Veel DVP hebben op Kinky de review optie uitstaan

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Goedemiddag,

Waarschijnlijk zal het anderen ook opgevallen zijn maar veel DVP hebben op Kinky hun review optie uitstaan. Zie als voorbeeld de advertentie van Laura (voorheen Maud) & Max: https://www.kinky.nl/advertenties/9136747-laura-en-max. Wat mij betreft dus een NO GO.

Van een aantal is ook bij GirlsReview of dit forum ook helemaal niets bekend. In de loop der tijd is mij een aantal dingen opgevallen bij dergelijke DVP opgevallen.

1. Vaak wisselen ze van woonplaats, op zich logisch bij buitenlandse dames die kort of wellicht iets langere tijd in Nederland verblijven en moeten huren. Minder logisch is het voor Nederlandse DVP vindt ik.
2. Ook vaak wisselen ze van mobiele nummer EN naam. Van Laura/Maud heb ik 3 verschillende nummers kunnen achterhalen.
3. Tot slot valt bij deze dames de klantvriendelijkheid ver te zoeken. In eerste instantie zullen ze uiteraard vriendelijk reageren om potentiele klanten binnen te halen.

In een enkel geval dat er toch een review is blijkt zelfs dat de in de advertentie getoonde foto's ook helemaal niet overeenkomen met de dame in kwestie. Dit gebeurd vooral bij buitenlandse dames die bewerkte foto's van zichzelf tonen van jaren geleden toen ze er nog goed uitzagen. Maar de tijd kan niet gestopt worden en laat bij velen van hen z'n sporen na. Een goed voorbeeld hiervan is Laura: https://www.kinky.nl/advertenties/3453235-laura (zie haar review hier: https://www.nzcforum.com/threads/laura-veenendaal.17632/)

Door dit soort bedrog kan ik de betrouwbare recencies (voor zover die van de niet betrouwbare zijn te onderscheiden) wel waarderen en oo waarde schatten.

Dames die aan het bovenstaande profiel voldoen hebben vaak iets te verbergen. Ikzelf ben een twee- of drietal keer op het allerlaatste moment weggelopen omdat de dame die de deur opendeed niet de dame op de foto's was. Meestal geef ik ze dan € 50 voor de moeite die ze genomen hebben de scheldkanonnade die vervolgens over mij heen gestort wordt accepterend.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Neem rustig de tijd om de DVP te screenen voor zover dat mogelijk is, ook als de nood hoog is. Tegenwoordig vragen de vraagprijzen van de DVP hier ook om.

Gr.

P.S. Indien dit niet de juiste rubriek is mogen de moderatoren dit bericht verplaatsen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Meestal geef ik ze dan € 50 voor de moeite die ze genomen hebben de scheldkanonnade die vervolgens over mij heen gestort wordt accepterend.
Dan ben je een gul man.
Als dame totaal niet lijkt op foto`s dan ga ik ook weg maar geef echt niks.
Niet ik besodemieter de boel, dan doen ze zelf.
En als hun zgn vriend het doet, dan weten ze er ook van, ze zijn niet gek of zielig hoor.
Dat ze vaak van plaats, naam en tel nummer veranderen is te begrijpen: ze mogen hier niet
dit werk doen in een huis dat niet als bordeel ingeschreven is en ze betalen uiteraard ook
geen belasting over inkomsten.
Daarbij is op sommige plaatsen de politie redelijk aan het controleren en die willen ze voor zijn.
Door naam, plaats en nummer te veranderen lukt ze dat redelijk en kunnen ze langer onder de
radar blijven hier.

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Gelukkig gebeurt het niet vaak en ik wil verder ook geen gedonder met de dame in kwestie. En ik geeft liever € 50 en loop daarna rustig weg dan te betalen met het idee dat je niet met lege handen thuis wilt komen om er daarna toch nog over heen te gaan. Dat is wat de meeste mannen zouden doen. Ik dus niet.

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Dames die een review aan hebben staan kunnen net zo goed een "no go" zijn. Op kinky zijn alleen positieve reviews toegestaan.

Terug
Naar boven