Voormalig lid 45209
Toogplakker
- 27 jun 2024
- 33
- 62
Als iemand wat weet in het oosten van het land (gewone GB mag ook) ontvang ik graag een pm want ik zie nooit meer iets voorbij komen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En is het mogelijk om deel uit te maken van onder de radar?Nihil als je de juiste weg niet weet te vinden
Er zijn wel regelmatig bare GB in Noord Holland maar die blijven vaak bewust wat onder de radar.
Misschien maar helaas mag ik jou geen PB sturen, je hebt PB geblokkeerd op dit forumEn is het mogelijk om deel uit te maken van onder de radar?
Ik ben wel geinteresseerd in deze gangbangsNihil als je de juiste weg niet weet te vinden
Er zijn wel regelmatig bare GB in Noord Holland maar die blijven vaak bewust wat onder de radar.
Dag Jef, ik houd me ook aanbevolen.. heb jij een nieuwsgroep, maillijst of kik adres ook voor mij?Misschien maar helaas mag ik jou geen PB sturen, je hebt PB geblokkeerd op dit forum
Als je mee wilt doen stuur mij een bericht.
Hoi Jef, als het goed is heb ik het nu open staan. Ik heb een bericht aan jou proberen te sturen, maar dat werd ook geblokkeerd.Misschien maar helaas mag ik jou geen PB sturen, je hebt PB geblokkeerd op dit forum
Als je mee wilt doen stuur mij een bericht.
Heb wel interesse in feestjes in N-H ,moet nu te ver rijden als ik iets wil, Duitsland/Belgie en vanuit regio Amsterdam is dat net iets te ver. Sta op een mailinglijst van iemand uit Den Haag die gangbangs organiseerd in huiselijke sfeer 1-2 meiden , Max 12 man, ga er wel eens heen , maar is niet bareNihil als je de juiste weg niet weet te vinden
Ik heb je een privé bericht gestuurd waarin ik je uitnodig voor onze besloten groep. De eerste keer is altijd op proef.Heb wel interesse in feestjes in N-H ,moet nu te ver rijden als ik iets wil, Duitsland/Belgie en vanuit regio Amsterdam is dat net iets te ver. Sta op een mailinglijst van iemand uit Den Haag die gangbangs organiseerd in huiselijke sfeer 1-2 meiden , Max 12 man, ga er wel eens heen , maar is niet bare
Als iemand een mailinglijst weet of kikgroep, laat maar weten via PB
Jef zou je mij ook kunnen toevoegen, ik heb ook interesse.Ik heb je een privé bericht gestuurd waarin ik je uitnodig voor onze besloten groep. De eerste keer is altijd op proef.
Ik ervaar dat hetzelfde.Het is voor mij onbekende redenen heel moeilijk geworden om gb meiden te vinden. Ook leuke amateurs voor ontvangst lijken verdwenen te zijn. Tot een paar jaar geleden kreeg ik meerdere reacties op oproepen, nu helemaal niets meer.
Dat heb ik heel anders ervaren, voordien waren de meeste GB in onze groep met condoom, zonder was uitzondering. Momenteel wil 80% van onze GB vriendinnen juist zonder condoom. En dat is vrije keuze er is geen enkele druk om het zonder te doen, ze zijn gewoon spermageil.Ik ervaar dat hetzelfde.
DIe terugloop is begonnen direct aansluitend aan de Corona period
Ik geloof dat je niet goed gelezen hebt.Dat heb ik heel anders ervaren, voordien waren de meeste GB in onze groep met condoom, zonder was uitzondering. Momenteel wil 80% van onze GB vriendinnen juist zonder condoom. En dat is vrije keuze er is geen enkele druk om het zonder te doen, ze zijn gewoon spermageil.
Vanavond Naomihttps://www.eromarkt.nl/advertentie/640294/bare-gb-naomi-31-jaar.html