Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Dat is wel een heel rigoureuze stap. Begrijp je volkomen, maar bewijs is er amper. Ik weet dat ik alleen haar zc geneukt hebt. Sterker afgelopen weken was ik voor werk in de VS en heb helemaal niet gebeukt. Dus moet van haar zijn, toch kan ik dat niet bewijzen. Slechts melden, dan zouden er meer meldingen moeten komen om er echt een zaak van te kunnen maken.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Je hebt het ook van haar. Had zelf ook met geen andere zonder geneukt. En is helaas niet de eerste keer bij haar. Gelukkig werkt die spuit goed en ben je er de dag erna al van af, althans bij mij. Volgende keer mij toch maar inhouden met haar maar is zo lastig in het heetst van de strijd. :D
Risico van de hobby laten we maar zeggen.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Risico van de hobby is als het niet bekend is of een dame een SOA heeft.

Hier lijkt me dat niet het geval en als je je dan toch overgeeft in het 'heetst van de strijd', dan zegt dat meer over jou dan over de dame.

Mijden is het devies. Maar goed, dat is een eigen keuze natuurlijk.
Ik zou bij een volgend bezoek haar er toch persoonlijkeop aanspreken en het ook nog eens bij de Theke melden.
Niet zeggen dat je eerder gebeld hebt, dan hebben ze al iig 2 meldingen.

macandrew

Toogplakker
15 jan 2020
46
38
Je maakt zelf de keus om het zonder te doen. Helaas loop je dan het risico om iets op te lopen. Zeker bij een dame van plezier. Die doen alles om je over te halen zolang het maar geld oplevert, ook een leugentje. Prik er in en gewoon haar ontwijken. Het is algemeen bekend dat ze het met een ieder zonder doet en dat je een extraatje krijgt zodat je nog even aan haar denkt na twee weken.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Bewijs hoeft er niet te zijn voor de Duitse gezondheidsdienst.
Ze krijgt een oproep om mee te werken aan een onderzoek.
Is de uitslag positief dan hebben zij en Aca G een probleem.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Bij Raluca is het idd geen risico, maar een zekerheidje van de hobby.

Blijkbaar ben je goed op de hoogte @GertG? Waar kan ik dit melden? Ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik zc geneukt hebt, want ook ik ben dan strafbaar volgens die wet? Ik voel er wel wat voor om eens aan de bel te trekken, dit spel van bewust mensen ziek maken moet maar eens uit zijn.

Laatst bewerkt:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Eens met je opvatting. dit moet afgelopen zijn.

Je hoeft niet uit de eerste hand te verklaren dat je ervaring met de dame hebt.
Gewoon melden is voldoende.

Dit is de link naar het gezondheidsministerie: https://www.bundesgesundheitsministerium.de/index.html
Een link naar NRW heb ik niet. Die kun je middels bovenstaande link wel krijgen.

De opstelling van Aca G is voor mij onbegrijpelijk. Hier komt gedonder van.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Heb het gevonden, blijkbaar kun je gewoon een mail sturen naar de verantwoordelijke personen binnen Kreisgesundheitsamt (Kreis Metrmann) Nebenstelle Ratingen.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Nou, daar komt links of rechtsom gedonder van. Als je een melding doet gaan alle alarmbellen af. Volgens de Duitse wetgever mag de dame alleen werken als ze voor pijpen en neuken rubber gebruikt. Zo een melding betekent dan dat dit wellicht niet het geval zou zijn. Zou weleens een sneeuwbal kunnen worden denk ik zo.... Ook de klant is trouwens strafbaar in zo een geval.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Ik weet inmiddels hoe ik melding kan maken. Iets houdt me tegen, wil ik een verklikker zijn?

Ik denk overigens dat het Kreisgesundheitsamt echt wel weet dat er in saunaclubs bij pijpen überhaupt geen condoom gebruikt wordt. Denk dat er een oogje toegedaan wordt. Maar bewust neuken zc met een SOA is natuurlijk wel van een andere categorie!

Voormalig lid 41403

Snuffelaar
14 dec 2023
6
0
Als je prostituees bezoekt en probeert seks te hebben zonder condoom (wat ik ook doe), moet je je verantwoordelijkheid kunnen nemen. Het is makkelijk om het meisje de schuld te geven.
De klant heeft net zoveel schuld.

Ter info heb ik met Eliza gekamerd, met wie ao mogelijk is.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
De meeste dames werken als "zzp-er" , ze werken in de club maar wel onder eigen noemer , alles wat er in de kamer gebeurd is niet de verantwoording van de club maar van de dame zelf .

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Fout..... en fout... formeel werken alle dames als ZZPér. De club mag namelijk geen prostituees in diens hebben 'Daarnaast is het niet alleen de verantwoordelijkheid van de dame maar ook van de klant van wat er op de kamer gebeurt. Die straffen zijn niet mals.

Laatst bewerkt door een moderator:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Eens met Rodman waarbij ik opmerk dat ook de saunaclub een verantwoordelijkheid heeft.
Het beleid staat en valt met constateringen.
Een melding over doorwerken met een een SOA zal bij de Duitse instanties zeker tot opvolging leiden.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Er is vrijdag een politiecontrole geweest, ik denk dat ze in Duitsland dit forum ook mee lezen. We hoeven dit echt niet meer te melden.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Er zijn vaker controles in clubs. Meestal gaat het dan om de dames. Ze controleren dan of ze, conform Duitse wet, geregistreerd zijn als DVP en of er andere bijzonderheden zijn. De mannelijke bezoekers worden als regel buiten schot gelaten. Als je geluk hebt dan vallen ze binnen met o.a. mooie agentes. Wat een mooie meiden daar bij de politie...

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dat is dan wel een verschil met Nederland waar de dames bijna allemaal dikke konten hebben.

Pas wel op dat je een Duitse agente niet benadert alsof ze een DVP is met een verkleed partijtje.
Dat is lastig uit te leggen.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Kom net bij de Soa-poli vandaan omdat er sinds dinsdag een weertje op mijn eikel begon te ontwikkelen. Deze was pijnloos, maar werd steeds groter. De verpleegkundige heeft een afstrijkje genomen en vertelde mij dat het vermoedelijk Syfilis betreft. Ik ben nogal geschrokken. Ik krijg over een paar dagen uitslag. Maar omdat de verpleegkundige na overleg heel zeker is heb ik al antibiotica tegen Syfilis gekregen in beide billen. Ik ben nog niet 100% zeker, maar wil toch waarschuwen dat Raluca waarschijnlijk meer onder de leden heeft dan een Gonorroe infectie. De uitleg die ik heb gekregen klinkt toch als een serieuze besmetting.

Terug
Naar boven