Twitter

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik ben nu al een tijd berichten (via DM functie) op Twitter aan het uitwisselen met een leuke dame. Eerst begon het allemaal heel onschuldig en hadden we het over "koetjes en kalfjes", maar de laatste tijd (oa na uitwisseling van gewone foto's ;) ) heeft ze het steeds vaker over sex. Beiden hebben we een relatie, maar die verloopt voor beiden niet naar wens. Zo ontbreekt bij beiden o.a. het niet onbelangrijke sex-gedeelte.
De laatste tijd stuurt ze berichten, waarin ze meldt zichzelf aan het vingeren te zijn, terwijl ze aan me denkt. Als je die berichten leest, krijg je spontaan een "opbollende pantalon" ;)
We hebben al vaak aangegeven het graag eens met elkaar te willen doen, maar zij zegt zich dan toch wel schuldig te voelen ten opzichte van haar relatie. Hoe kan ik haar toch overhalen eens wat af te spreken, zonder onze goede band te beschadigen? :?

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
@Amigo1

NIET!!!
Haar overhalen om sex met jou te hebben zonder de goede band (Op termijn) te beschadigen gaat niet.
Dus gewoon doen of gewoon laten.

A

Anonymous

Guest
gewoon lekker neuken en wegwezen... Anders word het een relatie en heb je een probleem. :mrgreen:

Terug
Naar boven