt', dan kan je spreken over brute pech. Als je dan direct daarna alweer eens prijs hebt, kan je opnieuw over pech praten, maar persoonlijk zou ik dan toch eens gaan nadenken of ik misschien niet in een 'risicogebied' aan het spelen ben, ipv nog maar eens door te gaan en weer pech te hebben. Nzc heeft altijd een restrisico, dat weten we, maar als de soaatjes daar blijkbaar zo vlot rondhuppelen, moet ik toch aan die ezel denken hoor.

Moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk, maar ik voel me toch niet echt een dominee (die zijn er trouwens niet in België) als daar eens over nadenk.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Mijn enige STD's waren ook 2X in Pattaya Thailand, en een Chineesje in Bxl.
Sowieso is Thailand risicovol. Maar de antibiotica is vrij te verkrijgen in iedere apotheek.
Maar van doxycabs (Thaise doxycline?) ben ik niet goed, zwaar voor de maag.
Daarom ging ik vorig jaar naar Vietnam en daar is de kans op seks en dus STD klein haha.
Weet niet naar waar te gaan volgende vakanties.... Of toch met cd?

Terug
Naar boven