Advertenties

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Ik heb gemerkt bij de rubriek 'stel jezelf eens voor' koppels of vrouwtjes zijn die hun diensten willen aanbieden.
Zou het soms niet interessant zijn om een rubriekje 'advertenties' te creëren ? Met eventuele subgroepen : dames en koppels.
Hoe denken jullie daar over ?

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Lijkt mij best wel een mooie aanvulling voor dit forum. :)

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Ik reageer ook positief.

Misschien is het ook voor de mensen die dit forum beheren interessant, dat de dames een kleine donatie geven aan ze.
10 euro ofzo (het is maar een gedachte)
Zodat ze de onkosten voor deze site kunnen verminderen of kunnen oplossen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wat denk je er van dat wij ze een donatie geven, om dan te mogen adverteren :p :lol:

Limburgstrio

Snuffelaar
13 mrt 2016
18
1
Goed idee... Als wij weer zoeken kunnen we hierin dan ook een oproepje plaatsen.
En het donatie systeem is ook wel een goed idee ;)

fideliocpl

Snuffelaar
11 jun 2015
12
2
Dit forum mist iets belangrijk. Dit is een forum voor dames en heren die van bare sex houden, staat er te lezen. Eigenlijk bestaat hier geen mogelijkheid om te adverteren, dus het forum is herschapen tot het forum voor heren die van hoeren houden die bare sex aanbieden. Swingers, koppels en mannen krijgen hier niet het aanbod om met elkaar in contact te komen. Jammer voor de gemiste kans. Wil niet klagen maar er moet een reden zijn waarom hier geen advertenties staan.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
fideliocpl zei:
Dit forum mist iets belangrijk. Dit is een forum voor dames en heren die van bare sex houden, staat er te lezen. Eigenlijk bestaat hier geen mogelijkheid om te adverteren, dus het forum is herschapen tot het forum voor heren die van hoeren houden die bare sex aanbieden. Swingers, koppels en mannen krijgen hier niet het aanbod om met elkaar in contact te komen. Jammer voor de gemiste kans. Wil niet klagen maar er moet een reden zijn waarom hier geen advertenties staan.

We zijn geen dating forum, maar een forum van bezoekers van dames die bare gaan. ( betaald of gratis) Dus resencies e.d. zijn welkom.
Advertenties komen er (voorlopig) niet. Daar is genoeg van te vinden op het internet.
Dit forum is dus geen plek voor mannen die mannen zoeken, heel af en toe komt er wel is wat voorbij maar die topics zijn direct verweiderd.

Heel af en toe komt er een dame voorbij in het topic "stel je eens voor" daar zullen jullie het mee moeten doen

En inkomsten zijn niet nodig, Barefan heeft een abbo voor de hosting die ruim voldoende is. En Ajax & ik doen het modereren op basis van betaling in natura, als een dame een goede recensie wil neuken wij haar een jaar gratis :lol: :lol:

Gr CWP

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
CWP zei:
En Ajax & ik doen het modereren op basis van betaling in natura, als een dame een goede recensie wil neuken wij haar een jaar gratis :lol: :lol:
Sssstttttttttttttttttt, niet doorvertellen. :lol: :lol: :lol:

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Ajax3Stars zei:
CWP zei:
En Ajax & ik doen het modereren op basis van betaling in natura, als een dame een goede recensie wil neuken wij haar een jaar gratis :lol: :lol:
Sssstttttttttttttttttt, niet doorvertellen. :lol: :lol: :lol:
Dan wil ik ook gerust moderator worden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Inkomsten hebben aan advertenties, jongens toch dan werk je commercieel. Dan moet je een btwnummer hebben, handelsregister enz enz. Denk toch niet altijd alleen met jullie 8 cm. :-D

Terug
Naar boven