Aan zee in Lokeren

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Jaja, die zaterdagavonden in Carré, dat er wel leuke uitspattingen bijzaten hadden jullie al kunnen lezen.
Daar was ie weer, de zaterdagavond….
Geen Carré vandaag.

Komen we met het lumineuze idee om naar Carré Beach in Oostende te gaan, waren we nog nooit geweest…
Dus wij rond een uur of 1 richting kust. Daar aangekomen hebben we het kortste bezoek ooit gebracht, na een kwartier stonden we alweer buiten…
We rijden wat langs de kust, op een parking stoppen we, daar is een trap naar het strand. Het was een redelijk donkere nacht, maar door de verlichting op de parking is het strand daar een beetje verlicht.
We besluiten even naar het strand te gaan. Ik doe de koffer open, ze weet dus al wat er gaat gebeuren, de dekentjes in de koffer, ik neem ze mee en we doen een 10-tal trappen naar het strand. Daar redelijk in de buurt van de trap smijt ik een deken open. Nu zou je adhv mijn dekens mss denken dat ik een berber ben of zo, het is niet dat ik kleine dekens bij heb…

Al snel liggen we daar in elkaars armen, leuke dinges te doen. Hier ga ik zo niet direct over in detail treden, enkel over het einde…
Ze had me daar weer een beurt gegeven om u tegen te zeggen, ze was deepthroat aan het proberen met te doen klaarkomen, ze kijkt in mijn ogen en ik kom. Ik zie mijn lul zeker 5 trekkingen doen en in haar mond spuiten. Ze blijft in mijn ogen kijken….die mooie vrouw….

Dit was nog geen minuut gedaan of er stapt een koppel van de trap naar beneden, ze groeten en hij vraagt of ze daar verder, en hij wijst een 5m verder mogen liggen.
Geen bezwaar. Tis mijn strand trouwens niet…
Die gast zwaait een handdoek open voor hun 2…
"Neem daar anders een deken, we hebben er genoeg bij"
"O leuk, danku"
Hij zag de grootte van het deken tov zijn handdoek, hij was blij….
Mijn ex ligt op haar rug en doet haar beentjes open, moet je me geen 2x vragen natuurlijk, ik begin aan de 2e​ ronde. Ik kijk rechts van mij, die 2 zijn ook bezig…
Ik draai mijn ex om, op handen en voeten, een diepe doggy.
Ik kijk rechts, zij identiek.
Ik duw haar gezicht naar beneden, tot op het deken, zij ook.
Ik duw haar volledig op haar buik, 1 van mijn lievelingsstandjes, en maar draaien in haar kutje…
Ik kijk rechts, zij identiek.
Ik krijg hier precies 2 volgelingen!!!

Soit, ik heb nog nooit toeschouwers gehad maar door de afstand en de duisternis was het me wel ok.
Ik wens te stoppen en vraag haar naar mijn favoriete stand te gaan om haar vol te spuiten, dat is op haar rug, steunend op de ellenbogen, ik klim hoger en spuit in haar gezicht. Altijd een leuk zicht en extra geil als ze hem daarna proper likt, wat ze ook standaard doet..
Mijn volgelingen volgden niet meer…

We kleden ons aan en zijn klaar om te vertrekken.
Ik ga naar dat koppel, ik zie nu pas wat een jong meisje die gast mee heeft, hij een jaar of 23-25, maar zij eerder een 16-18. Dat was mss de reden dat hij haar niet mocht besprenkelen, beetje te jong, alhoewel ik dat bij mijn ex op haar 17 wel al mocht….
Ik stond daar bij hun, maar hij had het niet door…
"Mijn dekentje aub"
"Aja, sorry" En ze vouwen het op.
"Komen jullie hier veel" vraagt hij
"Neen, eerste keer"
Wij vertrekken naar huis…

Het was een zwoele avond, met de cd Jean Jacques Goldman 'En Public' op rijden we rustig met de wind in de haren richting huis…

