TS Angel - Alphen aan den Rijn

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Afgelopen week weer eens bij Angel geweest. Zij werkte vroeger in de Geleenstraat maar zij ontvangt al weer een tijdje privé in Alphen aan den Rijn.

Momenteel ontvangt zij alleen mannen die al eerder geweest zijn.

Was een supergeile date, eerst heerlijke massage gehad op de massagetafel. Vervolgens naar het bed verhuisd waar het een echte GFE werd. Na een tijdje werd zij zo geil, ik zag uit mijn ooghoek dat zij glijmiddel pakte, maar geen condoom wat zij normaal wel doet.

Ze smeerde een klodder op haar sterretje, en ik dacht dat dat een uitnodiging was om haar te penetreren. Zo gezegd zo gedaan, en ik gleed zo bare in haar warme kontje. Na een tijdje heerlijk geneukt te hebben waarbij zij lekker met haar sluitspier kneep heb ik haar heerlijk volgespoten.

Voor en na kan er gedoucht worden, hygiëne is top daar vind ik. Was eerste keer bare bij haar, denk niet dat zij het met iedereen doet, maar ik heb ook niet de illusie dat ik de enige ben haha.

Greetz, Handy

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hey Handy,

Bedankt voor je bijdrage en wat super voor je dat je een goede klik met haar heb. Uit je verslag merk ik op dat ze zomaar niet zonder Cd aan anale seks doet. We hadden eerder pm contact over tg dames van plezier en dit maakt me blij. Ik heb een website van haar gevonden, man wat een lekker ding is ze.

http://sexyshemaleangel.gfeincall.com/

Bijlagen

• SmartSelect_20210307-102909_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210307-102909_Samsung Internet.jpg
    633,2 KB · Weergaven: 1.201
  • SmartSelect_20210307-103000_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210307-103000_Samsung Internet.jpg
    1.015,3 KB · Weergaven: 1.196

Geila

Toogplakker
3 aug 2019
31
2
Is een aardige TS, begon met relaxte massage. Ziet er niet verkeerd uit.
Je kan douchen vooraf en achteraf. In het begin doet ze alsof ze niet werkt ivm lockdown. Ben er nog nooit eerder geweest, dus dit was de eerste keer. PZC is lekker en het was zeker een prima bezoek maar, persoonlijk zou ik mijn lul bare niet in haar anus schuiven. Ik adviseer eerst om je vinger erin te stoppen en er daarna aan te ruiken. Wellicht doe je daarna toch een rubbertje om.

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
bansroo zei:
Ik adviseer eerst om je vinger erin te stoppen en er daarna aan te ruiken. Wellicht doe je daarna toch een rubbertje om.

:lol: :lol: :lol:
is overigens altijd een goed advies....eerst je vinger erin steken en te ruiken.
:lol: :lol: :lol:

Terug
Naar boven