TS Maria - Meppel (vh Groningen, Amsterdam)

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/groningen/5726376-ts-maria
Deze ''dame'' eergisteren bezocht. Iets te mannelijk naar mijn smaak. Kon voor 80€ bare 30 minuten bare.
Op de kamer aangekomen (ze spreekt Duits), gelijk ''das kostet extra'', bij iedere vraag die ik stelde om de afspraken die via Whatsapp waren gemaakt te controleren. Ze had ook geen wisselgeld natuurlijk voor mijn 2 briefjes van 50€. Dus bare was opeens 20€ extra :lol: :lol: .
Of ik ook een trio wilde met dame - das kostet extra!! - of zoenen - das kostet (inmiddels auch) extra :lol: - lingerievoorkeur - aber naturlich - aber das kostet EXTRA. Leek op den duur wel een bandopname die zich afspeelde.

Ze was door een situatie in haar flat (rand van Groningen ontvangst) licht geïrriteerd. Ik ben toen snel en goed gaan nadenken hoe mijn 100 euro nog waarde konden hebben en bleef kalm, rustig, vriendelijk en hield haar wat aan de praat waardoor de ''mood'' wat bijtrol en ze zelfs gewoon meer relaxed deed.

Neuken was bare en in verschillende standjes - niet zo een grote pil van 19 cm, eerder 13-14 cm hooguit.
Zoenen - Aan het einde dan toch een beetje, vind het wel zo lekker met klaarkomen.
Bareback? - Nee, ze wilde mij neuken.
Hygiëne - Niets vreemds gezien of gemerkt aan geurtjes.
Foto's komen een beetje overeen met de werkelijkheid.

Dame is licht dominant, uiteindelijk toch een redelijke date uit het vuur weten te slepen voor niet al teveel geld.

Bijlagen

• Schermopname (34).png
    Schermopname (34).png
    331,6 KB · Weergaven: 1.433
  • Schermopname (33).png
    Schermopname (33).png
    309,4 KB · Weergaven: 1.437
  • Schermopname (32).png
    Schermopname (32).png
    444,6 KB · Weergaven: 1.436

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Ik heb al aan het moderatorenteam gevraagd om dit bericht te verplaatsen naar de juiste categorie :arrow:

Terug
Naar boven