Tutti / Stel - Capelle a/d IJssel

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Lijkt op Tutti, ze is het helemaal. Toch een leuke geile tante van in de 50, tuurlijk smaken verschillen nou eenmaal. En dat is maar goed ook.

A

Anonymous

Guest
Ik ben al enkele malen bij Tutti geweest, en het is een zeer vriendelijke geile dame. Inderdaad wat ouder dan ze in haar advertentie vermeld.
De ontvangst is altijd heel ontspannen met een bak koffie, en jij bepaald de tijd. Heerlijk vrijen bij haar op de bank. En wanneer het echt geil begint te worden stelt ze voor om naar de slaapkamer te gaan. Ze doet actief mee, en heeft zelf de voorkeur voor een bare date. Mijn eerste maal was met condoom, maar de volgende malen kon ik de verleiding niet weerstaan en heb mijn witte goedje in haar achter gelaten.
Helaas ben ik niet in de gelegenheid geweest om haar met meerdere mannen tegelijk te neuken, hopelijk komt het daar nog eens van. bij mijn volgende bezoek ga ik haar dat zeker vragen.

yogbare

Toogplakker
12 feb 2016
25
3
Ik probeer al minstens een half jaar een afspraak te maken, maar er wordt niet opgenomen.
Hoe kom je met haar in contact: bellen, smssen, whatsappen of een mail sturen ??

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Doet ze nog aan anaal? Meen te herinneren dat ze hier vroeger meer adverteerde.

Terug
Naar boven