Actieve ontmoetingsplekken

13 mei 2015
1.163
462
In België zijn er zeker ook, al zie ik de 'carpool' van Holsbeek het meest vernoemd.
Daar zou er vaak actie zijn, maar dan ook enkel met/tussen mannen.

Laatst bewerkt door een moderator:

AnaalsletAlyx

Snuffelaar
13 feb 2024
10
9
Dat is wel een beetje de norm. De plekken die vaak worden aangeprezen voor de aanwezigheid van vrouwen heel vaak echt alleen mannen. Dat vind ik als anaalslet helemaal niet erg, maar het valt me wel op dat steeds meer weer terugvalt op alleen mannen

Laatst bewerkt door een moderator:

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Aan pijpfitter: de EU doet niets aan prudentisering. Daaren tegen het Amerika volgens Trump. Zijn missie is project 2025 wat oa inhoudt dat abortus verboden wordt ongeacht verkrachting en incest, prostitutie wordt nog erger vervolgt behalve dan uiteraard voor Trump en zijn kliek, geboorteregeling zoals IVF en bv de pil gaan ook in de band. Scheiden omdat je man je verrot slaat? Ik dacht het niet. Hier is het zo slecht nog niet maar klagers heb je altijd. Vooral van degenen die zich " niet gehoord" voelen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Zou je kunnen aangeven wat de EU dan precies doet om de maatschappij te prudentiseren?
Dat is een goeie vraag.

Voorbeelden hier in Nederland:
Minder verkoop punten tabak.
Inkrimpen prostituee zoals bijna geen tippelzones en plan Amsterdam.
Minder vergunning strekken aan seksbedrijven: Rotterdam is een ontmoetingsbar Moodsbar armer.

Andere woord voor prudentisering is vertrutting.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Minder verkooppunten tabak is vertrutting? Lijkt mij beter dat er veel minder of helemaal niet gerookt wordt. Wie wil dat nog?
En minder of helemaal geen tippelzones is ook beter. Rob Outkerk die hookers.nl op de kaart zette ging daar speciaal heen om de zwakste uit de samenleving voor 10 euro ofzo te neuken. Ik moet 50 betalen? Ik wacht wel even tot je echt je drugs moet hebben en dan praten we verder. Misschien geef ik je 20. Dat soort dingen. En minder vergunningen voor sexbedrijven? Wie wil er naast een hoerenkast wonen? Niemand toch. Heeft niks met vertrutting te maken. Ik kan me de film Schatjes nog wel herinneren. Stond een vrij jonge actrice van 15 jaar naakt onder de douche. Kan toch niet meer. Denk je dat je in andere landen het beter hebt? In de meeste landen is prostitutie illegaal behalve voor de rijke bovenklasse. Zie Trump en zijn handlangers. Die kunnen vrouwen bij de pussy grijpen. Minderjarige meisjes misbruiken en ga zo maar door. Nederland is een echt zeikland geworden en buiten Nederland haten ze ons. Voetbalfans die de boel slopen, jongeren die op vakantie in Mallorca iemand doodschoppen en complete hotels vernielen. Engelsen die denken dat ze alles mogen en zo"n beetje het hele wallengebied naar de knoppen helpen. En dat allemaal omdat we hier alles maar goed vinden. Mag wel wat strenger hier ook kwa prostitutie. Je zal maar als minderjarig meisje gedwongen dat werk moeten doen.

Laatst bewerkt:

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Het een heeft wel met het ander te maken. Laat ik het zo zeggen: het is niet vanzelfsprekend dat er hier in Nederland zo makkelijk wordt gedaan over prostitutie. Ook is het geen recht. De kiezer wilde rechts en rechts is conservatief en dus zullen er dingen gaan veranderen.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Laat dit topic nu niet over prostitutie gaan maar over HOP's (met af en toe een verdwaald stel). En ik heb niet het idee dat mannen daar onvrijwillig naartoe gaan. Het grootste gevaar dat ze daar lopen is van potenrammers.

Voormalig lid 17363

Snuffelaar
22 aug 2020
6
6
man ik heb de parkeerplaats reek altijd willen proberen... maar nooit vertrouwd genoeg gevoeld om het het te doen....
met een man bne ik bottom btw... en gezien ik hier zit... NZC is zeker een optie

AnaalsletAlyx

Snuffelaar
13 feb 2024
10
9
altijd willen proberen
Gewoon doen :D Uitstappen en neuken is niet zo moeilijk. Het is wat meer 'open' dan wat je wellicht gewend bent, aangezien het letterlijk tegen de N-weg aanzit (maar die is redelijk uitgestorven om die tijd, behalve voor mensen die naar de parkeerplaats gaan) en vooral nu dat het minder groen is. Zet je hoofd lekker op plezier hebben, boeiend wat andere mensen daar van vinden, dan is de drempel een stuk lager voor jezelf

Voormalig lid 17363

Snuffelaar
22 aug 2020
6
6
Een paar keer geweest nu, nog niet veel meer gedaan als gezoend en wat handwerk... Is nu ook wel koud en nat helaas.
Ik wil zaterdag ochtend weer even kijken... kijken of iemand mijn sterretje volpompt

Terug
Naar boven