Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

Jan Enschede

Snuffelaar
13 feb 2022
7
7
Afgelopen woensdag geweest.
De eerste dame die ik trof, blond, volledig blank, sprak een beetje onregelmatig duits,
bood nzc en anaal voor € 200. Ze zat rechts achterin op de leuning van de bank. De zes dames die ik daarna trof nür mit Gummi. Mooie vrouwen daar. Geen bekende uit een RTC getroffen.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Woensdagavond in de Acapulco Kaarst (Dusseldorf) aanbeland. Kaarst is het gehucht volgens Waze. Was mijn eerste keer in een FKK-club en ben vertrokken met gemengde gevoelens.
Zeer goedkope entree: 30€. Daarmee kan je in badjas eten, sauna nemen, kino kijken, frisdrank dinken. Voor alcoholische dranken moet je bijbetalen.
Binnen in de centrale zaal met zetels draait een dj de muziek keiluid. Later op de avond kwam een zanger zijn performance geven; allemaal oriëntaalse muziek. Ik vermoed dat de eigenaar geen Duitser is.
Er was een overvloed aan jonge bloedmooie slanke meiden die naarmate de avond vorderde meer en meer een gelaten indruk gaven.
Een aantal heb ik de trap op zien gaan met hun vangst. Een heer naast mij deed zijn beklag dat zijn girl beneden veel beloofde maar boven precies alles leek vergeten te zijn. Zelfs haar pussy aanraken met vinger mocht niet. Enkel penetreren met condoom mocht.
Ik heb er verschillende proberen te overhalen om milieubewust plezier te maken. No way.
Dit is dus in Duitsland in die FKK clubs niet meer mogelijk, tenzij misschien een uitzondering die je bij toeval moet ontmoeten.
Herhaling? Als ik toevallig in de buurt zou zijn misschien wel voor de ambiance.

rubbertruck

Toogplakker
19 dec 2019
152
49
Acapulco Gold is in Ratingen
Andere zijde van Düsseldorf
Paar keer geweest omdat ik om de hoek moest laden met de truck
Toendertijd altijd prima geamuseerd

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Wat een waardeloze recensie TimTim. Geen idee waar je was (lijkt mij nog het meeste op ACA Gold als ik de beschrijving zo lees) en dan ook nog, op basis van 1 bezoek bij een FKK ocncluderen dat NZC niet meer mogelijk is bij een Duitse FKK. EN dit verhaal dan ook nog in 2 draadjes posten... Dude... echt waar...

Mocht ik het bij het rechte eind hebben en dat je daadwerkelijk in ACA Gold was, dan was jouw ervaring qua orientaalse sfeer volledig juist. In de avond lijkt het wel of de club in Ankara staat of zoiets. Overdag is dat wat meer gebalanceerd.
Daarnaast kan ik zo 5 meiden bij ACA G opnoemen ( en die zijn elders in dit draadje al beschreven) die genegen zijn om zonder plastic te werken. Maar zoals alles en altijd in de wereld is er geen garantie. En de gedahcten van een vrouw proberen te volgen is onbegonnen werk.
Op basis van alleen een naam is het lastig om de bewuste vrouw in die club te vinden. En dan moet het ook nog klikken. Daarbij bevind je je in een mijnenveld. Want als je de verkeerde aanpingt dan heb je verloren. Die vrouwen praten, vervolgens ben je de NZC freak en gaat geen enkele dame meer met je op de kamer omdat ze voor de andere vrouwen niet als een NZC (uitzonderingen daargelaten) meid te boek wil staan.

Mocht je nog een keer terugkeren naar die tent (vooropgesteld dat het ACA G was) dan zou ik;
1) De vrijdag en zaterdagavond mijden. Overdag kan trouwens wel.
2) Niet alleen gaan. Kijk of iemand van dit forum met je mee wilt gaan.
3) Ervan uitgaan dat er in deze tent geen garantie op NZC is en dat er geen pijl te trekken valt op beslissingen aangaande service door de vrouwen.

Er is ook nog een ander forum waar deze tent (niet qua NZC) besproken wordt. Het kan geen kwaad daar lid van te worden. Eenmaal in de tent maak je, als je dat wilt, wat relaxte praatjes met de dames. Vervolgens zoek je ff een heel rustig plekje en zoek je de recensies op van de dames op waarmee je gesproken hebt. Dan weet je een heel klein beetje wat voor vlees je in de kuip hebt vwb zoenen, standjes, pijpen, tijd volmaken etc etc. Laat je daarbij niet snaaien want als regel wordt het niet gewaardeerd als je de externe hulpbron gebruikt... Succes.....

