50 en 60+ koppels of vrouwen

peter088

Toogplakker
27 jun 2015
66
18
Welke zijn de sites waar je met echte profielen zulke dames en koppels kan ontmoeten?

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Je kan Adultmatch.nl eens proberen.

Je kan gratis een profiel aanmaken en tegen betaling extra opties krijgen.

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Handycarp zei:
Je kan Adultmatch.nl eens proberen.

Je kan gratis een profiel aanmaken en tegen betaling extra opties krijgen.

Adultmatch werkt erg goed. Alleen is er een overschot aan mannen, waardoor het heel moeilijk is om met een dame te daten. Lukt dat eenmaal dat heb je diverse smaken die allemaal al snel bare gaan.

A

Anonymous

Guest
iedereen zit hier maar te zoeken via tinder en weet ik wat allemaal .
met al dat gedoe meer dan de helft is fake. Zoek gewoon mensen met dezelfde interesse.
ben lid van een aantal site waar mensen dingen doen met zelfde interesse 90% is vrijgezel.
na een paaar berichtjes heb je hun tel hoef het zelfs niet eens te vragen.
na een leuke uitstap hoeft niet eens ver te zijn of duur en de klik is er volgt er wel meer.
meestal vrouwen waar de kids het huis uit zijn ,en die terug gaan genieten .
rijpe vrouwen die weten wat ze willen ,en niet op zoek naar een relatie .vrouwen die zelfstandig op reis gaan
en een man zoeken voor leuke dingen en toch vrijgezel willen blijven.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Hoe heet die site?
Ik zat vroeger op paar swingers-sites en serieuse dating-sites (nu nog eigenlijk), soms succes.
Maar dating is altijd een gok en avontuur.
Al mijn exen gingen vanaf de 2'de date volledig bare, meestal milf's dus die vonden condooms niet echt leuk:).

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
peter088 zei:
Welke zijn de sites waar je met echte profielen zulke dames en koppels kan ontmoeten?

Ik denk dat je op Chatbabe wel iets kunt vinden, al dan niet betalend.

peter088

Toogplakker
27 jun 2015
66
18
Ben momenteel de site ondeugend-daten.be aan het ontdekken. Een verademing met vele andere sites. Er zijn tenminste echte profielen van dames en koppels.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Een verademing !
Eindelijk een stek die op België is gericht. :D
Ondertussen ook aan de slag en aan het ontdekken.

macarena

Toogplakker
10 apr 2015
101
16
Fake site is dit, na enkele dagen alleen allemaal dezelfde antwoorden uit een robot. Verloren geld...

A

Anonymous

Guest
Kan je op ondeugend daten chats starten/ontvangen zonder VIP toegang ?

Gert36

Snuffelaar
5 apr 2018
18
1
Ik heb een jaar of twee geleden ook eens betaald ... Allemaal verloren moeite ! Ongetwijfeld zit er wel een speld in de hooiberg die niet fake is.... Ik wens iedereen veel succes 😒

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Een heleboel sites zijn met elkaar gekoppeld, ondeugend daten, milfmatch,adultmatch etc.... enkele echte profielen en veel fake, van de laatste categorie krijg je vaak standaard antwoorden terug.

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Meer dan 10 jaar geleden een speld gevonden . Kom er nog steeds.betreft een stel nu 60 plus.

Terug
Naar boven