Wenxin China Massage Dortmund Gieseweg1 LILY

bluefresh

Snuffelaar
28 feb 2024
15
41
Afspraak maken was eenvoudig. Ik stuurde hun nummer via WhatsApp (xxxxx) en vroeg om een massage van 1 uur met Lily in de middag. De locatie is vrij dicht bij villa verena. Straatparkeren kan lastig zijn, ik moest ver in de straat parkeren en erheen lopen. Ik belde aan en werd op de eerste verdieping begroet door de telefoniste, die mijn telefoonnummer en afspraaktijd verifieerde en 50 euro ophaalde voor een massage van een uur. Lily ziet eruit als eind dertig/begin veertig en heeft een steviger, gedrongen postuur met een opvallende buik, en relatief kleine borsten en billen voor haar korte postuur. Het gezicht is echter bovengemiddeld. Ze gaf me een gemiddelde rug- en beenmassage gedurende 30 minuten en vroeg me toen om me om te draaien. Toen vroeg ik of ik seks met haar mocht hebben, maar ze weigerde. We hebben enkele minuten heen en weer gepraat met een Chinese vertaalapp voordat ze ermee instemde seks met mij te hebben voor 100 euro. Ze kleedde zich uit en ging op de massagetafel liggen voor missionaris, waarbij ze klaagde over mijn penisgrootte. Haar kut is onopvallend. We gingen door en schakelden over op cowgirl. Ze was niet erg enthousiast en bewoog nauwelijks terwijl ze bovenop me lag. Ik neukte haar in deze positie misschien 5-10 minuten voordat ik klaarkwam in haar kut. Daarna gingen we weer terug naar de massage voor de resterende 10 minuten van mijn afspraak. Toen ik aan het einde van de massagetafel afstapte, vroeg ze om 20 euro extra, maar ik weigerde.

Over het algemeen geen goede deal voor 150 euro naar mijn mening. Ik ga liever naar een premium Thaise massage en ga dan naar een RTC-club, zodat ik hoogwaardige service kan krijgen op het gebied van zowel massage als seks. Voor de nieuwigheid van het neuken van je masseuse zonder condoom: dit was een interessante tijd en naar mijn mening een eenmalige ervaring waard.

Laatst bewerkt door een moderator:

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
haha goed gesproken
ik pak ook altijd voor 50 euro een uurtje massage bij regulier massagesalon in Dortmund, en rij daarna door naar verena om een kamertje te maken.
schade is dan 120 euro maar dan wel best of both worlds (en nog sauna"tje / drankje erbij)

helaas zijn diedames bij wenxin over het algemeen te oud voor mijn smaak en een aantal zijn niet te porrren voor nzc

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Heb je foto's van deze dames gevraagd?
Misschien dat ik ze herken?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Helaas ik neuk geen dames meer in NL / B….
De laatste tijd/jaren alleen asia ladies. Deze vindt ik het geilst. De meeste rimmen heerlijk en zonder toeslag.
Vroeger in Raringen sauna club wel meerdere dames welke heerlijk lang en diep je likte.

Heren, probeer erotic markt.de? Zo veel dames welke NZC aanbieden voor 50€ en na onderhandelen het veelal
Voor 20/30 extra doen!
Vooral de asia girls.
Let opdr foto's zijn meestal een 10 jaar terug dan wel helemaal niet van de dame.
Het is de sport ze eruit te pikken welke lekker zijn.
Nadeel ze wisselen bijna dagelijks van mobiel nummer en locatie.
Dus recessie schrijven moeilijk😩

Terug
Naar boven