afspraakjes virusmelding

puurgenot

Toogplakker
3 aug 2015
74
9
hey Folks,
ik was strak op de chatsite van afspraakjes.com
nu reageert mijn virusscanner.
Heeft nog iemand deze ervaring?
ik heb een mail gestuurd naar afspraakjes, maar ik krijg geen reactie ...

c

puurgenot

Toogplakker
3 aug 2015
74
9
Code:
PUA.JScoinminer virus
Updated:  September 15, 2017 4:00:51 PMType:  Potentially Unwanted AppInfection Length:  VariesRisk Impact:  LowSystems Affected:  Windows

Behavior
PUA.JScoinminer is a detection for a JavaScript cryptocurrency miner that runs in web browsers. 

Antivirus Protection Dates
Initial Rapid Release version September 15, 2017 revision 008
Latest Rapid Release version October 10, 2017 revision 020
Initial Daily Certified version September 16, 2017 revision 001
Latest Daily Certified version October 10, 2017 revision 025
Initial Weekly Certified release date September 20, 2017

ik moest tekens de pc zelfs herstarten

13 mei 2015
1.163
462
puurgenot zei:
hey Folks,
ik was strak op de chatsite van afspraakjes.com
nu reageert mijn virusscanner.
Heeft nog iemand deze ervaring?
ik heb een mail gestuurd naar afspraakjes, maar ik krijg geen reactie ...

c

Enkele dagen terug kreeg ik een melding (geluid) dat mijn virusscanner maakt, maar geen enkel nadeel ondervonden.
Mvg
Ypp

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Ziet er dubieus uit, maar kan een script injection zijn wat ergens anders vandaan komt dan de site die je bezoekt. Zou iig een paar virus cleaners op je systeem loslaten.

koekelhoere

Toogplakker
11 okt 2016
27
0
Malwarebytes geeft al een 2-tal weken telkens bij login 2 keer de melding dat er een "aanval" vanuit "coinhive.com" werd geblokkeerd...

Gezien daar toch alleen maar ************************** rukkers te vinden zijn is dat nog eens niet zo erg... Mijn gemiddelde inlogtijd is daar de laatste 2 jaar +/- 2 sec. ... :D

Maar ff wat er uit gesloopt.
Beetje beschaafde taal aub
CWP

koekelhoere

Toogplakker
11 okt 2016
27
0
Dat je het woord "homo" als onbeschaafd ziet als het gaat over venten die op andere venten geilen, is redelijk verontrustend...
Het is ondertussen al 2017...

Van Wikipedia:

Homo (Oudgrieks: ὁμός; homos; "gelijk", Latijn: "mens") kan verwijzen naar:

Een afkorting van homoseksueel, persoon met seksuele voorkeur of gevoelens voor hetzelfde geslacht; zie homoseksualiteit.

koekelhoere

Toogplakker
11 okt 2016
27
0
Wat een verrassing...

't Moderatorke kan weer niet tegen kritiek dus verwijdert hij maar ineens die post zodat enkel zijn misplaatste en onterechte, kinderlijke in het rood geschreven berisping blijft staan.

Je bewijst maar weer eens dat je alles behalve je "functie" hier waard bent...

Kleinzerigheid, hoogmoed en (pseudo-)machtsgeilheid zijn niet echt kwaliteiten om fier op te zijn...
Zeker niet als moderator.

Ach ja, da 's dan weer typisch voor mensen die een of andere positie hebben waar ze door "gezag" hun minderwaardigheidscomplex kunnen compenseren.

Veel gepest geweest vroeger, of niet genoeg aandacht gekregen?

Moest je nu ooit eens een normaal gedrag vertonen zouden er veel meer zijn die respect voor u hebben.

Terug
Naar boven