Nu rijden we op de E17 voorbij Lokeren en moet ik aan een gebeurtenis denken die daar met haar gebeurd is, enkele maanden daarvoor…
Heb je al eens meegemaakt dat je liever in een frituur zou zitten dan in een sterrenrestaurant waar er nog een -tal gangen op u staan te wachten? Wel, ik heb dat al meegemaakt, ik leg uit….:
Het was de zoveelste verjaardag van mijn moeder, we zaten met de familie in een toprestaurant aan de bovenkant van Lokeren.
We staan aan het aperitief in de orangerie, glaasje champagne….
Weeral ben ik verbaast hoe mijn ex er toen uitzag, ik zie het nog zo voor mij, stijlvol gekleed zoals altijd, een blinkende broek in lak. Wat me deze keer intrigeerde was de brede choker rond haar nek, uiterst geil, uiterst sexy, zeker omdat deze aan de zijkant een ring had, zo eentje van, hier kan je me vastbinden. Ze was zo hot dat steevast toen ze voorbij wandelde een kleine 200% van de omstaanders haar gezien hadden….
Ze hield er van me te teasen…
Ze hield er van me te pleasen…

"Weet je waar ik nu zin in heb?"
"Nee…"

"Nog wat champagne?"
"Ja graag"
Slechte timing van die ober….

Ze kijkt me geil aan, likt haar lippen en komt naar mijn oor, ze fluistert:
"Dat je me verkracht…"
Ze vertrekt en gaat praten bij mijn familie…
Het lijkt er op dat ik een acute aanval van Parkinson krijg, zo hard tril ik met het volle glas champagne…
Nooit kon ik wennen aan de spanning die ze me gaf…
Dit is zo een moment dat ik zou verkiezen in een frituur te zitten, dan zou je kunnen zien hoe snel dat ik een sate en een friet in de vuilbak kan smijten…
Nu moest ik nog lang wachten op deze zaterdagavond. Het was me een beproeving.
Zoals ik elders al ergens meldde, ik wacht niet graag…
Mocht het dan nog niet moeilijk genoeg zijn, teasde ze me verder die avond, gefluister in mijn oor:
"Ik wil dat je mijn handen op mijn rug vastbindt…"
Zonder te verpinken draaide ze zich om en praatte verder met mijn moeder. Gelijkertijd begon haar linkerhand mijn broek te masseren….

Een gerechtje volgde…
Gefluister in mijn oor:
"Ik wil dat je me een blinddoek op zet"
Ze liep naar het toilet, ik moest me inhouden niet achter haar aan te lopen…
Pff…

Een gerechtje volgde…
Gefluister in mijn oor:
"En dan wil ik dat je uw goesting doet op mij, u amuseert op mij, geen rekening houdt met mij, enkel doet wat jij wil doen, liefst hard…"
Gelukkig dat dit een klassiek restaurant is met tafellakens, anders had ik deze dikke broek niet kunnen verbergen…

"Je mag pas stoppen als ik overal volledig vol hang, je wrijft mijn gezicht volledig vol….."
Instructies, instructies, ook hier weten jullie dat dit niet mijn sterkste kant is…
Maar op deze avond heb ik alle instructies met plezier aanvaard.

Een laatste instructie:
"Vanaf dat we straks in de auto zitten mag je geen woord meer zeggen totdat ik volledig met uw sperma ben ingesmeerd en volledig naar u ruik, de laatste druppels wil ik er zelf uitzuigen…"

Normaal hou ik van het concept om na het diner te blijven plakken, nog een glaasje, iets Irish,...
Vandaag niet…
Nooit geweten dat het lijkt dat Lokeren een kleine 2000km weg was van waar we woonden…
Onderweg kwamen we een frituur tegen…
Meer huiswaarts word ik wakker uit mijn gedachten…
Het was slapentijd, want morgen moest ik fris zijn, we hadden nl een luie film en seks zondag ingepland…

Ik word wakker van haar, ze zit tussen mijn benen en is met warm water en een washandje mijn edele delen daar aan het wassen in bed, iets wat ze heel regelmatig deed, wou zeggen dat ze wou pijpen en seks wou hebben, het begin van de zondag…
Verdere details lijken me te saai, mss komt er ooit nog wel iets in een volgend verhaal…
Mochten jullie dat wensen natuurlijk.
Ik hoor het wel…

Titel volgend verhaal:
Seeking met Jonge Rotterdamse.

Iknie

Snuffelaar
7 feb 2023
11
20
Ik loop me al 25jaar af te vragen 'wie was toch die gast met dat deken?'
Anyway, leuke herinnering, en bedankt voor het deken!

Terug
Naar boven