Vulkanstrasse 11, bg 01, rosemary

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Op de begane grond, tegenover de trap zit rosemary. Velen die daar langs komen zullen har wel eens gezien hebben, want haar deur staat meestal open. Negerin, dik/gezet met grote hang borsten. Niet echt mijn type maar om kwart over tien in de ochtend was ze de enige aanwezig in het pand, en ben ik naar binnen gegaan. 50 euro , alles ohne ? geen probleem.
Ze pijpte niet slecht en ik wou neuken. Na de strapatsen de avond ervoor kwam ik niet snel klaar. Daar ging ze niet mee accoord, ik moest klaarkomen, dus meer pijpen, aftrekken nog meer pijpen. Uiteindelijk kon ik haar tijdens pijpen ook nog wat vingeren en daarna lukte neuken wel. Al met al ben ik ruim en half uur binnen geweest maar dat maakte haar niet uit.
Wat ze aan uiterlijk mist voor mij maakte ze goed met inzet. Geen klokkijkster, en ze begint al vroeg. Verder is ze vriendelijk, eerlijk, en de kans dat ik nog eens terug ga toch redelijk aanwezig.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Of ze die tijd nu voor de deur hangt - waar ze als meubilair al decennia zit- of jou op de kamer van dienst is, maakt haar i.d.d. weinig uit.

Als je het uiterlijk niet uitmaakt, dan is ze een goede keus i.d.d.. (y)

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Had deze Rosemary al vaak zien zitten maar tot dusver altijd doorgelopen. Omdat er vanavond niet veel van mijn gading was toch maar eens bij haar naar binnen gegaan. Het is een ontzettend vriendelijke vrouw die ook nog een paar woorden Nederlands spreekt. Voor 50 euro werd het condoom achterwege gelaten en ik kon ook anaal als ik dat wou.

Eenmaal op bed ff knuffelen en aan die zwarte hang tieten lopen sabbelen. Ze kuste mijn lichaam en nam er alle tijd voor. Ik kreeg een goede pijp beurt, niet te hard en niet te zacht. Ze heeft me wel een minuut of 10 gepijpt alvorens ik haar in missio begon te neuken. Ze was nog opvallend strak voor haar leeftijd en het duurde dan ook niet lang voor ik haar poes vol spoot. Ze gaf aan dat het veel was maar vond het verder prima. Na een vriendelijk afscheid hier voldaan de deur uitgelopen.

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Op doorreis in Duisburg gestrand. Na een zware avond wou ik de volgende ochtend alleen nog een half uurtje gepijpt worden. Geen zin die trappen te lopen dus bij Rosemary naar binnen. Ze spreekt idd een paar woorden Nederlands : "pijpen" en "neuken".
Pijpen deed ze prima en er kwam weer leven in. Uiteindelijk toch nog even geneukt en tot mijn verbazing kwam ik klaar in dat strakke poesje.
Zou bij de meeste oost-blokkers niet gelukt zijn !

Terug
Naar boven