Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Als ik namen ga noemen dan kom ik waarschijnlijk in de problemen, zie deze "Hollander" wel naar de directie stappen.

Poesjes

Snuffelaar
12 aug 2024
1
0
Raluca werkt er niet meer en vond het niet nodig zich te laten behandelen aan gonorroe.
Ze heeft flink wat mannen besmet. AG deed er niets aan, de Duitse gezondheidsdienst ook niet.
Raluca afgelopen weekend nog steeds werkzaam in AG

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Inderdaad was ze dit weekend gewoon aanwezig. Waarop wordt het gerucht rondom een vetrek van Raluca gebaseerd @GertG ?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Eerlijk gezegd dat weet ik niet meer.
Fijn voor de liefhebbers van Raluca dat ze er is.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Ik was gisteren ook in Gold, en inderdaad Raluca had voldoende te doen. Laat haar tegenwoordig links liggen, ben de besmetting welke ik van haar ontvangen had nog niet vergeten. Misschien ooit, maar dan zal ze eerst meer verantwoordelijkheid moeten nemen wanneer ze gewaarschuwd wordt. Nu speelt ze met de gezondheid van haar klanten. Er zijn voldoende alternatieven. Zo heb ik met Bibi een leuk uurtje beleefd. Bij haar altijd heerlijk zoenen, hoog GFE gehalte. Een wat oudere dame, maar neuken zonder met haar is heerlijk.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Net binnen gekomen en is nog rustig hier. Weinig opties voor NZC. Christa stelde me een trio voor met Magda, de mega dikke dame. Volgens haar zou neuken zonder bij een trio geen probleem zijn voor beiden. Magda is voor mij persoonlijk echt te dik, maar voor de liefhebbers van dik dus blijkbaar nog een optie in Acapulco gold. Al weet ik niet of ze neuken zonder ook 1 op 1 aan zal bieden.

20 aug 2022
1.328
767
Magda, aardige dame maar dan zou ik eerder voor Bulgaarse Celine kiezen, mits zij daar nog werkzaam is,
Laatste keer Acapulco Gold pre COVID Toen het nog Haus Pantera was veel kamers gemaakt met haar

Laatst bewerkt:

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Gisteren een paar uur in Gold geweest. Kort met Christa gesproken, echter geen kamer gemaakt dit keer. Ze wilde alleen met condoom neuken, beter een andere keer volgens haar. Geen idee waarom het juist gisteren niet kon, ongesteld? Geen idee. Natuurlijk vriendelijk bedank en afgesproken dat ik volgende nog wel eens bij haar kom polsen. Want haar achterlangs met die lekker billen volspuiten is wel heel lekker.

Mijn aandacht verlegd naar een dame die wat ouder is en die tegen de muur bij de sauna zit. Ik ben helaas haar naam vergeten, geloof iets van Vannessa, maar ben niet zeker. Zij leek mij wel een dame die zonder zou kunnen neuken. Zeker was ik niet, maar nadat een Duitse mede liefhebber mij vertelde dat ze in Grimberg-Sauna gewerkt zou hebben lang geleden, toch mij geluk beproeft. Het was een heerlijke kamer, lekker zoenen en knuffelen. Toch wilde ze eerst niet zonder neuken. Ik moest haar overtuigen met wat extra euro's. Het zou een volgende keer mogen, maar ik wilde nu, ik was nu geil. Dus 50 extra gelapt en ik mocht er zonder condoom in, heerlijk volgespoten. Her was al met al een geslaagd uurtje!

Nadien rond 16 uur de club verlaten, kon nog net een stuk vis met friet vemachtigen alvorens ik moest vertrekken. Toch snel weer een bezoekje wagen, want begreep dat ze niet lang achter elkaar in de club werkt.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Zondag nogmaals afgereisd richting Ratingen om mijn geluk nog eens te beproeven in Gold. Ik had even helemaal geen zin de in politiek van enkele dames, die de ene keer neuken zonder en de andere keer plots met en dan weer zonder. Het is maar net hoe de wind hangt bij dames als Christa. Ik denk dat het van doen heeft met haar vaste klanten. Wanneer één van hun aanwezig is, kunnen anderen het vergeten haar zonder te neuken. Ze geeft ze waarschijnlijk de illusie dat ze "alleen" met hun zonder neukt. Ja dan kan een beetje sperma haar zorgvuldig opgebouwde illusie natuurlijk naar de Filistijnen helpen. Het is overigens haar goed recht, maar dan sla ik haar ook over op deze zondag. Elke keer weer moeten afwachten of nz wel of niet mogelijk is had ik even geen zin in.

Mijn oog was namelijk gevallen op Nicoletta, een stille zigeuner dame die weinig aandacht trekt. Spreekt geen Duits of Engels en doet weinig meer dan vriendelijk lachen. Ik zag haar geen kamers maken, wat soms kansen biedt op extra dienstverlening, de kachel moet immers roken. En zo bleek ook bij Nicoletta. Op de kamer was ze rustig, weinig initiatief. Toch kon ik probleemloos blank inloggen. En gaar volapuiten bleek geeb probleem. Maar geen herhaling, slecht mondjesmaat zoenen. Bij het afrekenen stak ze 3 vingers de op, en voor een half uur rekende ik 80 euro af.

Verder was het zondag rustig wat betreft dames die zonder neuken, ik was dan ook voor het acht uur journaal weer thuis.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wisselende mogelijkheden bij dames waar je vaker mee kamert zijn geen prettige ervaring.
Geen NZC is voor mij een reden deze DVPs daarna te mijden.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Ze zat zondag in elk geval tegen de achterste wand. In de hoek van de subwoofer inderdaad. Geen idee of dat haar vaste plek is, ze viel me zondag voor het eerst op.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Vanessa/Evelyn zit meestal bij hetzelfde clubje vrouwen. Bieden die andere meiden ook onze hobby aan?

Terug
Naar boven