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Inderdaad, het was Ratingen, de Aca Gold. Mijn excuses.
Ik verwarde met Kaarst die ik eerst in mijn Waze ingebracht had maar uiteindelijk niet verkoos.
Ik had ook zoals gezegd de fout gemaakt om discreet naar nzc te vragen, en na een nee vertelden ze dit waarschijnlijk door.
Er waren ook meer oriëntaalse mensen dan westerse.
Het was een eerste bezoek, seks leek mij een zeer afwerkmatige bedoening, echter sfeer was wel een positieve ervaring.
En, ook spotgoedkoop voor (basic) eten, drinken, sauna... (30€)

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Ben afgelopen ook eens wezen kijken. Goedkoop, maar hygiëne is een ramp. De toiletten zijn smerig, de kamers ranzig met vlekken op het bed, de douche stink nog erger als een beerput. Eten was redelijk in orde, daarover voor 30 euro geen klagen. Dan naar de lekker Raluca, zonder heerlijk mogen vullen. Betaalde voor een uur 120 euro inclusief. Anaal zc was mogelijk, wilde ze 50 extra voor hebben. Verder niet op ingegaan omdat het kutje lekker genoeg was. Ze piste me nog onder, zogenaamd kwam ze klaar.

Dan naar vandaag, plots pijn bij het plassen en een wittige afscheiding uit mijn plasbuis. Klein cadeautje van Raluca meegekregen dus. Morgen naar de GGD en dan horen we het wel.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Oef, dan misschien een geluk dat ik haar niet kende en vond.
Hoop wel dat het meevalt voor jou.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Ben afgelopen ook eens wezen kijken. Goedkoop, maar hygiëne is een ramp. De toiletten zijn smerig, de kamers ranzig met vlekken op het bed, de douche stink nog erger als een beerput. Eten was redelijk in orde, daarover voor 30 euro geen klagen. Dan naar de lekker Raluca, zonder heerlijk mogen vullen. Betaalde voor een uur 120 euro inclusief. Anaal zc was mogelijk, wilde ze 50 extra voor hebben. Verder niet op ingegaan omdat het kutje lekker genoeg was. Ze piste me nog onder, zogenaamd kwam ze klaar.

Dan naar vandaag, plots pijn bij het plassen en een wittige afscheiding uit mijn plasbuis. Klein cadeautje van Raluca meegekregen dus. Morgen naar de GGD en dan horen we het wel.
Je hebt prijs helaas. Ben er dik 2 weken geleden mee geweest. Vorige week getest en had gonnoroe. Spuit gehad en nu weer opgelost. Jammer want ze is zo lekker maar te vaak heeft ze wat.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Heb haar nu niet meer gezien maar als ik haar zie heeft ik het altijd door. Ze zegt dat ze zich test maar geloof er niets van ook werkt ze gewoon door...

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
En dan maar als SOA bom verder gaan?
Goed dat er fora zijn waar dit dan ben je gewaarschuwd.
Raluca beter mijden wanneer je niet met een relatiegeschenk wilt thuis komen.

Niet testen en gewoon bare verder neuken terwijl je als DVP gewaarschuwd bent.
Ongelooflijk.

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
Raluca heeft al veel slachtoffers gemaakt. Zolang ze zelf niet ziek voelt doet ze er niks mee. 2 maanden geleden was kameraad van mij ook met haar geweest en gonorroe..

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Blijft de vraag of er bij Aca G wel gevraagd wordt naar gezondheidsverklaringen.
Raluca heeft al langere tijd een niet behandelde gonorroe en is nog steeds aanwezig bij Aca G.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Vandaag de uitslag....zoals verwacht Gonorroe. Morgen een spuit met antibiotica halen.

Acapulco gebeld, ze deden er niks mee. Beetje vaag doen dat ze me niet begrepen, terwijl ik perfect Duits spreek. wat verstaan ze niet aan de combinatie Raluca en Gonorroe? Ik moest het haar zelf maar vertellen. En dan weten we haar antwoord natuurlijk wel. De club doet er dus niks mee. Mijn gedachten daarbij zijn, dat veel klanten speciaal voor haar komen en ze deze "Raluca klanten" niet willen missen, wanneer Raluca door hun even buitenspel gezet wordt. Of Raluca loopt naar een andere club, dan sleept ze veel klanten mee. Want dat heb ik wel gezien, ze is een echte vaste klanten magneet.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dan blijft er nog maar een ding over. Melden bij de Duitse gezondheidsdienst.
Klinkt als verlinken maar zo omgaan met de gezondheid van bezoekers is schandelijk.
Dan daagt er meteen een nieuw probleem op. Er wordt zonder condoom gewerkt.
Dat mogen Raluca en Aca G dan ook nog even uit leggen. Dat is in Duitsland verboden voor DVP.
Ik zal er wel op aangesproken worden. Interesseert me niet. Dit moet afgelopen zijn.

Terug
Naar boven