lekker ding
Legende
- 1 apr 2015
- 2.513
- 832
- Topic starter
het was alweer even geleden dat ik Vanessa ontmoet heb, ergens in maart geloof ik.
Maar het is altijd fijn om haar te zien. Ik was er vroeg en lekker kopje thee en ik had heerlijke donutsen meegenomen.
Uiteraard was het weer lekker en gezellig en zo via de spiegel kijkend extra geil.
Ze date niet tot nauwelijks nog en ze kwam ook al lekker snel klaar.
Maar ze had het me al eerder gezegd dat ze over niet al te lange tijd gaat stoppen.
Dit i.v.m. meer (normaal) werk en een veranderende gezinssamenstelling in een paar maanden
Nee ze is niet zwanger.
Dat werk kost uiteraard veel tijd en is ook nog eens onregelmatig dus misschien zien we elkaar nog zo 2 of 3 keer gaf ze aan.
Ik ben zowat nog de enige waarmee ze afspreekt zei ze.
En dan ken ik ze nu bijna 8 jaar en ja ik zal ze ze zekers missen.
Maar vooralsnog is het nog niet zover dus hopelijk zie ik ze komende week weer.
Groet,
LD
Maar het is altijd fijn om haar te zien. Ik was er vroeg en lekker kopje thee en ik had heerlijke donutsen meegenomen.
Uiteraard was het weer lekker en gezellig en zo via de spiegel kijkend extra geil.
Ze date niet tot nauwelijks nog en ze kwam ook al lekker snel klaar.
Maar ze had het me al eerder gezegd dat ze over niet al te lange tijd gaat stoppen.
Dit i.v.m. meer (normaal) werk en een veranderende gezinssamenstelling in een paar maanden
Dat werk kost uiteraard veel tijd en is ook nog eens onregelmatig dus misschien zien we elkaar nog zo 2 of 3 keer gaf ze aan.
Ik ben zowat nog de enige waarmee ze afspreekt zei ze.
En dan ken ik ze nu bijna 8 jaar en ja ik zal ze ze zekers missen.
Maar vooralsnog is het nog niet zover dus hopelijk zie ik ze komende week weer.
Groet,
LD