https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/4687769-valentina#overview
Beste Wandelaars,
Laatst bij Valentina geweest. Toen zat ze nog in Leeuwarden.
Straight to the point over de app bare gevraagd. Kon mij het schelen, ik was geil.
Normaal mijd ik Latina's als de pest. Maar zij is nog best lekker slank.
Afspraak gemaakt, ging vlot, alleen kut om de flat op te komen met cijfers als 25-1, 25-2, 25-3 etc.
Na wat beeldbellen zat ik eindelijk binnen in het sexhok, waar moeder ook in de keuken stond van het benauwde flatje.
De girl is niet vies van iets 'lekkers' :shock:
Ze komt vriendelijk over, maar was een beetje wazig. Niks mis mee, ik kom voor de sex.
Zoenen was dangerous, maar uiteindelijk toch gekust. Wordt ie bij mij lekker stijf van.
Anaal was doggy, prima kunnen doorneuken, niks bijzonders. Alleen was ze niet helemaal schoon. Jammer.
Samen gezoend en afgetrokken en ben gegaan.
Kosten 100 euro voor 30 minuten.
Ik denk niet dat ik weer ga. Maar voor Latinabegrippen een prima date.
Beste Wandelaars,
Laatst bij Valentina geweest. Toen zat ze nog in Leeuwarden.
Straight to the point over de app bare gevraagd. Kon mij het schelen, ik was geil.
Normaal mijd ik Latina's als de pest. Maar zij is nog best lekker slank.
Afspraak gemaakt, ging vlot, alleen kut om de flat op te komen met cijfers als 25-1, 25-2, 25-3 etc.
Na wat beeldbellen zat ik eindelijk binnen in het sexhok, waar moeder ook in de keuken stond van het benauwde flatje.
De girl is niet vies van iets 'lekkers' :shock:
Ze komt vriendelijk over, maar was een beetje wazig. Niks mis mee, ik kom voor de sex.
Zoenen was dangerous, maar uiteindelijk toch gekust. Wordt ie bij mij lekker stijf van.
Anaal was doggy, prima kunnen doorneuken, niks bijzonders. Alleen was ze niet helemaal schoon. Jammer.
Samen gezoend en afgetrokken en ben gegaan.
Kosten 100 euro voor 30 minuten.
Ik denk niet dat ik weer ga. Maar voor Latinabegrippen een prima date.