Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag mij oprecht af hoe de gemeente dit vastgesteld heeft. Dan ga ik toch echt denken dat of een wethouder stiekum de dames bezoekt of het is slechts een argument dat wordt gebruikt. Jij mag het zeggenÉén van de argumenten van de gemeente Hilversum om het locale Multimassage te sluiten was dat er tegen de regels onveilige seks werd aangeboden.
Is het iemand bekend of dat ook geldt voor de andere vestigingen?
Niet alleen in de Randstad ok onder de rivier gebeurt da wel eens@Diamond Inderdaad in de randstad zeer zeker bij elke club, en ook bij Multimassage Haarlem heb ik die ervaring enkele jaren geleden gehad.
Omdat die ambtenaren het zelf ook liever zonder doen?Als dame het niet aanbiedt, haken ze met een smoes af bij de onderhandelingen.
Ik geloof wel dat ze ambtenaren sturen voor illegale dames. minderjarigen of een huis zonder vergunning.Sommige gemeenten sturen 'mystery' ambtenaren. Vragen de mogelijkheden van te voren aan een dame bij het bespreken Als zij dan nzc aanbiedt, wordt de hele poppenkast opengetrokken met ambtenaren en per direct sluit.
Als dame het niet aanbiedt, haken ze met een smoes af bij de onderhandelingen.
Alleen bij Multimassage Hilversum ging het dit keer vooral om illegale dames die er werkten