Toelatingsexamen voor dit forum

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Is het een idee om een soort van toelatingsexamen in te voeren voordat je hier op het forum mag kijken? Dat om voornamelijk bepaalde lieden die denken dat je met een screenprint een baredate kan afdwingen bij dames die er niet openlijk mee adverteren. Ze verpesten het namelijk voor de rest van de bezoekers.

Ik weet het, ik schrijf dit uit frustratie.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ben het wel met je eens. Er zou bijvoorbeeld in fases toegang kunnen worden verleend aan het forum.
Je kan je aanmelden waarna je onderwerp X kan lezen waarin staat wat wel en wat niet werkt als je naar een dvp gaat zoals dat je je nooit adresgegevens moet plaatsen en nooit een printscreen van het forum moet tonen om bare sex af te dwingen. Daarin moet je reageren met ik heb het gelezen en begrepen. Hierna kan je toegang krijgen tot de rest van het forum. En laat nieuwe leden maar een x aantal positieve bijdragen leveren aan het forum in het eerste half jaar dat ze lid zijn zo niet einde lidmaatschap of zo.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Even voor de mensen die niet weten hoe je het forum uit moet printen... :evil: :evil:

Schermafbeelding 2017-11-26 om 18.41.23.png

Schermafbeelding 2017-11-26 om 18.41.40.png

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
beffer007 zei:
Ben het wel met je eens. Er zou bijvoorbeeld in fases toegang kunnen worden verleend aan het forum.
Je kan je aanmelden waarna je onderwerp X kan lezen waarin staat wat wel en wat niet werkt als je naar een dvp gaat zoals dat je je nooit adresgegevens moet plaatsen en nooit een printscreen van het forum moet tonen om bare sex af te dwingen. Daarin moet je reageren met ik heb het gelezen en begrepen. Hierna kan je toegang krijgen tot de rest van het forum. En laat nieuwe leden maar een x aantal positieve bijdragen leveren aan het forum in het eerste half jaar dat ze lid zijn zo niet einde lidmaatschap of zo.

Dat is technisch mogelijk met phpBB maar ook onwenselijk, dan krijg je een dagtaak aan het modereren van nieuwe accounts. en het modereren is nu al best een hoop werk. of er moet iemand opstaan en het forum kopen en de moderators een vergoeding geven, of het lekker zelf allemaal doen.

Resume. kansloos. Barefan kennende :lol:

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
Slecht idee, ik print altijd recensies uit en dwing daarmee bepaalde dingen af voor een bepaalde prijs. Dit zou dan niet meer mogelijk zijn, dus 3/10 voor het idee.

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
Biggie zei:
Slecht idee, ik print altijd recensies uit en dwing daarmee bepaalde dingen af voor een bepaalde prijs. Dit zou dan niet meer mogelijk zijn, dus 3/10 voor het idee.

Tuurlijk slecht idee voor jouw ..
Door zulke uit kaaiers als jij .
Stoppen de dames er mee om hun diensten nog aan te bieden !!!

Het soort leden die deze manier handhaven om dvp te chanteren om bepaalde diensten af te dwingen.
Zijn het AIDS van het forum .

En het ergste is ook nog eens geen enkele recensie schrijven van je chantage praktijken

De zorgen van bareneuker worden door biggie dus domweg bevestigd

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
je kan nog zoveel examens moeten doen vooraf, wat geeft dat voor garantie dat men achteraf niet alsnog doet wat men van plan was?
neem rijexamen, je rijd keurig volgens de regels, hebt je papiertje en dan scheuren maar en alle verkeersregels aan je laars lappen.
idee is leuk maar werkt niet.
dus maar niet doen.

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Dag wandelaars...

Ik zie het voor me als ik een toelatingsexamen moet doen.
De volgende vraag kan ik verwachten:

Vraag 19
Neukt u met korte of lange bewegingen en gaat u door tot u klaar komt?
Antwoord door het juiste antwoord aan te vinken.
A 0 Ik neuk met korte halen en leeg mijn zak zo snel als ik kan
B 0 Ik neuk met lange halen en denk soms aan mijn vleeselijke wederhelft
C 0 Ik neuk zonder klaar te komen
D 0 Ik neuk met korte en lange halen om mijn vleeselijke wederhelft aan haar gerief te helpen
E 0 Maakt geen zak uit, wippen klaarkomen, lul afvegen en wegwezen.

Het juiste antwoord is:
B0

Heeft u dit antwoord juist dan kan deelnemen aan de neuken zonder condoom forum.
Het oriëntatietraject kan in een gesprek worden besproken

Zoiets.........

Umma

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Misschien het topic is vanaf het begin lezen Umma.... Gaat niet om de sex

Is het een idee om een soort van toelatingsexamen in te voeren voordat je hier op het forum mag kijken? Dat om voornamelijk bepaalde lieden die denken dat je met een screenprint een baredate kan afdwingen bij dames die er niet openlijk mee adverteren. Ze verpesten het namelijk voor de rest van de bezoekers.

Ik weet het, ik schrijf dit uit frustratie.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik ben al voorzichtiger geworden met recensies. Ik deel wel via Im.
Voor ik antwoord geef kijk ik eerst wat voor recensies hij schrijft.
En voor alle duidelijkheid ik neuk heel veel bare.
heb dit al enige tijd in de gaten .

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Kan mij jou insteek wel voorstellen @marius13. Leuk is het niet maar snap dat je hier voor kiest.

Terug
Naar boven