2019 - hoe vaak heb je je dit jaar zonder condoom laten volspuiten?

Hoe vaak heb je je dit jaar zonder condoom laten volspuiten?

• 0 - Ik laat me niet volspuiten

Stemmen: 99 57,2%
  • 1-5 - Komt zelden voor

Stemmen: 27 15,6%
  • 5-12 - Maandelijks

Stemmen: 16 9,2%
  • 12-50 - Liefst 1x per week

Stemmen: 10 5,8%
  • 50-100 - Liefst meerdere keren per week

Stemmen: 12 6,9%
  • 100+ darkroom/bullchat/grindr/parking cumdump

Stemmen: 9 5,2%

• Totaal stemmers
    173

stan

Toogplakker
9 sep 2015
43
4
Ik heb me dit jaar een paar door een tgirl laten volspuiten. Sinds een paar maanden ben ik aan de PREP, daarom ben ik van plan om me vaker te laten volspuiten, bijvoorbeeld in een gay sauna.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Sinds ik PrEP ben gaan gebruiken is mijn kontje heel wat keren gevuld dit jaar, het laatste half jaar heb ik het genoegen gehad me door meerdere T-girls en travjes te laten volspuiten.
Want laten we niet vergeten, het zijn mannen met tieten of mannen met een jurkje aan...ze denken dus over neuken net als wij, zijn ze eenmaal bezig dan willen de meeste toch je liefst zc neuken.

Het mooie is dat ik er geen cent voor betaal, je loopt gewoon de contactsites af en sites als bv afspraakjes is een prima stek om dates te scoren, althans mij lukt het goed.

A

Anonymous

Guest
Toch wel een goeie 20-25x volgespoten vorig jaar. Wel maar door 3 mannen en zit zelf aan de PreP :)

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Mijn kontje werd dit jaar nog maar een 5-tal keer volgespoten. Alle clubs en sexcinema's zijn momenteel nog gesloten. Daten kan dus enkel nog via bullchat of op snelwegparkings.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Voor mij is het dit jaar ook veel rustiger dan normaal. In januari ben ik door 37 man lekker volgespoten en in februari 26 keer voor de ellende begon. Daarna een stuk rustiger gemiddeld 12 keer per maand in maart-juni. Voor deze eerste week staat de teller al op 10 dus dat gaat de goede kant op.

Normaliter is mijn voorkeur de darkrooms in Amsterdam (CN, Web, church en DD) of Antwerpen (Boots, Kinkies) en Duitsland (drexxx etc). Maar de laatste maanden alleen thuis en op prive bezoek via gayromeo, grindr, bbrts etc. dus dat gaat veel langzamer. Al is mijn netwerk van extreem perverse mannen die ik kan appen wel goe uitgebreid :lol: :lol: :lol:

Hopelijk snel weer lekker veel perverse anonieme groepsaktie in darkrooms en parkings.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
DD dirtydicks is wel geil ja, vorige week wat shots mogen incasseren in sauna finland r'dam

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
ik heb me een aantal weken terug voor de eerste keer bare laten nemen en in me laten klaarkomen... geeft me toch een dubbel gevoel, enerzijds was het ontzettend geil en zou ik het graag direct opnieuw doen, anderzijds zit ik nu toch met een bang hartje. Liefst zou ik ook PREP nemen, maar medisch valt dat nogal moeilijk.

@JeroenNL, jij zit normaal aan een gemiddelde van bijna 1/dag? Hoe pak jij dat aan als ik vragen mag? PREP, HIV+ of op goed geluk? Nooit wat opgelopen?

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Wat betreft mijn manier voor HIV bescherming houd ik dat liever voor mezelf want dat vind ik te prive.

En ja je loopt wel eens wat op maar veel minder als je zou verwchten en allemaal erg onschuldig in mijn ogen en niets wat niet binnen een paar dagen met 1-3 prikjes over gaat.

De afgelopen drie jaar een keer een druiper en een keer syph gehad.

A

Anonymous

Guest
Hoi, ik las in het forum dat menigeen zich graag zou laten volspuiten maar daar angst voor heeft.
Dat hoeft helemaal niet, ik wil daarom het gratis te downloaden boek van dr Robert Willner aanraden. Het heet Deadly Deception. Dr Willner is er eentje die zich tegen de farmaceutische industrie heeft gekeerd en vervolgens eruit gegooid is door pharma.
(Een beetje vergelijkbaar met artsen hun Big registratie afnemen wanneer ze niet met de waan vd dag meepraten)

Ik hoop dat je Engels beheerst, het is echter niet heel moeilijk geschreven.

https://archive.org/details/deadly-dece ... rt-willner

A

Anonymous

Guest
Hoi, ik las in het forum dat menigeen zich graag zou laten volspuiten maar daar angst voor heeft.
Dat hoeft helemaal niet, ik wil daarom het gratis te downloaden boek van dr Robert Willner aanraden. Het heet Deadly Deception. Dr Willner is er eentje die zich tegen de farmaceutische industrie heeft gekeerd en vervolgens eruit gegooid is door pharma.
(Een beetje vergelijkbaar met artsen hun Big registratie afnemen wanneer ze niet met de waan vd dag meepraten)

Ik hoop dat je Engels beheerst, het is echter niet heel moeilijk geschreven. Het is er in pdf, txt, epub en jpg en hij heeft het boek gratis beschikbaar gemaakt.

https://archive.org/details/deadly-deception-robert-willner

A

Anonymous

Guest
Tijd voor een zelfde poll over het afgelopen jaar 2022 lijkt mij?

Ben niet zo handig om een zelfde poll op te zetten hier, vrijwilligers?

Terug
Naar boven